Widmowe Orki, raport z prac, Wielkanoc – Obecnie pracujemy nad… Cz. 146

Portal prowadzący do najgłębszych zakamarków gór został odbudowany. Przyszedł czas na walkę! Chwyciliście już za broń? A może jesteście ciekawi strategii pozwalającej na przemierzenie miasta starożytnych orków? Nie ma tak łatwo… To musicie odkryć sami, chociaż są tacy, co troszkę już odkryli. Niektórzy na pewno zastanawiają się nad postępem prac przy Broken Ranks, zatem prezentujemy raport z ostatnich dwóch tygodni.

Nowe zagrożenie ze strony Orków. Bohaterowie chwycili za broń!

Tym razem musieliście stawić czoła całkiem nowemu zagrożeniu, którego nikt wcześniej się nie spodziewał… Potężne lawiny ruszyły nieprzebyte do tej pory, skute lodem przejście, które skrywało mroczną tajemnicę starożytnych Orków. Mieszkańcy Beirn oraz okolic wiedzieli, że w tej sytuacji pewne jest tylko jedno: coś czai się za teleportem i nie ma dobrych zamiarów. Groza zalęgła się w sercach okolicznych ludzi. Ale z drugiej strony… Skusiło to poszukiwaczy przygód, skarbów oraz wszelkiego rodzaju śmiałków do zbadania najgłębszych zakamarków gór, gdzie – jak głosiły historie – starożytne Orki wznosiły swoje miasta. Nie było to jednak takie proste. Wejścia bronił skomplikowany mechanizm, do uruchomienia którego trzeba było wykorzystać sporą liczbę cennych kryształów. Można je było zdobyć tylko w jednym miejscu… Stając naprzeciw Widmowym Orkom i skalnym labiryntom będącym teraz jedynie cieniem wspaniałego niegdyś miasta.Stanęliście u boku swoich towarzyszy, by pokonać nowe zagrożenie. Wykazując się ogromną dozą determinacji i cierpliwości, odbudowaliście portal prowadzący do wnętrza gór. Udało Wam się wejść do zapomnianego miasta, gdzie każdy kolejny krok mógł być tym ostatnim. Największymi śmiałkami okazali się gracze z serwerów Larkas oraz Ostlor. Wielu z Was pomyślało, że to kolejny łatwy i szybki rajd. Po kilku chwilach było jednak jasne, jak bardzo się myliliście. Mimo wszystko dzięki temu mieliście okazję naprawdę wczuć się w klimat gry, oderwać od rzeczywistości i na dłuższą chwilę przenieść do nieznanego miejsca.

Część z Was, Taernijczycy, na pewno została przyciągnięta przez wizję nowych przedmiotów, jakie można zdobyć w tej instancji. Tym razem, aby się wzbogacić, nie wystarczy wyłącznie czysta potęga miecza i magii. Trzeba wytężyć swoje zmysły i naprawdę zastanowić się nad rozwiązaniem zagadek towarzyszących dojściu do bossa. Same walki również do łatwych nie należą – tu będziecie musieli stać się zarówno dzielnym wojownikiem, jak i wybitnym strategiem. Mimo wszystko wieści z linii frontu były dość obiecujące… I w tym momencie, na horyzoncie pojawiło się pierwsze, poważne zagrożenie:

To nasza odpowiedź na Wasze prośby o nowe, arcytrudne wyzwania dla największych koxów na Taernie. Jak daleko udało Wam się zajść? Są jakieś postępy i czy udało się w końcu wpaść na całkiem nowe, pomocne strategie? Pokażcie na co Was stać i zdajcie relację ze swoich przygód na nowej instancji w komentarzach!

Raport prac

Różne:

  • Wprowadzenie update’u z nową instancją, questem oraz drobnymi poprawkami. Dokładna lista zmian jest tutaj.
  • Dokończenie konfiguracji nowego TS-a.

Programowanie:

  • Zaprojektowanie dynamicznych eventów do wersji PC i mobilnej BR.
  • Poprawki w systemie potania petów w wersji mobilnej.
  • Usunięcie wycieków pamięci z wersji mobilnej.
  • Nowe popupy do wersji mobilnej i PC (przykłady poniżej).

Grafika:

  • Zakończenie prac przy Wymarłej Osadzie.
  • 80% prac przy konwersji modeli sprzętu i tekstur modeli postaci do wersji mini (tzw. 3pix, które widać na mapie).
  • 40% prace przy przeprojektowaniu i wykończeniu małych pomieszczeń (wnętrza domów, jaskinie itd.).
  • 100% scenerii pod walkę zostało wzbogaconych o efekty specjalne.
  • Rozpoczęcie modelowania przeprojektowanego Kemenak.

Animacje:

  • Trwają animacje tzw. 3pix (małe modele występujące na mapie). 12 modeli jest zanimowanych. Mają różne postawy i co za tym idzie różne zestawy animacji. Np. wojak z włócznią, tarczą, łukiem.

Questy:

  • Inwentaryzacja i wrzucenie do gry zrobionych już modeli 3pix NPC-ów (questowych i stałych na mapie).
  • Początek inwentaryzacji i przepinania mechanizmów na wersję BR (questowych i tych stałych, np. prażenie małży, rąbanie sekwoi itd.).

Święta coraz bliżej

Wszystkim Ternijczykom chcieliśmy życzyć Świąt spędzonych w radosnej atmosferze, masy pozytywnych emocji i satysfakcji ze wszystkiego co robicie. Przede wszystkim jednak życzymy ogromnych ilości złota, ekspa oraz rarów. Chwyćcie za broń i niech przerwa świąteczna stanie się okazją do rozpoczęcia całkiem nowej przygody lub wypocznijcie i wróćcie ze zdwojoną siłą, by zrealizować cele, które do tej pory były poza Waszym zasięgiem! Wszystkiego co najlepsze i do zobaczenia w krainach The Pride of Taern!

 

15 thoughts on “Widmowe Orki, raport z prac, Wielkanoc – Obecnie pracujemy nad… Cz. 146

  1. Tak szczerze co do nowej instancji “dla koksów, jest ona zrobiona i dopchana na siłę na zasadzie ” dajmy im coś co zajmie kilka miesięcy żeby nie płakali o 3D Broken Ranks, niech z instancji wypada się po śmierci to się namęczą”, oprócz wnętrza wszystko jest walnięte byle jak, wykorzystano tam po prostu modele wcześniejszych Widmowych orków, wraz z Bossem…, serio aż tak na odwal? Skoro to najsilniejsza forma niech mają własny wygląd, modele i tekstury, to takie rozczarowanie jak event Vorlingów, Lokalizacja skradziona z DZ, identyczne modele choćby Upiora, Vorlingów tylko zmienione kolorki i tekstury, największą żenadą są rary z tych eventowych dla petów, serio kopiuj wklej modeli z sklepu z zmienionymi kolorkami?
    Mam nadzieję że to tylko chwilowe na czas przed 3D, i wszystko tam będzie miało swój wyjątkowy wygląd 🙂
    A “Życie snem” całkiem spoko zadanko.

  2. U widze ze juz coraz mniej komentarzy na te wasze wypociny ,ludzie maja chyba dosc czekania i braku info kiedy 3d

  3. A w tym “Broken Ranks-Taern” będzie trzeba się od nowa rejestrować i zaczynać wszystko od lvl 1, czy wszystko się zapisze? Dziękuję za odpowiedz i pozdrawiam wszystkich graczy jak i twórców tej gry 😉

    • Obecne serwery wraz z wszystkimi postaciami mają zostać przeniesione na nową wersję TBR, więc nie trzeba będzie zaczynać od początku.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *