Obecnie pracujemy nad… cz.96

Duma TaernuTesty, testy, testy. Morana, pety, Komandor. Ciąg dalszy rebalansowania naszych topowych instancji. Poza tym garść informacji o najbliższym upku “technicznym” i o tym, jak spędziliśmy weekend na Politechnice Wrocławskiej, podczas którego żaden taernijski ork ani podklasy nie ucierpiały, a nam udało się zrobić bardzo miodną grę.

Up techniczny

Niedługo wrzucimy update niespodziankę z kilkoma poprawkami (armaty na stoku będą naprawione!) i kilkoma nowymi grafikami Wieży Babadka, która zyskała blask, szyk i w ogóle jest kupsłownik. Każdy poziom Waszych ulubionych bossków nosi teraz piętno swojego mieszkańca. U Babadka śmierdzi psim moczem i zgniłym mięsem, Greg przeprowadza jakieś ohydne rytuały voodoo, a Ghadira pławi się w złocie (tak jak się pławiła, ale teraz pławi się w stylu rustykalnym, jugendstill i art deco). Nowa grafa powstaje do wersji 3d, ale wrzucamy ją już teraz, bo jest piękna.

Testy, balans, testy, balans…

Ogłoszone ostatnio na blogu testy Morany Bez Relogów dobiegają końca. Chcieliśmy serdecznie podziękować wszystkim tym, którzy się do nas zgłosili, testowali na s0 i podzielili swoimi spostrzeżeniami. Doceniamy fakt, że pomagali nam poświęcając swój czas, w trakcie którego mogliby sami robić Morany swoimi normalnymi postaciami. Ich walki wykazały, że Biała Pani nie potrzebuje aż tak dużych zmian, jakich się spodziewaliśmy. Do testowania były dwie wersje – łatwiejsza oraz trudniejsza. Drużyny Super Koxów radziły sobie z nią bez większych problemów w każdej postaci, mimo braku możliwości sprawdzenia, czy się padło w danej rundzie i skrócenia animacji poprzez relog. Nieco słabsze zespoły też dawały radę. Ponieważ nie chcielibyśmy za bardzo ułatwić najtrudniejszego bossa w grze, podjęliśmy decyzję o nie wprowadzaniu wielkich zmian. Przede wszystkim nieco skrócimy samą animację śmierci – to powinno ułatwić szybkie dołączanie do drużyny po śmierci. Natomiast zmiany u samej Morany ograniczymy do nieco łatwiejszych kombinacji debuffów pokazywanych przez Goraga i drobnej korekty resów.

Poza Moraną zajęliśmy się petami i Komandorem. Zarówno ułatwiony górny poziom instancji Komandora jak i poprawione zwierzaki – Małpa i Kruk – spotkały się z uznaniem testerów. W instancji Komandora wprowadzimy jeszcze drobne poprawki, dzięki którym nieco skróci się czas robienia całej instancji. Jeśli chodzi o zwierzaki, Małpa i Kruk atakują już zauważalnie częściej, ale w dalszym ciągu nieco odstają od starego, poczciwego Ogara. Póki co zdecydowaliśmy się nieco podnieść im siłę obrażeń. Przed nami dalsze, końcowe testy.

TK Game Jam 2016

Nie samą pracą człowiek żyje, więc weekendzik poświęciliśmy na… zrobienie nowej gry w ramach wspomnianego TK Game Jam, który mieliśmy zaszczyt wesprzeć finansowo. Game jam to specyficzny rodzaj imprezy, na której w krótkim czasie zgłoszone zespoły twórców muszą zrobić grę na zadany temat. W naszym przypadku było to 48 godzin. Zebraliśmy ekipę i już w piątek ruszyliśmy na kampus PWr, aby w Strefie Kultury Studenckiej rozbić nasze obozowisko. Nie było jednak mowy o żadnym “reście”, tylko samo oro4ever. W ekipie był, wiadomo, Drygu, Mamut, Beron, Tomasz Lechowski, Marek Rudowski i Torg. Organizatorzy imprezy podali temat – “10 sekund” – i zaczęła się burza mózgów. Padło na sieciową strzelankę. Szybką, miodną i z ciekawym zwrotem. Bajer polega na tym, że co 10 sekund zamieniamy się z przeciwnikiem postaciami i gramy z jego pozycji. W praktyce wygląda to tak, że nie ma co przywiązywać się do jednego bohatera: gramy wszystkimi 🙂 Postacie którymi się walczy wzięliśmy z polskiego gamedevu: Ciri, wariat z Hatred, Kyle Crane z Dying Light i dziecko z This War of Mine. Na stylizowanej na teren game jamu planszy postacie walczą o swoje “10 Seconds of Fame” i tak nazwaliśmy tę grę. Jak Drygu znajdzie trochę czasu lekko poprawi klienta, postawi serwer i będziecie mogli sami sprawdzić nasz wynalazek w akcji. Zostaliśmy docenieni przez uczestników i organizatorów imprezy, co zaowocowało zajęciem pierwszego miejsca w kategorii grywalność 🙂 Jak tylko będzie można odpalić grę, wrzucimy gdzie trzeba odpowiednie linki.fot02fot01fot03fot04fot05

25 thoughts on “Obecnie pracujemy nad… cz.96

  1. Testy były robione z rarami z morany ? czy bez ? ma to duze znaczenie. Bo napewno kazdy juz mial pozakladane rary i wyepxione. Czy znajać was ustawicie tak że “nowi” nie ubiją tak jak kiedys “nowi” mogli.
    Dobrze ze moge robic mieska to kupie te rary 🙂

    • Testy wyglądały tak, że testerzy mieli skopiowane postacie z serwerów na których grają na s0, i jeśli ktoś posiadał rary z morany na swojej postaci, to też je miał na postaci testowej.

  2. Burza nie “urza”.

    I ciekawe stwierdzenie: ” nie ma co się przywiazywac do jednego bochatera: gramy wszystkimi”. Szkoda że przy zasiadaniu nie wzięto tego pod uwage 😉

  3. dziwne zeby sponsorzy nie wygrali ^^ malo co kogo intereseje jakas strzelanka ktorych pelno 😛 zajmijcie sie raczej balansem i % (nie w plynie )

    • Haha 😀 Otóż sponsorzy nie wygrali, tylko zostali wyróżnieni w jednej z kilku kategorii. Game jam wygrała inna gra.

  4. Gratulacje za sukcesik na Jam-ie
    Widzę podniesiecie obrażenia u koczkodana i gawrona,
    lecz mi nie daje spokoju szybko kończąca się mana
    u kruka. Jakkolwiek inne pety mają podobną ilość tak kruk używa TYLKO
    jej, gdzie inne petki wspomagają się również używaniem kondycji i przy
    równej liczbie ataków zróżnicowanych u innych, krukowi pozostaje lądować na ziemi.
    Przyjrzeliście się temu ?

  5. a planujecie co kolwiek napisac o nowych epikach z v2 ? bo w sumie juz nie ma co czytac w tym blogu. zadnych ciekawych nowosci ? moze jakies pety do 4 i 5 klatki ? ktos z ekipy myslal o tym ?

      • oradus a jakie widzisz nowości ?? 3d co zmieni grę nie do poznania ? ja bym chciał coś poczytać o nowych epikach , nowych petach , czy sa jakies plany zwiazane w ta strone czy cokolwiek. Plz…
        Jeean tez mam taka nadzieje.

    • Cierpliwości. Jestem przekonana że chłopaki spokojnie się wyrobią z 3D do 2019 roku. Wtedy zajmą się takimi błahostkami jak nowe pety czy epiki. Teraz nie mają czasu na takie pierdoły.

  6. Witam,

    Co do kruka i jego umiejętności “mistycyzm” powinna ona zwiększać wiedzę procentowo w zależności od lvl peta. Podniesienie wiedzy o np 10 na 30 lvl jest ok ale na 90 lvl te 10 to już jest niedostrzegalne.

    Pozdrawiam

    • Ale maruda. Ciesz się że w ogóle ma. Mistycyzmu nie tylko używa Kruk ale też inne moby. Co by było jak by im zwiększało wiedzę procentowo tak jak piszesz?

      • Ehh jak coś napiszesz to przemyśl to dwa lub trzy razy(taka wskazówka na przyszłość). Jaki to ma wpływ na moby skoro one nie expia i lvl nie wbijają. I nie marudzę a stwierdzam fakt, bo ta umiejętność została stworzona właśnie dla mobów.
        Bez pozdrowień

        • Może zacznijmy od tego że od takich tematów jest forum. Dział “pomysły i propozycje”. Tam można się rozpisywać zarówno nad mistycyzmem jak i zmianą koloru sierści u rudej małpy.

          • To jest tylko rzucona myśl, pomysł. Nie masz kompetencji oraz uprawnień żeby mnie tu pouczać. Zajmij się czymś pożytecznym bo nie zabłyśniesz tu marudzeniem 🙂

  7. siemka , a ja pytanko do testow, morana byla ubijana tylko na vd czy na łuka tez i jak sie wypowiadał łuk? bo wiadomo mozna ubic do konca i czesto relogi ratowaly bo to tylko 5 rund jednak a z vd to wiadomka ze ukazik i nie trzeba tyle ustac, apropo myslicie tez o łuku jakis debuf nowy czy coś w stylu rozbicie pancerza ?:P bo widze ucichly teamty z tym zwiazane xD

  8. Tego Komandora to już 3 raz osłabiacie.Kto go w ogóle testował? Pewnie koxy +130 za jednym zamachem testowali hurtowo komandora i admirała.U komandora już na wejściu sam klucznik jest przekokszony. Nie dość że ma mocne ataki na wszystkie strefy to jeszcze dmg na poziomie mo 80lvl. Z samej lalki wali po 400 przy ubranym carcie, taki lolek na 45lvl pada na dwa strzały.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *