Przygotowania do premiery, najważniejsze newsy, event świąteczny – Obecnie pracujemy nad… Cz. 222

Do premiery Broken Ranks coraz bliżej, więc trwają wzmożone prace obejmujące testy całego contentu – sprawdźcie na czym się skupiamy. Zachęcamy również do lektury najważniejszych newsów i zapraszamy do udziału w nadchodzących eventach!

Przygotowania

Premiera tuż tuż, więc główną rzeczą, na jakiej się teraz skupiamy są testy… wszystkiego. 😉 Równolegle sprawdzamy wiele aspektów gry, jednak na ten moment najważniejsze jest dla nas zamknięcie tematu instancji. W końcu to są miejsca, które większość z Was odwiedza najczęściej. Po kolei sprawdzamy, czy wszystko jest z nimi w porządku, uzupełniamy braki i poprawiamy znalezione błędy.

Podczas testowania zwracamy uwagę na różne aspekty:

  • modele mobów i ich animacje,
  • rozmieszczenie mobów w instancji,
  • scenerie walki,
  • mechanizmy (działanie + wygląd),
  • wygląd krain,
  • dźwięki,
  • poprawność działania skilli,
  • AI mobów.

Na ten moment ze zdecydowanej większości instancji spokojnie można korzystać bez ryzyka pojawienia się błędu uniemożliwiającego lub utrudniającego ich przejście. Uwagi, które zostały zgłoszone podczas testów, wprowadzamy na bieżąco i sprawdzamy te poprawki, jednocześnie przygotowując do kolejnych testów instancje, które są w nieco mniej zaawansowanym stanie: Miasto Tarula, Moranę wraz z dojściem, instancję Seleny oraz Draugula i Ivravula. W ich przypadku jesteśmy na etapie dopinania grafik i ustawień mechanizmów. Wobec tego niedługo trafią one do testów.

Diabeł tkwi w szczegółach, więc odświeżyliśmy również avatary bossów i czempionów:

Oczywiście poza instancjami testujemy także inne aspekty gry takie jak np. questy, interfejs, krainy i nowe funkcjonalności.

Broken-ranksowe newsy

Mamy nadzieję, że śledzicie oficjalną stronę Broken Ranks, ponieważ tam będziemy zamieszczać najważniejsze nowiny związane z tytułem. W naszej opinii wszelkie ogłoszenia powinny znajdować się w jednym miejscu, co będzie dla Was sporym ułatwieniem i do tego właśnie dążymy.

W poprzednim wpisie blogowym przybliżyliśmy Wam wyszukiwarkę drużyn (team finder), która naszym zdaniem jest jednym z istotniejszych elementów, które powinniśmy wdrożyć do Broken Ranks wraz z premierą. Czasami jednak słowa nie wystarczą, a w tym czasie zdążyliśmy już wypracować koncept wizualny. Jeśli nie jesteście na bieżąco z newsami, to poniżej podrzucamy grafiki – dajcie znać co myślicie.

Skoro mowa o tym, co nowego znajdzie się w Broken Ranks, na pewno warto rozwinąć temat. Podobnie, często pytaliście czy wszystko to, co znacie z aktualnej wersji zostanie zachowane po premierze. Swoją drogą, te informacje znajdziecie również w naszym FAQ.

Czy wszystko, co znamy z Taernu, wejdzie do Broken Ranks?

Tak, wszystko to, co znacie z The Pride of Taern, zostanie przeniesione do Broken Ranks, choć nie wszystko będzie dostępne na premierę. Elementy, które chcemy jeszcze maksymalnie dopracować, będą sukcesywnie dodawane w popremierowych aktualizacjach. Niektóre krótkie, starsze questy poboczne nie przejdą do Broken Ranks, za to część zadań uległa przebudowie i odświeżeniu. Stawiamy na jakość i chcemy, żeby odpowiednio angażowały gracza.

W momencie premiery nie wejdą:

  • instancje: Marionetki, Ducha Zamku, Aqua Regis, Valdaroga,
  • arena,
  • niektóre questy poboczne (np. te związane z wymienionymi instancjami),
  • modele graficzne niektórych czempionów zostaną wgrane w uproszczonej, tymczasowej wersji (chcemy poświęcić im więcej czasu po premierze).

Co z nowych rzeczy pojawi się w Broken Ranks?

Na nowym silniku mamy większe pole do popisu, dlatego możemy wdrożyć rzeczy, które do tej pory nie były możliwe. Część z nich wejdzie wraz z premierą, inne w popremierowych aktualizacjach.

Z nowości, wraz z uruchomieniem serwerów, dostępne będą m.in.:

  • przebudowany kreator postaci wraz z opcją zmiany koloru skóry,
  • mapa świata wraz z sekcją eksploracji,
  • “znajdźki”,
  • nowa, większa mapa siedzib gildyjnych,
  • tutoriale, które przybliżą świeżym graczom podstawowe mechaniki gry,
  • nowy prolog wraz z nowym intro,
  • odnowione questy i dodatkowe zadania poboczne,
  • całkiem nowy interfejs,
  • nowe skórki ekwipunku (tzw. skiny),
  • synergetyki – nowy rodzaj przedmiotów,
  • wyszukiwarka drużyn w trybie podstawowym i zaawansowanym,
  • nowe wersje językowe serwerów,
  • nowe mechaniki w starych lokacjach (np. instancja Duszków i dojście do nich),
  • odświeżenie, redesign, powiększenie krain,
  • przeprojektowany balans rozwoju postaci i nagród,
  • odnowione AI części bossów i mobów,
  • nowa muzyka i paczka dźwięków,
  • wiele innych drobiazgów, o których przekonacie się już w styczniu.

Ponadto sporo zmieniło się zarówno pod kątem stricte wizualnym (moby, krainy, animacje ataków itd.), jak również funkcjonalnym, np. wszystkie krainy są większe.

Co będzie z 2D po premierze Broken Ranks?

Pisaliśmy już, że serwery zostaną uruchomione w wersji Broken Ranks, a konta / postaci zostaną przeniesione wraz z całą zawartością. Pewne jest, że nie usuwamy serwerów 2D. Owszem, The Pride of Taern traci wsparcie, ale nie oznacza to, że nie mogą się pojawić drobne poprawki.

Wiecie też, że będzie jednorazowa opcja powrotu do wersji 2D – dla niektórych to pewnie kwestia sentymentu, dla innych preferencji. Niemniej jednak dokładne informacje jak to wszystko będzie wyglądało podamy w styczniu. Staramy się, żeby cały proces był jak najmniej problematyczny dla gracza.

Tak z ciekawości, kto z Was zamierza kontynuować rozgrywkę, a kto planuje rozpocząć przygodę od początku, na nowym serwerze? 😉 Napiszcie w komentarzach.

Monetyzacja w Broken Ranks

Dotychczasowy system monetyzacji sprawdzał się dobrze. Umożliwiał wszystkim granie w wybrany przez siebie sposób, a nam pozwolił na przeniesienie tytułu na całkiem nowy poziom. Poniekąd jest to zasługa uwolnionej w handlu platyny, co przy okazji czyni ją łatwiejszą do pozyskania (wystarczy mieć coś, czego pożąda osoba oferująca platynę). Dziękujemy, bo bez Waszego wsparcia i zaangażowania nie byłoby to możliwe. Poza tym to, że coś jest dobre, nie znaczy, że nie można tego ulepszyć, prawda?

Model, który znacie, zostanie zachowany, choć nie będzie przeniesiony 1:1. Rozważamy zmiany w niektórych obszarach – np. w kontach premium czy opcjach dostępnych za platynę (przykładowo, niektóre pety za platynę, mogą być dostępne za złoto).

Przy okazji, tutaj znajdziecie część pierwszą serii wpisów na temat monetyzacji: https://brokenranks.com/aktualnosci/monetyzacja-cz1-waluta-premium Sukcesywnie będziemy dodawać kolejne, więc jeśli jesteście zainteresowani tematem, to śledźcie nasze aktualności. Na pewno będziemy rozszerzać konkretne, co ważniejsze zagadnienia.

2D – wydarzenia

Wielkimi krokami zbliża się jedno z najbardziej wyczekiwanych wydarzeń w roku. Po raz kolejny będziecie mogli opowiedzieć się po stronie Mikołaja lub dopiec “staremu piernikowi”, wspierając Gwiazdora. Event rozpocznie się 22.12.2021 o godzinie 12:00 i potrwa do 3.01.2022 (do godziny 12:00).

Po zakończeniu – klasycznie – na serwerach pojawi się NPC Stary Rok. Czapeczki i gwiazdki z poprzedniej edycji zostaną usunięte przed startem tegorocznego wydarzenia.

Wszystkim Taernijczykom życzymy dobrej zabawy, depozytów wypchanych prezentami oraz mnóstwa expa!

Z kolei w związku z kolejnymi już, jedenastymi urodzinami Taernu, przygotowaliśmy dla Was kilka niespodzianek: KLIK

Dziękujemy, że jesteście z nami!

87 thoughts on “Przygotowania do premiery, najważniejsze newsy, event świąteczny – Obecnie pracujemy nad… Cz. 222

  1. Zrobicie jeszcze dla druida drobną zmianę, żeby lepiej się nim grało na lov-mind lvlu? Mianowicie zwiększyć bazowy dmg z os kosztem mniejszego stackowania się w rundach, lub jak się nie da po prostu poprawić celność tej umiejętności aby ta umiejętność wspomagała druida w grze solo a nie była nie rozwinięta aż do endgame (bo do dobicia moba zawsze będzie korzeń) gdzie na endgame służy jedynie jako zabawka do okazyjnego wrzucenia.

  2. 1 Kiedy data premiery zostanie ogłoszona?
    2 Czy na nowym serwerze nadal będą eventy świąteczne itp. w takiej formie jak teraz? Bo te obecne strasznie psuja gospodarkę.

  3. Ja to bym proponował dodanie skalowania do “nowej wtopki” u druida, aby druidy od 40lv nie miały po 80% resa fiz :)))
    Również ogarnięcie VD bo to co jest widoczne na forum wyjdzie wam na 100% w BR jeżeli takich kwestii nie ogarniecie, gdzie 80% deklaruje chęć gry vd/mo xD

          • full eq dt nie ma resa 80% widać że ta osoba nie wie o czym pisze.Co do vd chodziu tb o dmg czy tarcze ? dmg wcale nie jest duzy na bossach tylko bardziej rowny po zmianach zeby byl wiekszy to trzeba wbic ksiege i ukaz.Tarcza cos daje ale nie tyle co myslisz
            chociaz uzywam jej nie nadużywam jak niektórzy vd . jesli masz dobry w miare deff bo bez tego zginiesz

          • No niestety nie jest tak. Na 125 z temarami mam równe 70%. Z nową wtopką mam 78.1% Co do VD to bardziej chodzi o to, że lalka jest zbyt celna. Z książki mają we mnie po 22% a z lalki po 68% przy defie w 4 PA w uroki. Jak chodzę na morany to VD z tą tarczą stoi lepiej jak rycerz. Ale już nie chcę mi się poruszać tego teamtu.

        • Druid na 125lv w envilach(które dają bardzo mało resa fiz) w temarach ma 80.04% resa fiz, więc jeżeli ktoś mi zarzuca, że nie wiem o czym pisze o to ma za niski iloraz IQ najwidoczniej albo jego druid jedyne co ma to temary. Nie trudne znależć druidów, którzy kupują sklepówki pod resy fiz sa w stanie wyciągnąć 80% resa, obcnie res fizyczny ma znaczenie w zbyt wielu strefach, czy to walki z fizolami czy nawet z magami(lalka/osy/kory itd…). Myślę, że jako osoba interesująca się turkami, wygrywająca je czesto oraz posiadająca 2 postacie 130lv+,w tym Druida mam pojęcie na temat tej profesji i widzę co się dzieje. Wystarczy obejrzeć turnieje z ostatnich miesięcy.

          • Na swoim druidzie posiadam Vorek, Miłość Morany, Temary, oraz Envile. Mam 150 odporności na sieczne, obuch i kłute co daje mi równe 70% Nowa wtopka daje 46 pancerzy. Łącznie z nią mam 196 na siecznie, obuch i kłute co daje 78,28% Możesz mieć pojęcie o całym świecie oraz IQ 10 000 ale matematyki ze szkoły podstawowej oraz kalkulatora buildów nie oszukasz. Dla porównania MO w tym samym eq z odpaloną nową ognistą sferą zamiast wtapiania posiada 173 odporności co daje 74,14% oraz dodatkowo fizole odbijają się od niego z każdym atakiem po 250-300 ale to już zapewne nie stanowi żadnego problemu (dla ludzi, którzy grają MO oczywiście).

          • Problem leży w rarach na high lvl i to one są powodem kłótni o balans. Z tego co wiadomo to w BR rary mają być zmieniane. Więc poczekajmy do premiery i zobaczmy co będzie zamiast narzekać że klasa, która bije 4x mniej od twojej ma więcej pancerza i na odwrót

    • Ja to bym proponował dodanie skalowania do ,,nowej ognistej sfery” u maga ognia aby mośki od 40lv nie miały po 80% resa fiz i nie odbijały każdego ataku więcej niż fizole w nich biją :)))

  4. Macie zamiar zmienić coś na v1 i dz? Barbarzyńca po ostatnich zmianach stracił miejsca do expienia. Teraz głównie na te instancje biorą mośki zamiast barbarzyńców(przynajmniej na serwerze Ostlor, nie wiem ja na Tolnor). Mośki mniejsze o 20 poziomów potrafią bić tle co barba. Na serwerze mało widać barbarzyńców, za to o wiele więcej mośków się pojawiło. Można powiedziec że barbarzyńca wymiera.

      • Po tych zmianach wciąż MO lepszy od barby. Jeszcze mu sferę zboostowali pod PvP niewiadomo po co. W full resie się swoim scheedem odbijam po 280 a bije po 480 bo mi też res zwiększyli. Dzięki ekipo!

  5. Fajne te avatarki mobów.
    Ps. zmieńcie w FAQ Czy to oznacza, że Broken Ranks jest grą pay to win.
    Każdy kto gra o tym wie, że jest kto nie gra to się sam przekona.
    Pozderki :*

    • Taern nie jest grą pay to win. Wystarczy, że poświęcisz dużo więcej czasu na grę i możesz mieć dokładnie to samo, co osoba, która wydaje dużo pieniędzy na platę. W grze nie ma żadnych ograniczeń względem osób, które platyny nie doładowują. Nie istnieją aspekty gry, do których osoby nie wydające pieniędzy na grę nie mają dostępu.

      Owszem, wraz ze startem nowego serwera ogromną przewagę będą miały osoby doładowujące plate. Lecz z czasem będzie można je dogonić nie wydając na grę ani złotówki. Będzie to wiązało się z poświęceniem o wiele większej ilości czasu, ale jest to wykonalne.

      • Problem w tym że jeśli nie miałby kto zamawiac platyny na sell (załóżmy że nikt by nie kupował platy albo kupujący plate by zrobili strajk i nie sellali nikomu) to wtedy od high lvla zaczyna się p2w, wystarcza do tego inhibitory by tak było. Tak samo może być z potkami które coraz bardziej będą obowiązkowe a receptury na potke 2k hp nie ma, więc po części jest w danych przypadkach a po części nie jest jeśli nadal będzie kupowana plata i sprzedawana na serwerach jak dotychczas

  6. Witam, ja mam pytanie czy będą poprawione pety z 30lvl, obecnie krukowi po 70lvl praktycznie wgl nie rośnie dmg a jak już to bardzo słabo więc podejrzewam że małpa i ogar tak samo i kolejna rzecz odnośnie sola którego ataki pojedyncze biją tyle co grupowe co jest trochę dziwne i nienaturalne więc proponuję ulepszenie ataków pojedynczych.

  7. Poprzednie blogi super, ale ten to jest jakiś żart. Typowa zapchaj dziura “żeby coś było”, 98% informacji, które tu się znajdują były już wcześniej znane. Tak niedaleko premiery, a chociażby orientacyjnej daty nie ma, a czy będzie to powiedzmy 1-2 styczeń, a czy 30 styczeń robi całkiem sporą różnicę. A jakby nie patrzeć jest to ostatnia szansa na przedstawienie terminu na blogu, bo następny już w styczniu, możliwe że już po premierze Broken Ranks.
    Nie mniej czekam z niecierpliwością na oficjalny start “3D”, oby zabawa była co najmniej równie dobra jak przy Dumie Taernu.

  8. Mam kilka pytań, wątpię że dostanę na nie odpowiedź, ale spróbować nie zaszkodzi.
    1. Czy nie lepiej byli by wypuścić grę trochę później lub dodać te instancję w wersji uproszczonej?
    2. Macie jakieś plany ze zmianą systemu ulepszania eq chodzi mi głównie o inhibitory wysokiej rangi, są dostępne tylko za platynę( wiem walutę premium można kupić od innych graczy )może jakiś crafting? Nie mówię że to ma być tanie, ale fajnie jak by była jakaś alternatywa.
    3. Dopinanie grafik w instancjach wymienionych powyżejpowyżej, to znaczy że, instancję też mogą być niedostępne w dniu premiery?
    4. Czy w 4 i 5 klatce będą jakieś nowe pety?

  9. Takie kopiuj-wklej z strony Broken rangs… Blog 2/10 Niczego się nie dowiedziałem… To jest blog czy coś w stylu dziennika logów? Blog jest raz na miesiąc i mam odczucie ze nadal częściej się wtrafia maloistotne info niż coś interesującego. Mam nadzieję że to poprawicie jak wejdzie BR

    • No niestety, tak samo ostatnie urodziny taerna też słabe, bo w końcu broken ranks to nowe wydanie a prawdziwy taern umiera, a spodziewałem się jakiejś akcji wielkiej na pożegnanie 2d.

  10. Pytanie może i dziwne ale zadam: co to jest za typ przed Seleną ? xd Rozumiem że komandor i admirał są na 2 pierwszych miejscach więc nie wiem kim jest on. Lugus ? xdd A, i żabka ma zęby wbite w jęzor, naprawcie to, ino roz 😀

  11. Kiedy wreszcie naprawicie patologię z lalką? Głupie orki szamani 50 lvli mniejsze mają we mnie z innych uroków po 9% a z lalki 55% przy tak samo ustawionym defie. Już ciul z tym ssaniem mamy, którego nie chcę wam się naprawić i -50% do trafienia w pvp wciąż nie działa ale tą lalkę to weźcie ogarnijcie wreszcie bo się grać odechciewa.

  12. Czy będzie jakaś zmiana w korzeniach aby miały inny debuff niż -35% obrony dystansowej? Przykładowo -2 PA. Żywot każdego barbarzyńcy kończy się w 1-2 rundzie jak dostanie jednego korka i szpilę a potem MO ładuje w niego z metków. Nawet 5 PA defa w dystansowe nie pomaga. Ogarnijcie to wreszcie.

  13. Nie przeszkadza wam, że fizole w resach się odbijają od tarczy MO po tyle samo ile w niego biją? Nie przeszkadza wam, że VD z lalki w broniącego się druida lub MO ma po 74% a z otępki 30%? Dla czego tworzycie jakieś nadumiejętności? Nikt nie chce grać na nowym serwerze na którym 80% graczy to VD i MO bo po waszych zmianach te klasy są jedynym słusznym wyborem.

    • piszesz tak jakby mosiek kontrował ryca, barbe i sh jakby ekipa miała się słuchać większości rad graczy z tego bloga to by mi ręce opadły

    • to niezly barba w resie wbijajacy sie w mo po 800-900 bo epik i inka:> a odbijajacy po 200? XD
      ryc bijacy po 300-400 a odbijajacy sie po 200?XD
      sheed bijacy no sh na wraszce bez salmurnu od moska pod moc odbija sie po tyle co bije:> ale czekaj, ten sh ma ponad 5k hp :> ryc rowniez :>
      % z lalki w fizoli jest mega przesadzony to fakt,
      ale w druida/mo nie ma takiego %, no chyba ze ten vd/mo ma na 140 lvl 400wiedzy to wtedy jest jakies 50-60% na 2pa

      • Tarcza takiego MO pod moc oddaje po 450 jak masz full resa. Kiedyś ten sam MO dał na tygrysie tarcze na VD i się tygrysy odbijały po 2,3K. Ognista sfera do nerfa tak jak i lalka, bo to przegięcie gdzie moby co mają we mnie po 10% z uroków mają 60% z lalki.

    • bb i mo potrafią nadal zabic vd bo tarcza nic nie daje na podpałke i gryzke a vd ma bardzo słaby deff.Mo kiedy dostał buffa? Jedynie zmienili resy na dz ,v1 i v2

      • Bb nawet nie zdąży nic zrobić bo zaraz dostanie szpile lub w 1-2 rundzie padnie na ukaz.

        https://m.youtube.com/watch?v=RwQoZQKBhpI

        Tutaj masz jak randomowy VD za pomocą MS i przekokszonego ssania many robi jak chce topowego druida w PvP.
        MO dostał boosta 15 października (ognista sfera)
        Zmiany na dz, v1, v2 doprowadziły do tego, że barba nawet po zmianach jest przy MO ściekiem

  14. Czy na br na nowym serwie odblokowane będą wszystkie nicki od nowa? Jeśli nie to znaczy że macie zamiar połączyć nowy serwer z tolnor i ostlor w przyszłości? Najlepiej zacząć grać magiem ognia lub vd reszta klas to ściek totalny zero przyjemności z gry. A tak po za tym daje dwa miechy temu br ta gra ulegnie samozniszczeniu dzięki ekipie. Te wasze nowości jprd i wciskanie że to nie jest p2w.

    • czytaj ze zrozumieniem, skoro przenosza servery tak jak stoją w calosci to jak moga byc odblokowane nicki? Odpowiedz na temat łączenia byla udzielona w ktoryms z przeszlych blogów.
      Well to ze taern umiera i zaraz zgonie slysze od hmm 2k16? a mamy 2k21:> i nie zgadzam sie druid nadal jest przyjemny w grze i jest koksem, poprostu trzeba troche wiecej myslec a nie klik klik, i afk na yt

      • Na nowym serwerze główne 2 klasy to MO (wyniesiony na piedestał) oraz VD. Na forum jest gdzieś nawet ankieta gdzie sami VD oraz MO stanowili by 40% populacji serwera (po ostatnich zmianach pewnie jeszcze więcej). Druid ma najbardziej utrudnioną rozgrywkę. Wbij sobie w miesiąc 100lvl druidem a wbij sobie MO, dodatkowo bierze największą odpowiedzialność za drużynę gdzie taki druid nieraz w jednej rundzie musi rozdać zasoby, ze 2 razy uleczyć, odczarować sojusznika (naprzykład przed ukazem lub gdy moby zabiorą 6-7 PA) i korkować bossa. Podczas gdy taki MO stoi na wyjebce z jedną i tą samą strategią przez całe życie bo ryc trzyma na ochro a on ma tylko z kulki walić i nic poza tym bo goście od balansu załatwili, że ma w grze od początku do końca wszystko podane na tacy podczas gdy taki barba czekał 10 lat aż coś się zmieni i gdy ta zmiana nastąpiła to zebrało się 40 płaczków i na drugi dzień tak zboostowali MO i przerobili resy na instach, że barba wciąż jest przy nim ściekiem. O VD i niepowstrzymanej lalce już nawet nie chce mi się rozpisywać. Różnorodność w taernie już dawno umarła.

        • SH tak samo ma niepowstrzymany atak fizyczny to zalezy od moda i zreki/wiedzy a nie od OP postaci .Ciagle ludzie zapominają że vd stracił w duzej mierze ukaz jak i potezne debuffy z ukazu.Ale nadal szukacie dowodów że vd op że lalka że tarcza .Chyba nigdy to się nie skonczy

          • Sheeda może powstrzymać ukaz, szpila, korzenie. Lalki nie powstrzyma nic, nawet resy. Ukaz jest od zabijania a nie debuffowania. Ssanie many trafia niemal zawsze tak samo jak lalka. Węże co mają po 20% z debuffa mają 65% gdy używają lalki (na 5 PA u MO). Lalką VD już dawno powinni się zająć. Mam nadzieję, że zajmą się tym w BR.

          • Dmg z lalki jest za duży a ukaz ,,znerfiony” Nie widzę problemu. VD nie powinien robić za dmg jak MO tylko debuffować. Lalka na początku miała 170% dmg i działały na nią dymki i res, teraz ma 260% (z otępieniem bije się tyle co z kulki MO), nie działają na to dymki i res na uroki. Najlepiej zmniejszyć dmg z 260% do 220% a do ukazu dodać -35% na wszystkie sfery obrony i ataku. Wtedy VD byłby VD a nie jakimś mutantem od dmg.

  15. Zwiększenie resa fizycznego jeszcze ok, magowie mieli dostawać za smugę. Ale to, że teraz scheed się odbija po tyle samo ile sam bije to już przegięcie

  16. Jaka jest decyzja na temat funkcji widzenia NPC/POSTACI/MOBÓW w bocznym pasku? Czy będzie ona w BR? Jak wyobrażacie sobie eventy bez tej funkcji jesli na NPC będzie stało 100 postaci?

  17. #3Deeeeeeeeeeeeeeeee a Dr dalej wygrywa turki tak xd wiecej hotuf do tej premki platynowej 4 ustawienia to dla niedzielnych graczy a nie dla tyh co wiecej graja pzdr super ze przyjeliscie uhodzcuf 😉 pzdr

  18. Czy w BR nastąpił jakieś rebalans petów?
    W grze realnie używa się z całej puli z 10 petów na krzyż w late gamie, cała reszta jest bezużyteczna. Po zmianach inki feniksa już nikt nie użwa z resztą jak wszystkich petów z drugiej klatki. Twig wciąż chyba posiada stare uc, a po tylu latach istnienia petów jak i samej watachy istnieją pety które bez huska nie robią nic w walce absolutne 0.

    • mialem doczynienia z fenixem na 114lvl w pvp, to fajny pet, przykladowo atakujesz barbe z fenixem wiec raczej z resa masz buff z G+1ring+wrzucasz inka.taaa…inka.. . nie defisz jakos mega na dystans prawda? fenix fenix wali inke+3metki w 1r, jak siadzie to amsz 1.2k hp zbite od peta, a zaraz podlatuje barba przed atakami ktorego ciezko sie obronic bo 10zreki:> i nad dobija. barba ten na swojego fenixa w pve rowniez nie narzekal, kwestia wyexpienia

    • Mam feniksa i to całkiem fajny pet, osłabienie inki praktycznie nic nie zmieniło bo resy magiczne ma bardzo duże (bez opasek to i nawet większe niż aquaton z opaskami). Jego wadą jest to że jego dmg polega na ince, ale jak się rozkręci to siepie potężnie, no i można do niego mieć 2 aquapety.

  19. 1.czy wraz z premierą, wyjdzie odrazu aplikacja mobilna gry w sklepie play, czy dalej będzie trzeba na puffinie jechać?
    2. Czy wątek fabularny zostanie kontynuowany na premierę bądź niedługo po? Jakaś dalsza część w walce o taern, może wyklucie się tych stworów które przenosiliśmy w skrzyniach do Petra. Cokolwiek.

  20. Że się tak nieśmiało zapytam, dlaczego na stronie BR przy rejestracji nie mogę użyć maila z forum PoT? “Email zajęty” mi piszecie, a przeciez nie będę generował miliony maili po to aby rejestrować się na każdym Waszym produkcie…i nie, nie dotrze do mnie tłumaczenie, że to tylko 2 produkty!
    Inżyniery na Sri Lankę! \o/

  21. 1. Jak bedzie z miejscówkami Gildii na 3d, chodzi o istniejace G przeniesione na nowe realia gry, nowe dzialki- gdzie siedziby zostaną przeniesione i jak, losowo dostaniemy albo wsgorze albo bagno? czy tez mzoe od czegos ebdzie to zalezec? presta? zasobnosci skarbca? jak chcecie rozaiwac ten problem?
    2. Blog no coz troszke slaby, wiekszosc bylo wiadomo lub mozna przeczytac na brokenranks.com,ale rozumiem ze testy wewnetrzne mechanik,bosow itp to nie jest cos o czym mozna opowiadac na 5minut czytania, licze na bardzo konkretny blog styczniowy, nie zapchany w calosci statystykami z eventu…
    3. Rozumiem ze vd nie bedzie juz dotykany predko i lekki liftong celnosci lalki nie nastapi nigdy ?
    4.Dodajcie naprawde wiecej rzeczy za platyne, na obecny moment poprostu…nie ma na co jej wydawac..skiny, dodatkowe taktyki do wyboru, krotszy czas zbierania surowców,bonus expa dla petów,wieksza pojemnosc plecaka na ograniczony czas, niewielkie ale wlasne sakwy dla swoich petów na eq..i wiele innych, serio takie zmiany oddadzą wam kilkukrotnie w zyskach 😉
    5. Mysle ze wiele osob(w tym ja) pojdzie na nowy server zaczerpnosc rozgrywki z nowymi graczami, w innym moze chodz troche mniej toksycznym srodowisku, ale zapewne wiekszosc po poczatkowym boomie w pogoni za topką wroci na stare smieci 😉
    6. GDZIE TA KAMPANIA REKLAMOWA o ktorej byla mowa, serio premiera niedlugo a tu ani widu ani slychu.. rozumiem ze jest chwila czasu, ale licze na cos konkretnego zeby wzbudzic dobry hupe w graczach :> pamietajcie ze nic nie liczy sie tak jak 1 wrazenie!

  22. Czy w BR nadal GMami będą sfrustrowane dzieciaki które wraz ze swoimi ziomkami robią wszystko żeby zniszczyć ekonomię gry, a każdą okazję na ‘zabłyśnięcie’ swoją ‘władzą’ wykorzystują żeby traktować płacących klientów jak szmatę?
    A może jednak skoro gra ma być światową produkcją planujecie wreszcie jakieś resztki profesjonalizmu i GMi nie będą mogli grać w grę?

  23. Jeżeli za ogara, którego się expi i ubiera dość długo nie bedzie trzeba płacić platyny to chyba się popłaczę ze szczęścia. Pety w taernie są zdecydowanie za słabe, żeby wydawać na nie platynę tzn. PLN.

  24. Nie ma to jak ewent świąteczny i wszechobecna równość wszystkich klas. Bijesz sobie takiego turonia w pt, jakiś druid 80lvl morduje korzenie po 34%, które nie wchodzą bo dymek co hit, łuk pada w 1 rundzie na kombo moba po 600 z hita moba i nagle rusza VD 74lvl, odpala MS dostaje z hita po nędzne 300, jako jedyny ma full many do końca walki, wali lalkami po 100% z podobnym dmg co MO (XDDD) po czym na koniec zabija moba z 31k hp na ukaz. Lecisz następne pt ryc, MO, scheed, łuk i w połowie bicia moba MO pisze do łuka ej ty już się nagrałeś, wypad bo mam VD na twoje miejsce, sorki (bo po co się bawić w jakieś zabieranie PA, które nic zupełnie nie daje jak można zbić mobowi połowę hp i zabić na ukaz bijąc go 2x szybciej). Nawet jak wyjdzie BR to to co się w tej grze odwala będzie widoczne i odstraszające. Ekipo nawet jak zawiniecie gówno w ładny papierek ono dalej będzie śmierdzieć, pamiętajcie o tym. A gościom od balansu nie dawajcie już ćpać tyle opium to może skończą faworyzować VD, którym się obecnie najbardziej opłaca grać i totalnie zostawia scheeda i łuka w tyle ze wszystkim.

    • Ukazem możesz ubić moba jak mniej niż 4k hp lub 60% hp. Zawsze tak było.
      I ciekawe, który VD na 74 lvlu dostaje z hita 300 i przez całą walkę ma full many i wali z lalki tyle samo co mosiek? Coś nie wierzę. Z tarczy 300 dostanie, ale nie uwierzę, że przez całą walkę nigdy many mu nie brakuje. Tarcza zabiera manę nomen omen. Na jednym “hicie” ustoi, ale sporo many mu weźmie.
      Na takim lvlu pewno nie wyssa za 1 razem więcej niż 200-250, więc wykorzystać 1 rundę, żeby skutecznie wyssać sporo many.
      Kolejną sprawą jest to, że skille zabierają dużo many (zwłaszcza ukaz). Nawet mi (mam 84 lvl), gdy wbijałam debuffy (a także ukaz) też pokazywały się dymki (a daję sporo punktów do wiedzy, a nie mocy). Ten kolo pewnie miał niskie % (o tym już inna sprawa). Jestem pewna, że gdyby szedł na turonia jako jedyny debuff nie miałby tak cudownie jak ty piszesz. Jakby nie patrzeć, to debuffy uka i sh bardzo ułatwiają vd życie podczas bicia bossów.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *