Event świąteczny, w końcu bierzemy się za voodoo, nowości ze świata BR – Obecnie pracujemy nad… Cz. 211

“Święta, święta i po świętach”, a przynajmniej w teorii, bo mamy dla Was jeszcze jeden konkurs, w którym będziecie mogli zdobyć nagrody – wykażcie się kreatywnością i poczuciem humoru. Poza tym podsumowujemy event, dokładamy statystyki, ulepszamy launcher z uwagi na wyłączenie flasha. Dodatkowo początek roku 2021 to doskonały moment na całościowy raport z Broken Ranks, tym bardziej, że co niektórym brakowało raportów w takim wydaniu.

Podsumowanie eventu świątecznego

Mamy nadzieję, że świąteczne wydarzenie pozwoliło napełnić plecaki i depozyty prezentami (oraz zestawami), z których po otwarciu zgarnęliście całą masę przydatnych przedmiotów. Wielu graczom i ich pupilom udało się też nieźle poekspić i nie były to wcale małe ilości doświadczenia. Cieszymy się, że doceniacie mocne punkty eventu, ale jesteśmy też zadowoleni z przekazywania nam opinii na temat słabszych elementów zabawy.

Kolejny raz przyszło nam poprawiać resp drużyn eventowych, zaś liczba graczy aktywnych w trakcie wydarzenia była spora. Do mechanizmu eventowego zostały wgrane na stałe dodatkowe spawnery, które ignorują resp grupek standardowych dla danej krainy.Dzięki temu drużyny świąteczne nie muszą “walczyć” o miejsce z natywnymi mobami.

Z obserwacji i Waszych zgłoszeń wynikało, że w niektórych przedziałach brakuje drużyn przejściowych – po prostu jest zbyt duża luka w sile drużynek eventowych. Dlatego do mechanizmów spawnujących (tak, również na stałe) dodajemy, a w sumie już dodaliśmy w trakcie tegorocznego wydarzenia, grupki pojedynczych Turoni czy Sekretarzy. Planujemy dodać je także pod Kemenak. Zastanawiamy się też nad pojedynczymi Mikołajkami – niektórzy byli zadowoleni, inni chcieli zwiększenia ich ilości. Jak to z tym jest?

Na najniższym przedziale zleceń nie zaliczało do zadania Elfów Czerwononosych i to zostanie poprawione. Poza tym skoro w innych krainach drużyny eventowe znikają, to w Beirn również dodamy mechanizm odsyłający drużyny, po zakończeniu wydarzenia.

Być może na przyszły rok uda się coś wymyślić, aby możliwe było wyciągnięcie listy graczy, którzy zdobyli największą ilość czapeczek i gwiazdek. Ciekawi nas jakie rekordy padły dotychczas… Pochwalcie się ile ich zdobyliście podczas całego eventu.

Myślimy też o kamieniach tresera, które otrzymuje się z rozpakowywania pakunków. Być może dobrą opcją byłoby wprowadzenie przedmiotu o niższej wadze, który wymieniamy na kamienie tresera (podobnie jak na evencie dziadowym).

Jeśli macie jeszcze jakieś sugestie, to śmiało w komentarzach – byle konstruktywnie 😉 A teraz przejdźmy do przyjemniejszej części, czyli corocznych statystyk świątecznych.

Tolnor – Ilość zleceń wziętych od Gwiazdora i Mikołaja:

Przedział levelowy:Gwiazdor:Mikołaj:
30-656233567317
66-8911416351089
90-109143772570
110-13951885892
14015211670

Ostlor – Ilość zleceń wziętych od Gwiazdora i Mikołaja:

Przedziały levelowe:Gwiazdor:Mikołaj:
30-654157346389
66-897803631385
90-10970561646
110-13955555083
140839342

Tolnor – Ilość paczek rozpakowanych u Gwiazdora i Mikołaja:

Przedziały levelowe:Ilość rozpakowanych u Gwiazdora:Ilość rozpakowanych u Mikołaja:
30-656507067672
66-8911694555038
90-109195518928
110-13969989204
140280370510

Ostlor – Ilość paczek rozpakowanych u Gwiazdora i Mikołaja:

Przedziały levelowe:Ilość rozpakowanych u Gwiazdora:Ilość rozpakowanych u Mikołaja:
30-654341046444
66-898145036156
90-109114436599
110-13965236816
140201057080

Tolnor – Ilość expa zdobytego podczas Eventu Świątecznego – TOP 20

Nick:Ilość expa zdobytego na evencie:Czas online (minuty):
Venqu47032021313614
ToczeeeK4541371809654
Consus41327002013820
WieszaczeQ41296730112173
Deweloper40454525112719
WolwiiK38407082013146
QaraQan3413657129650
Matłiś32491724712911
PopCornn3146355656243
Vashioon31413645512961
Teyo30055180514361
NevaD29507553513399
Szulax29437367810041
Ptyś2868403768714
Persimiszcz28296078111826
QRemek27312756213292
Dalchim27143254712818
Quintesence2504216504015
SztywnyGit2501848826835
PocoKomudmg2458022243923

Ostlor – Ilość expa zdobytego podczas Eventu Świątecznego – TOP 20

Nick:Ilość expa zdobytego na evencie:Czas online (minuty):
MrLeku54577994314538
BladyMag4618173729475
SirBananis37468942713636
Sanctuary37274498514412
Herne3541941646241
KroosDeł3322548702546
SzefBombel32530490813061
PaQson28908490517162
Toreto28514415510608
Dusia2826800498746
MildHoax2780641787631
Blodreiina27664700210121
Teimel27338448310890
SzeFiii27214707110922
Meegs2656526436409
ZdechłyOsa25553336412566
Teuton25401657710224
Quirtle2515198738732
Kaczer2467596919186
Allfax24217050911295

Konkursy i wydarzenia

Odpowiadając na coraz częstsze pytania: tak, skoro z eventu wpadło Wam do plecaków sporo platynowych kluczy, to logiczne będzie podkręcenie respu skrzyń. Startujemy w czwartek (7.01.) o godz. 23:59.

Na pewno jesteśmy zadowoleni z tego, że jubileuszowy konkurs artystyczny cieszył się tak dużym zainteresowaniem. Chodziło właśnie o to, żeby nie ograniczać nikogo zdolnościami, a skupić się bardziej na pomyśle / kreatywnym przedstawieniu. Widzieliście, że wytypowaliśmy 10 prac, których autorzy zgarnęli unikalny skin “Pancerz Dziesięciolecia” – o, TUTAJ. Następnie sami mogliście wcielić się w rolę jury i głosować na prace, które zostały wyróżnione (poza pierwszą dziesiątką). Wyniki znajdziecie TUTAJ.

Chcieliśmy podziękować wszystkim uczestnikom za sam udział i poświęcony czas. GRATULUJEMY zwycięzcom! Być może warto robić więcej konkursów… A właśnie, skoro niedawno wkroczyliśmy w nowy rok, to mamy dla Was kolejną, małą akcję konkursową.

Pamiętacie z Facebooka naszą grafikę sylwestrową? Mamy nadzieję, że Wam się podobała. Tym razem to Wam zostawiamy wymyślenie dialogów (uzupełnienie “dymków”) o dowolnej tematyce. Liczymy na Waszą inwencję i poczucie humoru. Prace można przesyłać na mail [email protected] do 17.01.2021 (włącznie), a my nagrodzimy trzy, które uznamy za najlepsze. Szczegóły znajdziecie tutaj, więc do dzieła i powodzenia 😉

Launcher – klient gry

Z racji tego, że dni flasha są już właściwie policzone, to zapewne więcej osób będzie chciało skorzystać z klienta gry, aby w ogóle móc wejść do świata Taernu. Dostawaliśmy sporo pytań, więc podsumujmy:

  1. Klient gry jest przeznaczony na Windowsa od wersji 7 wzwyż.
  2. Niestety na obecnym silniku gry nie da się obejść niektórych ograniczeń technicznych względem launchera. Wobec tego nie jesteśmy w stanie zrobić aplikacji mobilnej, na której rozgrywka byłaby komfortowa. Tutaj niestety trzeba zaczekać na stanowisko twórców przeglądarek mobilnych.
  3. W przypadku grania przez Facebooka i problemów z przejściem na klienta, zapraszamy na support.
  4. Wprowadziliśmy opcję sprawdzania plików. Dzięki temu, w przypadku problemów, będzie można sprawdzić czy w katalogu nie brakuje któregoś z istotnych plików (np. niektóre antywirusy automatycznie przenoszą pliki do kwarantanny). Przycisk do sprawdzania znajduje się obok guzika “PLAY”.
  5. Jeśli nie możecie w ogóle zainstalować klienta lub rozpakowywanie (“unpacking”) stoi na którymś etapie (np. 9/11), to w pierwszej kolejności wyłączcie antywirus i/lub zaporę, albo stwórzcie w ustawieniach wyjątek, a następnie spróbujcie ponownie.
  6. Wiemy również, że czasami przydarzają się niestandardowe błędy, których rozwiązanie nie jest wymienione wyżej, a nierzadko jest kwestią indywidualną. Na pewno znajdziemy jakieś wyjście – zapraszamy na support.

Pracujemy nad…

Sheed otrzyma dwie lekkie korekty wynikające z ostatnich zmian:

  • Pierwszą będzie obniżenie zużycia kondycji we Front Kicku do wartości analogicznych do Dotkliwego Uderzenia. Pomimo tego, że debuff ten jest bardzo silny, to jednak czas jego trwania oraz to, że jest on dość sytuacyjny sprawiają, że obecny dość spory wymóg zasobów stał się zbyt duży, zwłaszcza gdy jest użyty wraz z unikami.
  • Druga zmiana obejmie skuteczność uników. Zostanie ona podniesiona i na 7 poziomie umiejętności szansa na pierwszy unik wyniesie 90%. Niektórzy z Was zauważyli, że od październikowej aktualizacji uniki wchodzą nieco gorzej niż wcześniej. Cóż, wynika to z tego, że od wtedy działają one prawidłowo. 😉 Do starej wersji wkradł się błąd, w wyniku którego szansa na uniknięcie ataków dystansowych była liczona podwójnie, co dawało sporo wyższą szansę niż w opisie. Nie będzie ona tak wysoka jak wcześniej, ale zadziała na obydwie strefy.

Przyszedł też czas na voodoo, u którego poprzednia koncepcja zmian nadal jest w większości aktualna i niedługo trafi do całościowych testów. Wstępne zmiany obejmą:

  • korektę wartości debuffa w umiejętności Szpila w Oko
  • korektę wartości debuffa i czasu trwania umiejętności Aura Cienia – w obecnej formie wartości te są zbyt wysokie jak na debuff grupowy
  • korektę wartości debuffa i obniżenie szansy na zabicie w Ukazaniu Śmierci – mimo nałożonych warunków Załamanie jest w chwili obecnej umiejętnością na tyle potężną, że znacznie utrudnia balansowanie zarówno profesji, jak i przeciwników
  • obniżenie dmg w umiejętności Uderzenie Cienia – skill ten zostanie słabszym atakiem na alternatywną strefę, podobnie jak Haduoken u sheeda
  • przeniesienie głównego dmg na Ukłucie Lalki – zmianie ulegnie rodzaj obrażeń, już nie będzie to w większości urok, ale kłute, co pozwoli na wyrównanie dmg w stosunku do innych debufferów (oczywiście ze względu na strefę, z której bije obrażenia z umiejętności będą odpowiednio niższe) – tam, gdzie resy na urok są niskie i voodoo nie ma dużych problemów z wbiciem debuffa nie będzie już jednocześnie sprawdzał się jako dmg
  • zamianę Haku w Brzuch na nową umiejętność wzmacniającą przeżywalność

Co do ostatniego punktu, pomysłów na nową umiejętność mieliśmy kilka, między innymi:

  • buff indywidualny tymczasowo dodający punkty życia, ale jednocześnie nabijający debuff leczenia
  • buff indywidualny sprawiający, że postać, na który został nałożony jest traktowana przez atakujących jakby była martwa – ataki w nią wycelowane rozchodziłyby się na podobnej zasadzie jak w przypadku śmierci od obrażeń biernych
  • buff działający na zasadzie odwróconej ochrony – przekierowanie ataków na inną osobę
  • buff przyzywający zombie, które jest w stanie przyjąć na siebie kilka ataków
  • buff dający szansę na skok farida
  • buff grupowy lub indywidualny możliwy do rozdania, który sprawia, że część otrzymywanych obrażeń zostanie rozdysponowana na wszystkich członków drużyny
  • buff indywidualny transferujący statystyki wiedzy i mocy w zręczność i siłę

Do szerokich testów przygotowaliśmy jeszcze inną opcję, w której buff będzie transferować część otrzymywanych obrażeń w obrażenia w manie, odpowiednio je redukując. Dzięki temu voodoo będzie musiał zdecydować, czy warto poświęcić jeden atak i potencjalną manę na to, by przeżyć, czy częściej korzystać z wyssania duszy, czy zadbać o posiadanie większej ilości zasobów niż dotychczas. Buff ten pozwoli mu jednak na odejście od użytkowania tarczy. Jeżeli to rozwiązanie nie sprawdzi się w praktyce, sięgniemy do wstępnie odłożonych powyższych pomysłów.

Raport z Broken Ranks

Krainki:

Jeśli chodzi o grafikę krain – mamy gotowe tutaj 95% zawartości przewidzianej na premierę (282/297). Zaimplementowane i przetestowane – czyli finalne – mamy krainy początkowych regionów, gdzie odbywały się testy: okolice Trentis, Podzamcza, Alaril wraz z jaskiniami. Gotowe i zamknięte również są krainy Wyspy Tryfkina. W większości gotowe (trwają prace nad finalizowaniem efektów FX) są krainy: Góry Koldów wraz z Kemenak, Las Koldów wraz z jaskinią niedźwiedzią, Las Orków, krainy Masywu Dmorther (Wąwóz, Płaskowyż). To jest nasz content przewidziany do kolejnego etapu testów, aczkolwiek prawdopodobnie rozszerzymy go jeszcze o krainy Garnizonu Dmorther – tam brakuje nam tylko 3 jaskiń, które właśnie są uzupełniane (mają bardzo małą, odstająca od reszty skalę). Wyszły też drobne braki w temacie krain wątku głównego – statek niewolników oraz pewna stara, brzydka 😉 wysepka. Nad nimi też w tej chwili trwają prace.
Reasumując: od strony implementacji krain jesteśmy praktycznie gotowi do szerszych testów! 🙂

Pewnie chcecie zapytać – a co z resztą?
Część krain, przede wszystkim przez wzgląd na problematyczność modeli mobów oraz mechanik zostawiliśmy – jak wspominaliśmy wcześniej – na rezerwę. Zakładamy możliwość wyłączenia ich z premiery. Są to instancje: Valdaroga (wraz z dojściem), Aqua’y, Marionetki oraz Ducha Zamku. Kiedy tylko graficy skończą wszystkie niezbędne rzeczy do testów bety oraz uporają się z ewentualnymi wynikającymi z testów poprawkami – sięgniemy do tej rezerwy.

Natomiast jeśli chodzi o implementację krain jeziora lodowego oraz Beirn – to po prostu zostawiliśmy na ostatni etap. Będziemy tam finalizować prace podczas trwania testów wcześniejszego contentu.
Dlaczego tak, czemu dzielimy w taki sposób na etapy? Szersze testy planowane są jako normalna gra, przy założeniu tworzenia postaci od zera. Najważniejszy tu dla nas będzie odbiór wszystkich rzeczy związanych z mechaniką, intuicyjnością UI, sposób i przedstawienie walk, wprowadzenie do systemu walki (tutoriale), mechaniki instancji, przyjazność questów, zdobywania doświadczenia, komunikacja między graczami, korzystanie z mapy i jej funkcjonalności itp. Wymienione krainy to content dostępny dopiero na wyższych poziomach – tam z zakresu ww problemów najzwyczajniej w świecie nic się nie zmieni. Poprawność działania zaimplementowanych elementów graficznych: grafika lokacji, mobów, scenerii walk, efektów wizualnych itp – to czysto techniczne sprawy, które i tak oceniamy we własnym zakresie.

Przechodząc do liczb – grafa krain:

– instancje: 61/62
Został render (bez redesignowania) w dużej skali grobowca vorlingów – mamy tylko malutką wersję.

– chatki i małe wnętrza: 107/112
Dorobiliśmy brakujące wnętrza koldów, brakuje nam lokacji z zakresu jeziora lodowego.
Dorabiamy też szpital w Trentis (zamiast ilustracji). Jest skończony koncept, czeka na wolne moce przerobowe grafików 3d. Tak wygląda finalny koncept testowo w grze:

– mniejsze krainy: 35/38
Tu brakowało tylko Dolnego Kemenak, które zostało skończone, ale doszły nam ww braki lokacji wątku głównego – statek niewolników (3 lokacje – 1/3 jest zrobiona) i wyspa (1 lokacja).

– Jaskinie: 47/49
Gotowe koncepty, trwają rendery brakujących jaskiń Garnizonu.

– Lokacje prologowe: 4/6
Trwają prace nad finalnymi poprawkami do renderów dwóch głównych krain prologowych.

Interfejs

Tutaj w zasadzie wszystko mamy gotowe. Jedyna rzecz, która została do zaprogramowania to widok okna premium – jako najmniej istotne do jakichkolwiek testów, zostawiliśmy to na sam koniec. Aktualnie jest wyłączone 😉
Obecnie jesteśmy na etapie usprawnień całego UI. Wprowadzamy poprawki zasugerowane po testach, np. lepsze oznaczenia przejść do krain, oznaczenia NPCów na mapach, oznaczenia agresji mobów, poprawienie czytelności niektórych okien (umiejętności, ekwipunku, okien dialogowych) oraz UI walki. Tutaj połowa pracy za nami.
Pozostała praca to praca, która nie blokuje nam testów.

Ostatni etap to przejrzenie całego UI pod kątem finalnego szlifu graficznego – to jest w całości przed nami.

Modele

Od kilku miesięcy robimy przeglądy, na których sprawdzamy wszystkie modele w grze i wprowadzamy ostateczne poprawki. Wyłapujemy też modele, które przeoczyliśmy. W Taernie mamy tak wielką liczbę unikalnych przeciwników, że kilka modeli nam się zapodziało 😉 Pozostało nam też kilka sztuk najbardziej problematycznych technicznie mobów, które zostawiliśmy sobie na deser.

Zrobione:

  • wszystkie modele podstawowych mobów poza poniższymi wyjątkami

W trakcie:

  • czujki konstrukta
  • ostateczne testy wszystkich modeli w grze (70%)
  • tworzenie unikalnych wersji wyglądu dla wybranych championów

Do zrobienia:

  • Muchy + pszczoły,
  • Eteryczne duszki, ogniki
  • Komandor + Admirał
  • Utorska obstawa na statku Admirała
  • Obstawa Garthmoga
  • Kamienny Golem
  • Lalkarz
  • Poprawić modele podstawowych orków

Sprzęt

Zrobione:

  • cały ekwipunek dla gracza z wersji 2d – wersja męska
  • cały ekwipunek dla gracza z wersji 2d – wersja żeńska
  • ok 30 sztuk nowych unikalnych modeli
  • koncepty do poprawy epików

W trakcie:

  • poprawki do modeli epików

Do zrobienia:

  • ostateczny przegląd i dobranie skali dla wszystkich broni

NPC

Ta kategoria wciąż rośnie wraz z dodawaniem nowych oraz konwertowaniem starych questów. W tej chwili mamy już ponad 400 unikalnych modeli npc’ów. Tworzenie nowych modeli będzie nam pewnie towarzyszyło aż do premiery.

Scenerie walki

Na ten moment brakuje jeszcze lodowej wersji scenerii dla Nidhogga. Poza tym wszystkie tła walki są gotowe. W międzyczasie dorobiliśmy jeszcze 2 nowe tła do prologu oraz poprawiliśmy kilka najstarszych, które najbardziej odstawały.

Animacje modeli do walki

Animacje były naszą piętą achillesową. Na szczęście powoli widać już światełko w tunelu. Prawie wszystko w BR już się całkiem zgrabnie rusza. Ostatnie miesiące spędziliśmy głównie na dopracowaniu animacji graczy.

Zrobione:

  • wszystkie animacje postaci gracza – wersja męska
  • animacje postaci gracza – wersja żeńska (Rycerz)
  • wszystkie animacje mobów poza wyjątkami z sekcji poniżej
  • podpięcie gotowych animacji do wszystkich mobów humanoidalnych

W trakcie:

  • animacje koldów
  • szlifowanie animacji wszystkich npc’ów na mapie

Do zrobienia:

  • animacje postaci gracza – wersja żeńska (6 profesji)
  • Morana
  • Wendigo
  • Konstrukt + czujki
  • GMO
  • Cień
  • Żywiciel
  • Spętane wersje mobów w Beirn

Zamki gildiowe

Zrobione:

  • podstawowa ilustracja pod siedziby
  • koncepty dla poziomów 1-7
  • modele 3d dla poziomu 1 wszystkich budynków
  • modele 3d dla poziomu 7 wszystkich budynków
  • testowa implementacja w grze

Do zrobienia:

  • modele 3d dla poziomu poziomy 2-6
  • ostateczna implementacja w grze
  • widok ze stronami gildii

Twarze

W BR postanowiliśmy zrobić od nowa również wszystkie portrety graczy oraz npc (z tymi możemy się nie wyrobić na premierę – część będzie starych a część nowych). Stworzyliśmy własny edytor, na którym bazują nasi graficy tworząc wszystkie nowe avatary. Kombinujmy też z animacją avatarów tak aby delikatnie się poruszały. Pierwsze efekty są obiecujące ale nie jesteśmy jednak jeszcze pewni czy wejdzie to do gry.

Zrobione:

  • bazowe elementy dla faceta
  • prototyp i testy animacji twarzy

W trakcie:

  • bazowe elementy dla kobiety

Do zrobienia:

  • dodatkowe elementy dla faceta
  • dodatkowe elementy dla kobiety
  • fryzury i brody w widoku walki na postaciach graczy

Ilustracje

To kategoria, którą zostawiliśmy sobie na sam koniec. Skoro już do niej dotarliśmy to wiedz, że coś się dzieje 😉

Zrobione:

  • Klatki gildiowe

W trakcie:

  • Depozyt
  • Zohar
  • Śmierć
  • Wieża teleportu
  • Świątynia

Do zrobienia:

  • Kowal
  • Cyganka
  • Borghilda
  • Sklep w Beirn

Questy

Obecnie rozpoczęliśmy przerabianie najważniejszych questów w grze, czyli głównego wątku. Czekaliśmy z tym tak długo, żeby mieć pewność, że cała potrzebna grafika lokacji, modeli i animacje są już gotowe. W toku prac wyszło, że jednak nie całkiem, ale brakuje tylko drobnych rzeczy. Przy okazji wprowadzamy trochę zmian fabularnych tam, gdzie z perspektywy czasu i ewolucji krain questy źle się zestarzały. Np. w sytuacji w której Trentis lub wioska Romana był dużo mniejsze i zawierały dużo mniej mieszkańców. W sytuacji większych map i tłumnych lokacji, niektóre mechaniki stały się dużo trudniejsze i mniej satysfakcjonujące. Wiele momentów wzbogacamy o dynamiczne scenki i mechaniki, dzięki którym robienie tych zadań jest jeszcze ciekawsze. To dotyczy nie tylko głównego wątku, ale też questów pobocznych.

Przepięte i w trakcie wewnętrznych testów znajdują się wszystkie poboczne questy z okolic Trentis i z Alarilu. Z Lasu Koldów i Kemenak kilku questów jeszcze brakuje (ze względu na brak animacji koldów, które dokładnie dzisiaj zostały ukończone).

Wątek główny ma ukończone 3 z 15 questów (w tym jest jedno zupełnie nowe zadanie).

Brakujące assety, to przede wszystkim “kwazarytowa wyspa” i statek Talhala. Ciekawym przypadkiem jest tutaj “kwazarytowa wyspa”, które została gruntownie przeprojektowana, żeby pomieścić wszystkie fajne mechaniki, jakie są zaplanowane w questach, które się tam rozgrywają.

“Przepinanie” questów na Broken Ranks to ciekawe zadanie z tego względu, że możemy opowiedzieć znaną już historię, korzystając z całego arsenału nowych środków wyrazu. Mamy nadzieję, że tyle samo frajdy da wam odkrywanie ich na nowo w nowej szacie.

151 thoughts on “Event świąteczny, w końcu bierzemy się za voodoo, nowości ze świata BR – Obecnie pracujemy nad… Cz. 211

  1. XDDDDDDDD
    taka porazka ten nerf vd ze az mi sie pisac nie chce, trzeba isc w slady znajomych ktorzy juz pokonczyli gry 🙂

    bb
    dalej
    zerem
    wszedzie
    xd
    xd

  2. Blog na plusik, ale co z tymi tarczami dla profesji magicznych, nadal żadnego info dla osób, które zastanawiają się czy jest sens.

  3. 1. czy będzie pociagniety wątek główny na dalsze poziomy już po tym na 40 lv…

    2. czy wynagrodzenia za questy szczególnie poboczne będzie zmienione na odpowiednie do czasu i trudu wykonania…

    3. jakieś smaczki? daty? nowe pety? nowe zlecenia (szczególnie to zapowiadane na pinionc dla małych poziomów)?

    • problem lezy w tym ze bosy z mo ida o wiele wiele szybciej niz z bb np loski w 5/10min XD? a sh jest brany tylko pod barbe

  4. Hej, a będziecie ruszać profesje barby? Bo pare vlogów temu wspominaliście o tym, że możliwe będą zmiany umiejętności zakażenia i ataku dwuręcznego? Może jakieś obrażenia obszarowe ^^? Też chciałem zapytać czy bb vs mo został waszym zdaniem zbalansowany? Jednak moim zdaniem jeszcze coś jest nie tak bo mo ma trochę lepiej na takich średnio wyskokich bosach podam przykład gdzie mo jest brany zawsze a bb nie koniecznie V2, Jaskółka, Lugus nawet na losy mo jest chętniej brany bo na 3x mo leci to w 5-10 min np to jest ból przy HH.. Mam nadzieje że widzicie tutaj pewien nierówny balans.

    • obszarówka trochę by mu dala a skoro niedzwiedzie, gmo, krowa…. mają tąpnięcie to czemu nie bb zamiast zakażenia, co do v2 to niech zostanie jak jest bo bb bije więcej od mo więc wygryzł by go z insty i by wtedy był płacz

      • Co do V2 to czego barba by nie mógł na to latać? V2 jest takim bosem że mało dropi ale rarki są cenne, twórcy mogli by się skłonić do tego żeby zrównoważyć zadawane obrażenia miedzy mosiem a barbą, jakieś resy na fizyczne czy coś w tym stylu. Tak czy siak bb nie dorównuje mosiowi, może jest wytrzymalszy ale jak ktoś pisał z MO robi się prawie wszystko 2x szybciej. Też mo na bosy jest chętniej brany

  5. Nie rozumiem dotkliwego nerfienia vd, po co? Osłabienie ukazu i czasu zaćmy jak najbardziej na plus, ale osłabienie uderzenia cienia, lalki i szpili? XD?
    Chcecie z niego zrobić warzywko, które będzie miało średni debuff i zerowy dmg?

    • Chyba słabo czytałeś… Osłabienie cienia bo to już nie będzie główny atak za to lalka będzie głównym atakiem ale w trochę zmienionej wersji bardziej rozbijająca się obrażeniami o obuch niż o urok co sprawi że vd będzie bić kłutym, łucznik i shd jeśli ma epika.
      To sprawia że obrażenia będzie o wiele łatwiej balansować żeby debuferzy bili podobnie jeśli chodzi o obrażenia. Oczywiście dodane jest że vd ze względu na swoją strefę będzie bić troszkę mniej niż łuk czy shd ale to chyba nie jest takie dziwne skoro będzie zadawał obrażenia przed większością ataków przeciwników?

  6. Zmiany vd to śmiech na sali, robicie z niego drugiego ryca XD mana tarcza też się nie przyjmie moim zdaniem chyba że dacie dużo większą celność z wyssania.
    Realne pomysły nowej umki wg mbie:
    1. Tarcza lodowa jak u mobów zwiększająca resy ale zwiększająca znacznie zużycie many.
    2. Tarcza lodowa jak u mobów zwiększająca resy ale znaczaco zmniejszająca celność urokow i niweluje całkowicie efekt dymka – nie ma go w ogóle przy wrzuconej umce.
    Nie musicie dziękować xd

  7. Ja juz wbilem 140 wiec mi to tam za bardzo nie zaszkodzi, krotko mowiac mam to w dupie.
    Tak czy inaczej okaze sie ze ktoras z postaci zacznie znaczaco przewyzszac vd w pvp i kolo sie zamknie, zaczniecie wszystkie oslabiac od nowa.

    Grywalnosc tej gry i frajda z wielogodzinnego latania po instach zostala zniszczona przez te wszystkie oslabienia wszystkich postaci, nie wspominajac juz o kiepach ktore sa tak jakby juz zbednym elementem gry zwazywszy na to ze zostaly dosc mocno oslabione. Prosze mi tu nie plakac bo on ma kiepa 140lvl i cos tam za mocny byl. bo ktos nie po to zainwestowal kilka lat zycia w kiepa by mu go za kare oslabiac. Ja gram bez petow, nosze 3 aqua tylko dlatego ze z glupoty zrobilem i czasem jednego odpale by wzial runde na siebie.

    Od dawna zmiany cisniecie pod PVP, ale gra sie nie konczy na pvp, za to GRA sie skonczy przez pvp.

    Tyle ode mnie.

    PS. Ten launcher to bagno, na poczatku jakos dzialal, ale po paru dniach zaczelo byc gorzej, teraz to juz nie ma godziny zeby sie w nim cos nie zacielo, nie wspominajac ze jego funkcjonalnosc zaczyna sie i konczy na tym ze: mozna zagrac w taern

    • Ps. Moj komentarz czeka na moderacje..

      Hmmm to jakas nowosc, brawo, idziecie w odpowiednim kierunku 🙂
      Ps, 2, ocenzurujcie jeszcze wiecej normalnych slow w grze:)

      • Dobrze napisane wszystko pod PvP, generalnie bardzo trafny komentarz, może warto się nad tym zastanowić, a może po prostu rozdzielić pvp od normalnej rozgrywki.
        Reasumując zmiany u vd bardzo na minus :/

    • Masz rację po co zaczęli grzebać w postaciach, żeby popsuć wszystko w tej grze chyba, a przez to oranie przez 30-40+lvl słabszych dużo ludzi przestaje grac. Chce ktos pvp to ustawka i oraj sie ile wlezie, a nie oranie kogoś kto sobie robi zlecenia, questy i nagle buum atakuje go o 40 lvleli wiekszy ktos i najczesciej po walce i to ma byc uczciwe?

  8. u vd fajnym pomysłem wydaje się być punkt z postacią jakby była martwa w końcu vd ma własnie związek z śmiercią i jest “martwy”

  9. Biorąc pod uwagę że trochę dialogów u kowala w Beirn jest, może jednak zamiast ilustracji pokusić się o mini instancję? Stworzyć stolik do ulepszania, odbieranie raków ze ściany, jakieś miejsce do przerabiania bloków na kule, czy może przenieść eteryczną lampę, kuźnia ma potencjał.

    Myślę że byłby to krok do zwiększenia interaktywności w grze, dodałoby lekkiego smaczku, powiewu świeżości i nie ukrywam że gdy idę do kowala to łapie mnie awersja gdy wchodzę w gąszcz dialogów. 🙂

    • Dobra już chyba nie ma co dokładać im roboty, niech sobie zapiszą na przyszłość, ale teraz to byłoby +2 miesiące roboty 😛

  10. “obniżenie dmg w umiejętności Uderzenie Cienia – skill ten zostanie słabszym atakiem na alternatywną strefę, podobnie jak Haduoken u sheeda”

    No tak… Najlepiej z VD zrobić nic niebijącego śmiecia

    Czas kończyć przygodę z grą…

    W sumie mogłem grać druidem patrząc na ten “balans”
    Dr zawsze na propsie DMG z uderzenia i Korów+Leczenie+Debuff z OS

  11. Ja się pytam co z barbą bo w porównaniu do mo to niebo a ziemia (oczywiście mo góruje) niby były zmiany w cierniu jednak to nic nie pomogło problem jak był tak jest mo pójdzie wszędziej bb nie koniecznie bo nie ma dmg na takim v2, czy jaskółce na more tez jak się nie ma znajomości to nie pójdzie bb 120+ a mo juz bedzie farmił no i już nie wspomnę o tym ataku dwuręcznym on dla tej postaci jest mega zbedny nie był bym pewien czy ktoś to używa

  12. Dodajcie voodoo mistycyzm lub nawet HP drain pod dowolną postacią zamiast jakichś udziwnień, reszta skilli będzie tragiczna, więc fajnie jeśli następca haka coś wniesie.

  13. 10-lat taernu
    I dopiero teraz oświeciło że nie które profy są za mocne i jak zwykle nerfy nerfy aby Tarul/Morka jeszcze dłużej się orało :]
    Cóż jestem osobą która wkurza się gdy widzi nerfy :] lepiej już inne postacie ulepszyć niż nerfić.
    Bo grając jako sh nerfując go potem wkur…
    Grając vd potem nerf to HAPPY bo jestem już kitem
    i inne profy nerf… Hurra
    To samo z Polską => Polacy lubią niskie podatki więc wprowadzamy podatek na zlecenie, Cukrowy i inne….

  14. To wszystko idzie w dziwnym kierunku, gracze wydają olbrzymią kasę żeby stworzyć potężne postacie które potem stają się na tyle silne że ekipa postanawia je osłabiać. Zamiast tworzyć coraz silniejsze moby dla najsilniejszych postaci to gra stoi w miejscu następnie gracze się rozwijają i ekipa nerfi profesje bo nie ma balansu. Przy progu 140 lvlowym i braku nowych superbosow ciężko będzie o jakiś balans.

    • Jak ekipa ma wcisnąć nowe insty skoro obecny silnik ledwo zipie? Naturalnie że w przyszłości powstaną nowe miejscówki skoro z założenia Broken Ranksa, Taern ma w końcu ruszyć do przodu bo będą ku temu nowe możliwości, ale najpierw trzeba wykazać się cierpliwością by wszystko przenieść na nową wersję, załatać bugi i dokończyć balans klasowy :/

      • to nie jest problem silnika tylko czy im się chce a balans postaci jest tematem zastepczym ze nie wprowadzaja nowych map czzy bossow szczegolnie brakuje od 70 do 100 dla bb/sh

      • wy jesteście noobkami bo nie macie zadnego pojecia i żadnej postaci 100+ i nie rozumiecie że często vd jest mniej chęnie brany bo ponieważ nie wbije ukazu bo czesto % do 20/30% i jeszcze ma bardzo czesto odpornosc na ukaz więc vd będzie najsłabszym debuffem …sam sporo gram sh i ukiem i wiem co mówie jak wygląda sytuacja vd powyżej 100+

  15. A może znerfić vd pod względem ukazu w pvp? to jest tragedia jak w runde mając 6k hp dostaje ukaz po 20% 🙂 taki próg życia np 4k hp by wykonać ukaz byłby ciekawszy

    • jak znerfią ukaz na mobach to straca 25% graczy wiec jak sobie chcą zaszkodzić to spk …na pvpo mogli by znerfic ukaz ale na mobach to juz vd na eski bedzie bo to nie są żarty w porownaniu do sh ktoremu znerfili dotke ale sh jest lepszy pod wzgledem debuff pod pt niz solo co jest ok

  16. Rozumiem że jeżeli na vd expie psycho dystansowe tylko dlatego że uderzenie było moim dmg-em to dostane inny rar wyexpiony w trafienie dla ukłucia? Co teraz z czasem i złotem poświęconym do expienia psycho dystansowego u vd?

  17. korektę wartości debuffa w umiejętności Szpila w Oko
    korektę wartości debuffa i czasu trwania umiejętności Aura Cienia – w obecnej formie wartości te są zbyt wysokie jak na debuff grupowy
    korektę wartości debuffa i obniżenie szansy na zabicie w Ukazaniu Śmierci – mimo nałożonych warunków Załamanie jest w chwili obecnej umiejętnością na tyle potężną, że znacznie utrudnia balansowanie zarówno profesji, jak i przeciwników
    obniżenie dmg w umiejętności Uderzenie Cienia – skill ten zostanie słabszym atakiem na alternatywną strefę, podobnie jak Haduoken u sheeda
    przeniesienie głównego dmg na Ukłucie Lalki – zmianie ulegnie rodzaj obrażeń, już nie będzie to w większości urok, ale kłute, co pozwoli na wyrównanie dmg w stosunku do innych debufferów (oczywiście ze względu na strefę, z której bije obrażenia z umiejętności będą odpowiednio niższe) – tam, gdzie resy na urok są niskie i voodoo nie ma dużych problemów z wbiciem debuffa nie będzie już jednocześnie sprawdzał się jako dmg
    zamianę Haku w Brzuch na nową umiejętność wzmacniającą przeżywalność

    Do tego bym dołożył zwiekszenie żuzycia many na ukaz i aury + zlikwidowanie ssania i dac szanse na ukaz 1% i wtedy vd to bedzie klasa dla kozaków XDD(widać że w ekipie nikt nie gra vd ale co tam trzeba znerfić bo vd jest zbyt potezny według ludu XD)

  18. znamy już najsłabszą klasę tego roku to będzie vd bo ryc dt sh bb mo uk to są grywalne klasy ale vd po tym to bedzie jako wsparcie na 140 lv na losach max XD ale dzięki ekipie to bedzie klasa z gwiazdką czyli dla kozaków

    • Dt grywalny, chyba w Diablo 4 xD zrobiłem MO i nie żałuje, no może oprócz czasu i hajsu na platynę na tego 112 miśka, któremu wystarczą 3 skille (źródło, grupowe i korzenie) bo reszta słabo zbalansowana

  19. Zrobicie z vd warzywo i patrzycie tylko jak sie zachowuje na 140 lvlu a na niższych lvlach vd nie ma dmg i teraz już całkiem nic nie będzie robił.

  20. wspomnę też o tym że np ryc 30 lvl wcześniej leci na wyższe bosy niż taki barba 🙂 ale to już tak ja tylko tu zostawie to… nerf ryca nic nie dał za bardzo

  21. Kulka a kto tu mówi o rozbudowanych instancjach? można by było dać jakieś proste insty. Tłumaczenie ze silnik nie daje rady jest słabe i nie do przyjęcia ponieważ postacie się rozwijają bez względu na silnik a nerfienie postaci w poszukiwaniu balansu ma rozwiązać problem? równie dobrze możemy obniżyć dmg o 50% i da to ten sam efekt.

  22. Wszystko fajnie, choć powoli jak jasna cholera. A co do barby, to mu brakuje (w miejsce zakażenia) jakiegoś szerokiego cięcia, które zdawałoby obrażenia głównemu celowi i jakiś procent tych obrażeń dwóm sąsiadującym celom. Nie byłby to deszcz ognia, wiadomo, ale myślę że brakuje czegoś takiego barbowi. Ma to też sens, w końcu to berserker, który wpada w tłum wrogów i robi im z dupy jesień średniowiecza absurdalnie wielkim toporem.

    • sam gram sporo vd i dałbym vd mistycyzm jako buff a obnizył aure i reszty bym nie ruszał bo vd bez attawy to smieciowy dmg

  23. Nie zmieniajcie tego vd. Psujecie tylko kurwa ;c. W tej postaci chodzi o to zeby była debuffem, nie nerfcie jej bo i tak jest juz gównem.

  24. Dopiero co smuge ubrałem na vd a już postać na eski idzie.
    Zamiast dawać jakieś zombie (co wgl brzmi absurdalnie).
    Zamiast haka dajcie po po prostu mistycyzm.

    Zabijacie dobrą klase, która z resztą i tak jest już posysa
    #MistycyzmDlaVD

    • heh, czuje że masz niski lvl wbij na bb lvl 80-100 zobaczysz co bedzie 🙂 bedziesz na DZ za wysoki na losy na niski a z modli i valdka nie poexpisz aż tak. jedynie grupki bedziesz musiał bić lub czekać na ev 😀

  25. Ekipo macie szanse by naprawić własne głupie pomysły bo tu nie chodzi juz o balans vd tylko żeby był grywalny bo obecnie vd nie ma dmg w porownaniu do uk czy sh 🙁 a wy chcecie nerfic mu dmg znerfic chcecie vd ukaz aure szpile takze vd bedzie śmieciem … fajnie zapowiada początek końca BR .Ta gra upadnie zanim minie kilka tygodni ..polecam porowanac vd do uka (dmg wiekszy odbiera pa debuff łatwiej wbija niz vd)

    • Niby łucznik łatwiej wbija debuff, lecz jeżeli popatrzymy na same % debuffa to łucznik nie weźmie więcej niż 40%+ a vd sam wbija max z każdej strefy z ukazem, z czego ukaz zabija kogoś kto ma jeszcze bardzo dużo hp.

  26. Wkurzające jest to, że poprzez wprowadzanie tego typu zmian (np. zamiana głównego dmg z uc na lalkę) psujecie niektórym graczom ich dotychczasowy styl gry i niweczycie wiele godzin, jakie musieli poświęcić, aby móc uzyskać zadowalające efekty – czy to expienie peta czy itemka.

    Obniżenie % sfer debuffów rozumiem, ale zmiany głównego skilla z uc na lalkę nie pojmuję. Co to tak właściwie ma zmienić, może mnie ktoś oświeci?

    Piszę to dlatego, że jestem przeciwny tej zmianie. Bardzo odpowiada mi to, że główny atak vd nie jest urokiem ze względu na moją watahę. Nie ma sensu, abym wyprowadzał atak przed atakiem obszarowym sola. Jeśli ta zmiana wejdzie to co, mam nadal bić uc z jakimś marnym dmg?

  27. Moim zdaniem powinniście dodać jakąś możliwość expa dla barbarzyńcy, bo aktualnie wygląda to tak, że bez epika, jak nie masz alta czy po prostu kasy na platynę to od 80 do 115 lvl’a nie ma za dużej możliwości na zdobywanie doświadczenia gdzie mag ognia swobodnie może przejść przez ten „ciężki” okres bijąc v2 czy lempo. Drugą sprawą jest umiejętność „Zakażenie”, które jest totalnie bezużytecznym spellem, w mojej opinii powinien być zastąpiony jakimś atakiem obszarowym typu „tąpnięcie”.

    • zgadzam sie.

      moze ja to napisze, bo widze nikt nie umie/nie zamierza.

      Droga ekipo, Stworzyliscie taern, sttal sie on gra druzynowa, na kilku graczy na raz. Wiec prosze wysluchajcie ytych graczy. to racja, bb ma ciezko z expieniem 70-115 druzynowo. a przeciez nie ma jak samemu isc bic loski. lempa sam tez nie ubije bo jak. wezcice to prosze pod uwage i jakos to dostosujcie. nie wiem moze jakies solo wyprawy nowy boss ktory moze bedzie mial ujowe itemki ale expic dobrze bedzie sie tam? solo insta, duzo expa.

  28. Usuńcie w końcu te tarcze u magicznych i będzie cacy, druidowi do wtopki wrzucić pancerze, vdkowi w nowej umce z głową dać redukcję obrażeń taki jaki jest w Zalli/Salmie . Przeanalizowanie czy np w formie grupowego buffa na 1-2rundy czy też pojedynczego trwającego 3 rundy aby zawęzić tylko do trzech osób w drużynie, które otrzymają tego bufka podczas walki(głównie druid+2debuff).

        • Uderzenia cienia u petów zmiana nie obejmie – one i tak maja dedykowany, wyższy poziom umiejętności niż voodoo. Jeśli zajdzie potrzeba stanie się tak też u kruka. U petów/mobów jeśli gdzieś coś poleci za bardzo w którąś stronę, to będzie modyfikowane.

  29. Robiłem łucznika pod wiedzę ze względu na debuff “twoja stara” – zabrali go, zrobiłem vd z watahą której głównymi elementami są hak, uderzenie cienia i ukaz – hak zabierają a 2 pozostałe osłabiają, na druidzie muszę teraz mieć wzmocnienie na co najmniej 5 żeby jakoś sensownie przywracać kondę, przez co tracę możliwość zostawienia umiejętności na 1 w przeciwieństwie do innych profesji. A to wszystko z jakiego powodu? Z takiego że nie było balansu. Chcecie balans to zróbcie jedną profesję zamiast tych siedmiu w taki sposób żeby miała mocny debuff, leczenie, przywracanie kondycji, jakiś mocny atak, buffy itd, wtedy będzie balans

  30. proponuje pomyslec tez nad zmiana ze zreka dodaje res na urok
    dziwne jest ze ja na 132lvl 80% i full eq wyexpione na 5/6 przy 5 kropkach defa w urok, vd 107 ma na mnie ponad 50% w 4 atakach i jeszcze sie potrafi zdefic

    np zeby 100zr dodawalo 2% resa

    • Z jednym sie nie zgodze , mianowicie trans jest op dla bb który i tak jest chujowy . Co do szybkiego cięcia z tym sie zgodzę to potężnie ssie dicka 🙂

  31. To co będzie robione u VD to tragedia on juz nie ma dmg a bedzie go miał jeszcze mniej, po co zmniejszać mu procent na zabicie z ukazu na bosach jak oto w tej postaci chodzi żeby mogła zabić trochę szybciej i to jest jego plus, na większych bosach wbicie jakiegokolwiek debufu jest ciężkie i wymaga stania na małym deffie. To prawda można go troche zmienić i np zmniejszyć mu zaćmienie aby na mniej rund była ale ukazanie (jeśli chodzi o zabicie) bym nie zmieniał. Nie zmieniając faktu, że w pvp VD po tych zmianach to już wcale nie będzie miał podejścia

  32. elo kiedy nerf luka bo ora tak w pvp ze na prawde juz to chore jest porownujac do takiego dr np czy sh w pvp no nw oddajcie mu stara a nie dajecie jakis syf pod bosy elo

  33. Hej ogółem to zaczałem grać vd od kilku tygodni i dużo w niego władowałem szczerze troche sie załamałem jak to zrobiliście. Takie zmiany nie mają sensu najlepiej odrazu dajcie zmiane każdej postaci a nie, że sh jest lepszy teraz po nerfie bedzie najsłabszy bb bedzie najlepszy (choć tak nie jest) i tak dalej najlepiej po prostu dać wszystko naraz a nie powoli tylko gracze wam obchodzą a te nerfy na vd nie mają troche sensu skoro lalka by była głównym dmg to cień by był do niczego, chyba, że zatruta w nim by została ale nadal bedzie bił z jednej strefy nielicząc ssania z bliska. Proponuję jako umiejętność zamienną za hak w brzuch to rozwiązanie z zoombim/skokiem farida lub najbardziej tym mistycyzmem (nw jak sie pisze xd) . Ukazywanie powinno zostać na mobach jak jest ,bo czasem po 10 załamaniach z ukazem na 7 i tak nie ma go często (xd) jedynie na graczach mialo by sens bo nw wejdzie se na oro vd 30 z ukazem na 1 w walce z ryc 140 5k hp ryc nie daje nic w psycho i cyk ukaz w 1 (czasami)
    Pozdrawiam (a gdzie coś o bb #nienerfvdpls)

  34. Jeśli chodzi o eventy, to ciągle to samo, czyli od lat dzielna walka z problemami jakie generują, i które praktycznie są ciągle te same. Dlaczego nigdy nie dało rady tego zrobić raz a dobrze?

    “Tutaj niestety trzeba zaczekać na stanowisko twórców przeglądarek mobilnych.”

    Przyznam się, że naprawdę mam zagwozdkę, bo nie rozumiem o co chodzi z tą wypowiedzią. Co mają wspólnego przeglądarki mobilne z Waszym “lanczerem”? Czy jesteście w ogóle w stanie zrobić w tej chwili pakiet APK? Jak o Flasha chodzi, to przynajmniej oficjalnie nie ma go już i nie będzie, a na telefonach to już od dłuższego czasu nawet. Nawet jak przeglądarki nie wyłączą obsługi tej wtyczki, to i tak przestanie sama działać, bo flash od dawna ma zaprogramowany w kodzie End Of Life, przestanie się sam uruchamiać bodaj po 12.01.2021.

    Pomysły na VD:

    1. No naprawdę nie wiem, to jest kompletnie bez sensu.
    2. Niemal nieśmiertelny VD, kosztem reszty drużyny? Już widzę te konflikty, dramy, odrzucanie randomowych VD na bossy… Gratulacje.
    3. Pierwsze co mi przyszło na myśl, to nowe możliwości VD na trollowanie na orowisku pod Karczmą. Gratulacje po raz drugi.
    4. Jaki zombie?? I jak to ma w ogóle wyglądać wizualnie? I pewnie kolejne niemal samobójcze wydłużanie czasu animacji? Poza tym od przywoływania nieumarłych są Nekromanci, a tej klasy w Taernie chyba jednak nie ma?
    5. No już niby lepszy pomysł (od tych powyżej).
    6. Niby ciekawy pomysł, ale czy będzie choćby trochę użyteczny na czymś poza instami bez powrotu czy turniejami?
    7. Buff dla druida? (albo rycerza, bo barba nie ma ani wiedzy, ani mocy). Ostatnio rycerz wzmacniał potęgę druida, tylko już to nie działa… No chyba, że Druidzi są wściekli i szykowany im jest jakiś nowy Dream Team 😉

    Ósmy pomysł… Chyba znowu na sytuację awaryjną w instach bez powrotu, która daje jakąś szanse na przeżycie (bez gwarancji), ale raczej nic więcej drużynie nie da…

    Podsumowując, ot, takie tam zabawki dla znudzonych VD 140lvl. Ale co z mniejszymi poziomami, co z nowymi graczami, zastanawia się ktoś nad tym jeszcze?

    I na koniec – Broken Ranks. Cóż tu powiedzieć… Ech… Na w pełni gotową grę chyba jednak warto się nastawić psychicznie na 2022 rok. Tak… Bo jeśli jakimś cudem BR wyjdzie w pierwszym kwartale (półroczu?) 2021 roku, proponowałbym wydać to jako coś w stylu “unfinished open beta”. I nie robić jeszcze żadnej kampanii reklamowej i nie zamawiać recenzji itd., bo skończy się to jeszcze podobnie jak przy pewnej słynnej grze pewnego słynnego studia…

    • TAk wlasnie zrobic, otworzyc dac imie open beta jak w tarkovie i zwyczajnie naprawiac bledy ktore gracze wam podesla.ale zeby juz cos mozna bylo grac bo przeciez czekamy od 2016 roku tj. 5 lat, ta open beta serwer to jest naprawde dobry pomysl. otworzcie go w marcu i niech stoi caly czas online , juz kilkaset osob zacznie tam gre na nowo i bedzie sie rozwijac nowy serwer

  35. nerfią vd z dwóch powódów według mnie:
    1.aura zbyt mocna rzeczywiscie jest ale czasu trwania po co nerfic?
    2.ze wzgledu ze vd jest zbyt op na pvp bo ukazuje tylko ze problem vd jest taki ze jest zbyt silny na pvp ale zbyt słaby zeby wbijac ukaz powyzej losków chyba ze ma eq +8/9/10 i attawe

    • ale i tak znerficie tak vd że nikt tym nie bedzie chciał grac i bedzie w ciagu kilku miechow buff dla vd bo przesadzicie z nerfem

  36. Proponuję umiejętność w stylu krótsze debufy WRZUCONE w vd +res na fizyczne bo checie zmusić do zdjęcia tarczy. Coś w stylu
    na 1 lvlu -1 tura mniej do 1 debufa 2 ptk res
    na 7 lvlu – 1 mniej tura do 3 debufów 16 ptk res

    Koszt KONDY, zeby nie rzucał sobie do uwalonej smierci czegoś takiego

  37. I tak ciagle dymki będą wiec róbcie co chcecie mo wbija wrache morce bez moda trafień dając dwa razy a vd daje 5 x książkę i nie trafia ani razu bo co???? Balans???

  38. Dajcie Barbie obszarówkę niech czyści insty 2x szybciej od mo i w pvp będzie używać też obszarówki bo 2x większe dmg od deszczu

  39. Płacz o bb że misiek bardziej brany. Podnieśli wam DMG to teraz będzie płacz czy może dać podwójne. Powinni zbilansować obie postacie tak by biły tak samo z każdego ataku, jak gryzie bb to misiek pali taki samo, jak bb uderza to misiek z kulki wali tak samo i tyle. Mniej płaczu u obu profesji i tylko wybierasz sobie czy chcesz być DMG dystansowym czy fizycznym i koniec. A za chwilę zbufuja bb to mosiek będzie mniej brany bo to zawsze coś wyjdzie nie tak na korzyść drugiej strony. Mosiek np szybciej czyści inste maheta no ale jak bije bb to już nikt tego nie widzi ? To też jest diametralna różnicą że z bb zostaje 20 min bufka bez ukazu np a mosiek trochę musi się nastrzelac by taki czas zrobić więc ciężko będzie to raczej wyrównać.

    • No płacz jest ale dlaczego my mamy płakać i potem ma być równość, tyle lat mo jest górą to czego bb ma nie być jakiś czas :D?

      • Ale powiedz mi jak góra ? Barba jest bufany i bije z 2x więcej jak mosiek np na jnscie tarula jak nie 2,5 x więcej. Mosiek by musiał dawać sobie wrazke na każdego moba i tak by nie wyciągnął tego DMG co Barba. Wiec mosiek nie jest od x lat lepszy i nie pierdziel głupot. Podpala a gryzka też niebo a ziemia wiec tu mosiek ma przewalone bardziej jak bb

        • Nie patrz traula na którego chodzi mała część graczy bo nie każdy ma 140 patrz na średnio wysokie bosy. Losy Jaski, V2 itd Moś odchodzi od bb strasznie. HH masz 3x mo bo deszcz+ dmg i bb musi expić coś innego lub też losy ale wolniej. V2 gdzie bb pojdzie? A znajdz mi bosa w tym przedziale gdzie bb pojdzie a mo nie wezną nigdy? Nie ma a np bb nie wezną na V2 … czego ta profa ma tam nie iść? czego ma nie zdropić jakiegoś otwieracza 5* xd? tylko

          • Jaskółka też ? bb sie nie nada bo nie ma ataku dystansowego tylko kamyk 😀 Tak na szybko dwa bosy na których bb nie pójdzie ale jest ich więcej+ dodam ze z MO robi się insty szybciej

  40. “to w pierwszej kolejności wyłączcie antywirus i/lub zaporę” – ktoś tu na głowę upadł, rozumiem sprawdzić ustawienia antywirusa i firewalla, ale – jeśli coś nie działa to użytkownik ma wyłączyć wszelkie zabezpieczenia? coś tu nie tak, ktoś kto przemycił coś swojego do klienta dba by nie było wykryte?

  41. Ja mam smuteczek, ponieważ nie pogram na moim kompie.. Mam macbooka. Póki jest możliwość grania przez przeglądarkę, to będę mogła zalogować.. A potem kaput! ????

  42. Warto pomyslec tez nad tym jak moby daja sobie obrone kiedy dostaje ataki dystansowe i jak to by wygladalo kiedy bedzie mial TYLKO uroki i to jeszcze mniejszy dmg, bossy beda mialy deff full ukaz i mozna bedzie co najwyzej im possac, doslownie 🙂 pozdrawiam cieplutko

  43. Nie grałem w taerna parę lat ale na telefonie chętnie bym do niego wrócił ale widzę że jeszcze sobie trochę poczekam 🙂

  44. Droga ekipo,

    Zamiast psuć kolejną postać, zalecam wziąć się w pierwszej kolejności za NAPRAWIENIE TEGO CHOLERNEGO KLIENTA !

    Z góry dziękuję 🙂

  45. To jest jakaś kpina naprawdę, najpierw zjebali ryca potem shida teraz vd. Wy to naprawdę chyba chcecie aby graczy odeszli od tej gry.

  46. Tu nigdy nie będzie 3d, gdyby miało być to już dawno by było to takie przedłużanie w nieskończoność tej gry aby ostatnie grosze zarobić na platynie. Ktoś sobie wyobraża jak będzie działała gra 3d skoro apka ma tyle błędów?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *