Cały czas do przodu! – Obecnie pracujemy nad… Cz. 145

Wyzwania, emocje, pobudzenie ciekawości i jeszcze raz wyzwania. Przede wszystkim właśnie to serwujemy Wam w tej części bloga. Lubicie rywalizację i widok przeciwników leżących na deskach? A może bardziej zaintrygowała Was dwa tygodnie temu nasza mała zajawka nowej instancji? Dla każdego coś dobrego! Ponadto, klasycznie już przedstawiamy niemal finalną wersję jednego z bardziej klimatycznych miejsc Taernu, Podzamcza. Klimaciarzom na bank “banan” z buzi tak szybko nie zejdzie!

Aktualizacja na stole

W czwartek w nocy wgramy najnowszy update. Górale z Beirn opowiadają niepokojące historie o śnieżnych nawisach, które lada chwila mogą runąć w dół. Zniszczenia, jakich mogą dokonać, są trudne do przewidzenia. Dmorther skrywa wiele groźnych tajemnic i lepiej dla wszystkich, żeby pozostały uśpione. Ale Taernijczycy i inni mieszkańcy Haligardu mogą nie mieć tyle szczęścia. Od południa napływa cieplejsze powietrze, które może ruszyć zalegający wysoko w górach śnieg. Nie wiadomo, co tony rwącego przed siebie śniegu mogą odkryć.

Update na pewno przyniesie nowego questa, który dopowie historię widmowych orków. Oprócz tego pojawi się instancja trudniejsza niż zwykle, ale pozwolimy wszystkim samodzielnie odkrywać jej tajemnice. W końcu to wyzwanie większe niż inne.

Chwała wielkim wojownikom – zakończenie Eventu Turniejowego

“Your time has come now
It’s your turn
I’ll watch you burn
Burn Burn Burn
I wanna watch you burn”

Mniej więcej takie nastroje panowały wśród graczy, gdy ponad trzy miesiące temu ogłosiliśmy na serwerach Duneb oraz HC Kwartalny Event Turniejowy. Nie ma co się dziwić, bo chęć rywalizacji i wygranej jest nieodłączną częścią ludzkiej natury. Tym bardziej, jeśli ktoś ma to we krwi. Taernijczykom nie można tego odmówić! Już jakiś czas temu bitka i wojaczka stały się sposobem na życie, przetrwanie i poskromienie furii oraz rozpaczy, jakie ogarnęły ich po utracie ojczyzny. Postanowiliśmy przez trzy miesiące testować naszych wojowników i wyłonić najlepszych, którzy włożyli najwięcej wysiłku w swoje przygotowania. Niektórym zabrakło szczęścia, natomiast inni parli do przodu bez wytchnienia sięgając gwiazd. Cóż… Poza chwałą i sławą nie można powiedzieć, że im się to nie opłaciło. Za pierwsze miejsce w kwartalnym podsumowaniu przewidzieliśmy nagrodę w wysokości 1500 platyny. Drugie miejsce – 1000 platyny. Trzecie miejsce – 500 platyny. Zdarzało się jednak, że walki były tak zaciekłe, że nie byliśmy w stanie określić przewagi jednego wojownika nad drugim. Zatem taka sama ilość punktów była równoznaczna z prawem do nagrody. GRATULUJEMY zwycięzcom!

Serwer Duneb:

1 miejsce – Fergun
2 miejsce – Ayrox, Dsenorr, LosLukaszos
3 miejsce – KiroessDr

Serwer HC:

1 miejsce – Chiforce
2 miejsce – KrzychuHC
3 miejsce – Senian

Dodatkowo, rzecz jasna poza wspomnianą już platyną, każdy, kto znalazł się na podium mógł swobodnie dobrać sobie drużynę i wybrać trzy dowolne bossy, którym stawi czoło. Oczywiście licząc na łut szczęścia związany z dropem! Przygotowanie siebie czy Gildii na nadchodzące niebezpieczeństwa to obowiązek, natomiast kompletowanie ekwipunku pełni w tym kluczową rolę.

Żądni walki… Tak powstała Międzyserwerowa Liga Turniejowa

Nagrody i zarazem zakończenie eventu nie ostudziło zapału graczy. Wręcz przeciwnie, pobudziło ich apetyty. Nie tylko na nagrody, ale również rywalizację i pokazanie, kto tak naprawdę jest najlepszy na serwerze. Jak mówił wers utworu Papa Roach: „Don’t give a f*** if I cut my arm, bleeding”. Dokładnie tak! Postanowiliśmy zatem nieco podnieść poprzeczkę… Liga Turniejowa (więcej szczegółów) ruszyła na serwerach Duneb, Ostlor i Larkas. Pierwsza krew została przelana, a jak wiadomo „krew nie kłamie”. Pierwsi wojownicy wysunęli się na prowadzenie, a pierwsze punkty zostały przyznane. Co ich tak napędza? Wyzwanie! Nieprzeciętne wyzwanie, dzięki któremu będą mogli pokazać czy są warci miana dumnego Taernijczyka i czy posiadają prawdziwe serce do walki. Najlepsi z każdego serwera biorącego udział w Lidze będą mogli zmierzyć się ze sobą na serwerze testerskim (s0), na który to ich postaci zostaną zaimportowane. Pokażcie z jakiej gliny jesteście ulepieni!

Podzamcze – wersja niemal ostateczna

Kilka ładnych postów temu wrzucaliśmy koncept Podzamcza. Spotkał się on z niemałym entuzjazmem. Często jednak jabłko pada przynajmniej spory kawałek od jabłoni. Jak wyszło tym razem?

Pomijając sam przeskok jakościowy w porównaniu do obecnej wersji, jesteśmy najzwyczajniej w świecie pod wrażeniem pracy naszych grafików. Zamek przestał przypominać katedrę, a cała ta okolica sprawia wrażenie przesyconej mroczną magią. Jak widać, ten obszar jeszcze nie jest dokończony, ale już niewiele zostało do sfinalizowania tego etapu prac.

Co w naszych pracowniach piszczało?

Lista wykonanych w 100% prac przedstawia się następująco:

Różne

  • Zamknęliśmy testy nowej instancji,
  • postawiliśmy i jesteśmy w trakcie konfigurowania nowego serwera pod TS.

Programowanie

  • Zakończyliśmy prace nad łataniem wycieków pamięci w wersji mobilnej BR,
  • 50% prac nad łataniem wycieków pamięci w wersji PC,
  • zaprogramowaliśmy dynamiczne eventy do wersji PC BR,
  • uporządkowaliśmy system logowania do gry (przygotowanie pod system logowania w BR),
  • dokonaliśmy poprawek i drobnych usprawnień pod update wersji 2d,
  • zmieniliśmy system zarządzania karami w grze (kneble / bany) w wersji 2d + BR.

Grafika

  • Zakończyliśmy prace nad bagnami,
  • zakończyliśmy prace przy modelu 3d podzamcza,
  • zakończyliśmy prace przy modelowaniu wymarłej osady + 70% tekstur,
  • znaleźliśmy optymalny sposób na konwersję szczegółowego modelu oraz tekstur postaci (z widoku walki) do wersji mini (widok na mapie),
  • skonwertowaliśmy wszystkie zbroje w grze do wersji mini,
  • poprawiliśmy modele 3d w nowej instancji,
  • skończyliśmy fryzury dla kobiet w wersji 3d.

Animacje

  • Zanimowaliśmy rybostwory.

21 thoughts on “Cały czas do przodu! – Obecnie pracujemy nad… Cz. 145

  1. Fajnie, szkoda tylko że czekam na BR ponad 2 lata od pamiętnego “Launching 2016”, 2d sobie odpuściłem, a Wam kasa przeze mnie się nie zgadza, peszek

  2. Tak najpierw 2016 jak wyzej zwrocilem potem uwage ekipie a tu nadal ‘launching 2017’ (watpie ze to mialo wyjsc w sylwetra ale no coz) po co ZNOWU nowa instancja?? Widocznie nie spieszu sie Wam, najlepiej by bylo dla opini publicznej wypuscic 3d i dopiero wtedy go updateowac. Powo

    • Jeśli chodzi o nową instę to już przy draugu mówili, że to było po prostu planowane do wersji 3D, ale udało im się szybko zrobić tymczasowy port na 2D żeby ludziom się nie nudziło.

      • Rozumiem ale mogli wprowadzic te 3d a potem robic tej skali upadtey( nie zauwazyles ze dopoki nie bylo zmianki o broken ranks nie bylo tyle upadetow?) widocznie nie spieszy sie im

  3. Widzę, że update na checklisty robi jednak robotę ekipo 😉
    Nic, pozostaje wierzyć, że doczekamy się do lata zmiany ponieważ nie mam w co grać, a nad wodą chętnie bym pograł instancję żeby czas i exp się nie marnował.

  4. Stare podzamcze mi się podoba sto razy bardziej, pisałem to zresztą kiedy tylko zaczęliście pracować nad jego nową wersją. Zamiast zupełnie je przerabiać, mogliście podrasować starą wersję, tak żeby nie odstawała jakościowo od reszty. Nowe jest wykonane zajebiście, jest bardzo dopracowane, ale to nic nie daje, skoro to właśnie stare ma w sobie pradawnego ducha taerna.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *