Obecnie pracujemy nad… cz 23

SymbolOd ostatniego upa minęło już kilka tygodni. Konsekwentnie realizujemy plany nakreślone w poprzednim wpisie deweloperskim. Pracujemy nad nową instancją i zmianami w questach. Wspieramy również naszych partnerów z Francji, którzy lada chwila ruszą z lokalną wersją Taerna. Zapraszamy do lektury.

Lokacje nowej instancji znajdują się w różnej fazie tworzenia. Poziom zerowy jest już podmalowywany i lada chwila będzie gotowy w stu procentach. Pozostałe są jeszcze na etapie obróbki 3D. Wszystkie moby (łącznie z bossem) są już narysowane, połowa jest zanimowana. Prace idą swoim własnym, zadowalającym tempem.

lab_3d

ciosy_bez cienia_szary

Quest na nowego bossa jest w połowie skończony. Torg obiecuje, że będzie w nim mniej dedów niż w Dekonstrukcji :). Chociaż to i tak zależy od Was :D. Poznacie w nim historię ruin Laboratorium i tło powstania Władcy Marionetek i będziecie mieli okazję stać się częścią epickich wydarzeń z przeszłości Alarilu.

Wspominaliśmy o zmianach w questach. Tutaj połowa jest zrobiona. Tak zwane „questy 2.0” doczekały się realizacji. Drygu przebudował nasze deweloperskie narzędzia i skończył wprowadzanie niezbędnych zmian w kodzie gry. Nowe rozwiązania questowe znajdą też swoje zastosowanie w zleceniach, które chcemy coraz bardziej urozmaicać. Zaraz potem siadamy do systemu questowania drużynowego. Roboczo wymyśliliśmy trzy tryby questowania w pt, jednak na razie są one w dość mglistej fazie precyzowania idei, więc nie ma sensu o nich na razie pisać.

Chłopaki od inżynierki szykują też małą zmianę w rarach i psychorarach. Cały czas staramy się różnicować sprzęt i chcemy, aby różniły się nie tylko statami, ale również unikalnymi właściwościami. Walcząc takim sprzętem możemy zafundować sobie stałego buffa, który np. redukuje efekty negatywnych uroków, albo wzmacnia pozytywne. Zwiększa szansę na krytyka, daje ochronkę na krytyka i tak dalej i tym podobne :).

W międzyczasie zrobiliśmy update anglojęzycznego Taerna oraz wspieramy francuskich partnerów we wprowadzaniu gry na ich rynek. Oui :).

Ps.: dzisiaj tak szaro nam wyszło, bo Beron dostał mandat za piracką jazdę rowerem.

24 thoughts on “Obecnie pracujemy nad… cz 23

  1. Nie Sokół, żadnej policjantki tam nie było 😀 Ale pościg był, zajechali na sygnale i w ogóle 😀 I stówka w plery ;p

  2. “Chłopaki od inżynierki szykują też małą zmianę w rarach i psychorarach.”

    Dotyczy to obecnych rarów czy tylko nowych?

  3. Ja niestrudzenie czekam za wprowadzeniem bossa który będzie jak dawny ichi. (Wszyscy gracze za nim tęsknią) ale też żeby dawał % na rary każdemu. Dzis nie istnieje boss naktórego hlvl moze isc SOLO i miec normalny % na rara.

  4. Ja mam pytanie odnośnie siły bossów – czy te stare będą wzmacniane? Pytam się, onieważ konstrukt v.1 jest silniejszy od fyo, a rary z niego są słabsze niż z fyodora. Rary z konstrukta v.2 mają staty jak rary z jaskółki, ale przy jego sile…

  5. Ogólnie robicie dużo.fajnie,ale wojny gildyjne są do zmiany, kto to widział zeby wojne było mozna akceptować- to Polacy chcieli by wojny z niemcami w ’39. Jednym słowem wojny gildyjne to bubel i samobój który sobie sami strzelacie

  6. ciekawe gdzie będzie i ile będzie miał hp.ja jestem zabanowany za nic ,bo jest lcsi ja czekam ponad 1miesią::P

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *