Obecnie pracujemy nad… cz. 20

Część z Was ma jeszcze ferie, część już jest po. W najlepszej sytuacji są ci z Was, którzy na ferie jeszcze czekają (i studenci – zawsze poza czasem i przestrzenią :D). Może załapią się na update z nowym bossem i questami. A jak idzie nam robota? Zapraszamy do lektury.

Boss jest zanimowany i gotowy do dedania. Tak samo jego instancja i obstawa. Pozostaje dopracować mechanizmy, które będą tam użyte. Quest bossowy też skończony (łącznie z bonusem, ale szaaa). Jeszcze tylko dwa tygodnie testów i będzie można wrzucać na serwery.

Piszemy o mechanizmach, ale zdaje się ani razu nie wyjaśniliśmy, co to za diabelstwo. Mechanizmami nazywamy elementy, z którymi można wchodzić w interakcję na planszy. Działają one na zasadach rozmaitych dźwigni, pojemników, pieców itd. Łączymy je w całe ciągi, co daje bardzo ciekawe efekty. Np. aby dostać się do ukrytej groty, należy ustawić w odpowiedniej konfiguracji wystające ze ścian dźwignie, klikając na nie. To taki najprostszy przykład. Poważniejsze poznacie na własnej skórze, robiąc questy i skradając się do bossa. Mechanizmy są częścią większego planu, aby questowanie oddalić nieco od dialogów, a jednocześnie bardziej sfabularyzować bossowe instancje. W dalszej perspektywie rozwijają też sposoby przeprowadzania eventów.

Przy okazji rozbudowujemy troszkę Alaril. Karczmę Lesgara, okolice wieży i kilka innych miejsc. Chodzi o zwiększenie przestrzeni do gry i zróżnicowanie lokacji, w których toczą się questy. Żeby nie było jak w przypadku Epizodu I, w którym trzeba było wielokrotnie chodzić w te same miejsca.

domek na plażykarczma u Lesgara

Heavenmaker dodał też kilka nowych zleceń, które też zawierają w sobie nowe rozwiązania. Dzięki temu i zlecenia są bardziej zróżnicowane. Obecnie są testowane. Dają one nowe możliwości zdobywania golda i odsuwają nieco ciężar gry od czystego grinde’u.

Główne prace developerskie za nami. Teraz skupiamy się na cyzelowaniu, dopracowaniu i przetestowaniu nowego contentu, którym uraczymy Was jeszcze w tym miesiącu. Niestety w tej aktualizacji prawdopodobnie nie uda nam się wprowadzić zapisywania stanu zlecenia, aby było odporne na rozłączanie z serwerem. Postaramy się wprowadzić tę poprawkę w kolejnym apdejcie.

18 thoughts on “Obecnie pracujemy nad… cz. 20

  1. szkoda że w next upie będzie poprawka anulowanie zleceń, piękna karczma, może jakąś fote z bosa albo insty dacie? Nie mogę się doczekać. S2 😀

  2. Świeży boss, innowacyjne questy i nowe rozwiązania w instancjach – pięknie, pięknie.

    Torgerd, zawsze lubiłem czytać Twoje posty, bo miałeś taki ładny literacki styl. A tu: “dedać”, “content”, nawiasy, emotikony… Taern robi sfoje, lol 😀

  3. nic nie chce mówić ale jak się dobrze orientuje to ten up miał być wrzucony na serwery juz w drugim tygodniu lutego…. a tu mowa jeszcze to 2 tygodniowym tescie 😀 pozdr s1

  4. “Boss jest zanimowany i gotowy do dedania.”

    Zawsze będzie mnie bawił ten slang, jak Boga kocham 🙂 Eh żegnaj języku polski 😛
    Baj de łej głęboko biliwuje, że kolejny update wysendujecie mniej zbugowany, a rary dropione z nowego bossa nie będą needowały kolejnych rebuildów, zwłaszcza lookając na ich staty.

  5. Witam, czego brakuje mi w Taernie, a mogłoby być wprowadzone? Przede wszystkim zlecenia! Różnego rodzaju, różnych poziomów, w wielu miejscach czasu i przestrzeni.. nie koniecznie muszą one dawać milion złota i jeszcze więcej doświadczenia;p wystarczy dobra zabawa, kilku etapowa najlepiej, i np: możliwość zdobywania tytułów szlacheckich czy coś w tym stylu i ranking najlepszych:) co Wy na to?:P

    • Hmm.. jeszcze problem z działkami . Może gracze powinni sami sobie wybierać miejsca :>? A jezeli chodzi o nowego bossa to mam nadzieje , że to nie bedzie coś w stylu marionetki czy ropuchy ^^ .
      “Dedać” hmm lepiej naprawic opcje “Kupię słownik” dla graczy co 2 słowo robią błedy .Tak samo uważam , że emotikon jakim jest “xD” powinni wyeliminować . Przynajmniej w nickach .. troche żałosne jak widzi sie gracza ” marjanxd ” , “bladyxd ” , XDxd” itp itd . To pdchodzi chyba pod łamanie regulaminu . Nick bez żadnego znaczenia .
      Pozdro z s2

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *