Wieści z frontu BR i Q&A z Drygiem – Obecnie pracujemy nad… Cz. 134

drygu komputerJak wszyscy wiemy, zaczęła się kalendarzowa jesień. Pogoda nas nie rozpieszczała w tym roku, więc jakoś nieszczególnie przejmujemy się tym faktem. Obrażeni na zachmurzenia, postanowiliśmy, że dzisiejszy blog będzie wyjątkowo gorący. Pocałunek Miliona Gwiazd, nowy Płaskowyż i Q&A z Drygiem to nie jedyne atrakcje, które czekają na Was poniżej. Zapraszamy do czytania.

Zmiany w czatach

Temat czatu do szukania ekipy na bossy itd. przewijał się od dawna, czego dowodem jest np. ten komentarz z naszego FB:

komentarz

Czemu postanowiliśmy zrobić nowy czat? Na globalu i na kurce dawno temu, u zarania gry, było mnóstwo rozmów na różne tematy. Od dłuższego czasu można było jednak przeczytać tam głównie rzeczy w stylu “mo na gorzo”, czy “ryc 26 szuka drugiego do expa na zamek”. Chcemy przywrócić tradycję swobodnych rozmów na globalu i stąd zjawił się czat wyprawowy. Niedługo sformalizujemy zasady korzystania z niego i zaktualizujemy regulamin czatu.

Jeśli chodzi o kolejną, bardzo zauważalną zmianę, to postanowiliśmy zmienić kolor nicków na czacie handlowym na wściekły lilaróż (przekreślić) przyjemny dla oka odcień żółtego. Dzięki temu łatwiej będzie można zobaczyć na jaki czat się wpisuje swoją ofertę, a członkowie ekipy nie będą mieli przewagi nad pozostałymi graczami z powodu wyróżniającego się koloru.

Sprzęt

Jeden obraz wart miliona słów. Niech piękne grafiki starych dobrych setów w nowej odsłonie mówią same za siebie. Dzisiaj prezentujemy zestawy maga ognia i druida.

magognia

set4v1

druid_render

druid_tekstura

Krainki

Nowy Płaskowyż

Masyw Dmorther, znany potocznie Płaskowyżem, przysporzył nam sporo kłopotu. Jak zachować charakter dużej przestronnej krainy, nie zwiększając zanadto czasów przejścia przez główne “trakty” (z Wąwozu do Garnizonu)? Rozwiązanie okazało się dość proste – rozciągnęliśmy krainę w poziomie. Jest przestronnie, płaskowyż niewątpliwie został płaskowyżem, a cenny czas drogi gracza na tym nie ucierpiał. Niektóre miejsca, na które narzekano, zostały nawet skrócone (dojście do jaskini po prawej, przez Sople i Chłody). Przy przeprojektowaniu krain staramy się nie usuwać, a czasem wręcz dodatkowo eksponować różne charakterystyczne szczegóły: Studnia, złamane drzewo, Obóz Magów. Znane z opisu “Leża Harpii” są teraz prawdziwymi Legowiskami Harpii. Starzec przy Studni nie będzie już marzł na śniegu, bo dostał swój własny kąt. Wyjście z Valdka dostało należną mu oprawę. Do prezentowanego tu obrazka dojdą jeszcze dwa dość istotne obiekty: posąg Valdaroga przy zagadkowej studni oraz troszkę lepsza 😀 wersja doskonale wam wszystkim znanego lodowego golema. Do tego wszystkiego oczywiście stosownie wiejący wiatr, sypiący śnieg, mgliste mgły i inne tego typu bajery. Jak wam się podoba?

plaskowyz_01z (1)

 

kocepty 1

koncepty 2Mamy też nową chatkę Darko Gnarla. Mieszkable?

chata_GnarlaBroken Ranks Mobile

Mobilna wersja gry rośnie jak na drożdżach. Codziennie mamy doprogramowane kolejne funkcje i okna. W ciągu ostatnich dwóch tygodni dorobiliśmy się okna petów, prawie wszystkich okien gildiowych (główne okno, zespół, aktualności, forum, nowość – okno shoutboxa, składki, historia). Oprócz tego mamy okno sklepu z petami i okno petowe, które prezentujemy poniżej.

mobile_pet

Q&A z Drygiem

Jakiś czas temu założyliśmy oficjalną grupę The Pride of Taern na Facebooku. Aby to uczcić, daliśmy jej członkom możliwość zadawania pytań Drygowi. Jak zaczął się Taern? Czym tak naprawdę jeździ? Odpowiedzi na te i inne pytania poniżej:

Kacper U. Kiedy 3D?

Drygu: Możliwie szybko 😉

drygu komputer

Kacper G. Ile % Broken Ranks jest ukończone i czy zamierzacie dodać nowe wyglady map poniżej Alarilu?

Drygu:

  • programistycznie: 85%,
  • graficznie: 75%,
  • przepinanie questów: 20% (z tym właśnie wystartowaliśmy).

Jak wszystko będziemy mieli skończone, pozostanie jeszcze porządne przetestowanie wszystkiego.

Tak, mapy poniżej Alarilu będą zrobione od nowa, ponieważ są w złej skali.

Sokół: Kiedy podwyżka?

Drygu: Po Broken Ranks, ew. po podklasach 😉

Tomek C. Dlaczego nagle zrobił się szał o zasiadanie kont?

Drygu: To temat, z którym mieliśmy zrobić porządek od dawna. Cały czas jednak były inne rzeczy na głowie i ciągle to przekładaliśmy. Wreszcie jednak zabraliśmy się za zasiadanie, wprowadzając przy okazji narzędzia, które powinny złagodzić ból niektórych i ucieszyć innych 🙂

Ewelina W. Jak zacząłeś całą przygodę z grą? Moim zawodem jak i hobby jest grafika. Od dawna planuję stworzyć grę, bądź inna aplikacje w stylu RPG. Jak zebrałeś ludzi? Od czego zacząłeś? Czy potrzebowałeś do tego gotowego miejsca, biura, etc.? Co jest w tym bardziej potrzebne: grafik, informatyk a może montażysta? :>

Drygu: Grę zacząłem tworzyć na ostatnim roku studiów informatycznych na Politechnice Wrocławskiej. Przez pierwsze półtora roku tworzyłem ją sam. Moje zdolności graficzne jednak nie były najwyższych lotów, więc dołączył do mnie Pan Tomek (mój kumpel z treningów taekwondo). Po kolejnym roku udało nam się namówić jeszcze do współpracy polonistę – Torgerda. Takim składem dało się już ogarnąć 4 najważniejsze działki gry RPG – programowanie, grafikę, fabułę, game design. Gra RPG, czy o zgrozo MMORPG, to jeden z najtrudniejszych gatunków gier, ponieważ wymaga stworzenia bardzo dużej ilości materiałów, zarówno graficznych, jak i fabularnych. Stworzenie podstawowej (dość ubogiej) wersji Taerna zajęło nam 5 lat. Dlatego na pierwszą grę polecał bym nieco prostszy gatunek 🙂 O ile nie jest się multitalentem, to do stworzenia prostej gry polecałbym skład minimum – programista + grafik. Nowoczesne silniki do gier (Unity, Unreal Engine) ułatwiają nieco zadanie, oferując masę gotowych narzędzi oraz bardzo bogatą dokumentację i tutoriale. Jak ktoś się uprze, to da się  zrobić prostą grę bez umiejętności graficznych (można kupić gotowe assety) ani programistycznych (prostą logikę do gry da się wyklikać w edytorach). Dopóki nie masz większego składu, nie potrzebujesz biura. Taerna robiliśmy zdalnie we własnych mieszkaniach. Dopiero w ostatni rok przed premierą udało się zorganizować biuro.

Maciej D. Czy grasz w jakieś gry poza Taernem? Jeśli tak, to jakie?

Drygu: Od dłuższego czasu jestem maniakiem gry EA UFC 2 na konsoli PS4. Łupię w nią online wieczorami. Poza tym, do niedawna dużo grałem w FIFĘ. Z gier single player dużo ogrywałem RimWorld, Banished, Wiedźmin 3, Dying Light, Life is Strange i FTL (Faster Than Light).

Michał Z. Czy Broken Ranks będzie na telefony/tablety? Jeśli tak, to od jakiego modelu/systemu operacyjnego?

Drygu: Tak, będzie. Po szczegółowe informacje zapraszam do FAQ na naszym blogu.

Andrzej S. Masz już te Porsche, czy jeszcze zbierasz?

Drygu: Mam coś lepszego – 15-letniego Golfa 😉

Jak poznałeś się z Torgerdem ?

Drygu: Torgerd był kolegą z liceum Pana Tomka, którego znałem z treningów taekwondo (lubiliśmy się pokopać po pyskach ;)). Gdy namówiłem do współpracy przy grze Pana Tomka, on poznał mnie z Torgerdem.

Ulubiony Pokemon?

Drygu: Znam tylko Pikachu 🙂 Szał na pokemony już mnie ominął, byłem za stary. Jestem z ery Dragon Balla i najbardziej lubiłem Vegetę.

Lubisz memy o sobie ?

Drygu: Niektóre są świetne. Moje ulubione to :

  • na wiosnę w październiku,

mem

  • Drygu po 3d

Anna P. Jaki numer stoiska na PGA? Co nowego prezentujecie? Bilba 😉

Drygu: W tym roku nie będziemy mieli stoiska na PGA. Nie chcieliśmy na tym etapie prac tracić czasu na przygotowywanie dema na targi. Skupiamy się na ukończeniu finalnej wersji gry. Przyjeżdżamy jednak do Poznania na GIC – konferencję, która odbywa się w ramach PGA. Jeżeli ktoś będzie miał ochotę się spotkać, to zapraszamy.

Monika F. Lubisz placki? <3

Lubię, a jeszcze bardziej Johnny’ego Bravo i 2 Stupid Dogs 🙂

Mateusz K. Czym się inspirowałeś tworząc The Pride of Taern? Czy powstanie coś w rodzaju powieści na podstawie gry? Gdzie właściwie rozgrywa się akcja po rejsie statkiem do Haligardu, to jest inny kontynent, czy jak? Czy w przyszłości powstaną questy w których główny bohater (ja) wracam do Taernu i odbijam go z rąk Utorczyków?

Drygu: Główną inspiracją były moje ulubione gry: Fallout 2, Baldurs Gate, HOMM3, Red Dragon oraz MUD Chicken’s DEN. Duży wpływ miały również książki Sapkowskiego. Tak – Haligard to inny kontynent. Planujemy w przyszłych questach wizyty na ziemiach Taernu. Ale o to musicie podpytać Torgerda.

Czy jest możliwość aby w przyszłości dodano coś w rodzaju tworzenia własnych broni/rarów? Myślałeś może nad dodaniem do gry nowych profesji?

Drygu: W Przyszłości chcielibyśmy postawić dość mocno na crafting jako alternatywę do zdobywania najmocniejszych przedmiotów. Póki co, temat leży w szufladzie i czeka na ukończenie prac nad Broken Ranks. Temat nowych profesji co jakiś czas się przewija. W pierwotnej koncepcji Taerna miał być Mag lodu oraz Mag energii. Część ich skilli zostało zaimplementowanych w grze i korzystają z nich m.in. duchy pod zamkiem. Ponieważ 10 lat temu mieliśmy problem z wymyśleniem 9 unikalnych i przydatnych skilli dla każdej z nich finalnie nie weszły do gry. W przyszłości nie wykluczamy dodania nowej profesji, ale nie mamy tego również w najbliższych planach.

Jakie rzeczy były planowane ale nigdy nie ukazały się i z jakich powodów?

Drygu: Sztandarowym projektem, który był w planach a nigdy nie wszedł są legendarne już podklasy. W pewnym momencie mieliśmy je nawet dość szczegółowo rozpisane. Odłożyliśmy jednak ten pomysł ze względu na kłopoty z balansem oraz konieczność szybkiego dorabiania nowego contentu. W tamtych czasach nie mieliśmy jeszcze limitu poziomów, świat był mały, a gracze ekspili jak szaleni 🙂 Trzeba było skupić się bardziej na zapewnieniu większej ilość bossów, questów czy zleceń. Podklasy na tamten moment były zbyt czasochłonnym i niebezpiecznym kierunkiem.

Bartosz W. Czy TaernCon będzie kiedyś w innej miejscowości?

Drygu: Póki co – nie planujemy przenosin w inne miejsce. Organizacja TaernCon w innym mieście wiązałaby się dla nas z dużo większymi kosztami, jak i pochłonęłaby dużo więcej czasu. Wolimy ten czas i pieniądze zainwestować w Broken Ranks.

Tutaj, przykładowo, Drygu testuje odświeżony koncept białego ogara.

Tutaj, przykładowo, Drygu testuje odświeżony koncept białego ogara.

Sebastian K. Czy planujecie wprowadzić jakieś zmiany w endgame’owych bossach na HC? Aktualnie Selena, Lugus, Morana i niektóre czempy są tam niewykonalne.

Drygu: Monitorujemy cały czas ten temat. W ostatnią niedzielę nawet odbywały się testy tych bossów na s0. Póki co, gracze próbują do nich podejść z kiepskim eq i z za małym poziomem. Dlatego też faktycznie nie mają żadnych szans ich ubić. Będziemy działać w tym temacie, jednak na pewno nie będziemy ich bardzo mocno osłabiać.

Damian C. Czy planujecie robić nowe eventy podobne do eventu vorlingów? Typu takie żeby odbywały się np: co 2 tygodnie o danej godzinie?

Drygu: Tak, planujemy. Nie wiemy jednak jak szybko stworzymy kolejny taki event. Tworzenie i testowanie go jest bardzo czasochłonne. Nie wiem, czy w pierwszej kolejności nie byłoby lepiej zrobić nowego Bossa.

Czy zrobicie więcej bossów?

Drygu: Zrobimy 🙂

Czy planujecie zrobić rekrutację na moderatorów w najbliższym czasie na Larkasie?

Drygu: Tak.

Czy będą jakieś nowe ciekawe questy, dajmy na to ubij 5 smoków i otrzymasz tamto i tamto (nagrodę). Czy będą nowe rary, sety i epiki?

Drygu: Nowych questów przez jakiś czas jeszcze nie będzie. Natomiast nowe rary pojawią się prędzej czy później.

Kiedy waszym zdaniem gra przejdzie ”transformację”, czyli będzie sławna, będzie duży przypływ graczy.

Drygu: Mamy nadzieję, że wraz z premierą Broken Ranks. Ze względu na wersję mobilną oraz klienta PC będziemy w stanie dotrzeć z nową wersją do dużo większej ilości graczy. Obecni są jednak wyjątkowo zacni 🙂 Cieszymy się, że tak dużo osób gra w naszą grę.

Czy zrobicie jakieś zlecenia, specjalne questy, żeby był większy przypływ złota?

Drygu: Aktualne zlecenia na złoto gwarantują już baaardzo dobry zarobek. Nie zamierzamy go zwiększać. Nie wykluczamy jednak nowych zleceń/questów, które będą stanowić alternatywną opcję zarobku.

26 thoughts on “Wieści z frontu BR i Q&A z Drygiem – Obecnie pracujemy nad… Cz. 134

  1. Którego mniej więcej będziecie łączyć konta na Larkas/Duneb/Ostlor
    Początek października/ koniec października?
    Czy na Zimę w Czerwcu. 😛

    • Dołączam się do zapytania. Będą jakieś informacje na ten temat? Ci co zgłosili swoje konta do połączenia na początku Kwietnia już kończą “okres próby” jak będzie wyglądać ich sytuacja względem tych co zgłaszali swoje konta końcem np sierpnia? Ich 6 miesięczny “okres Próbny” zaczął się dobre kilka miesięcy później od Tych z Kwietnia.
      Sety kozackie 🙂

    • Dołączam się do pytania, łączenie przynajmniej kilkudziesięciu kont powinno odbyć się 1.10.2017, równo 6 miesięcy od startu okresu próby i możliwości zgłaszania. Nie ma o tym nawet słowa. W jaki sposób odbędzie się weryfikacja, łączenie?

      Macie jakiś automat, mechanizm czy wszystko ręcznie policzą GMi na postawie zgłoszeń w temacie i komendy timeuser, licząc proporcje, a później Drygu wszystko ręcznie będzie scalać i przenosić? Obawiam się, że właśnie taki jest pomysł, a to czasochłonne zadanie.

      • Łączenie kont będzie robione do pewnego stopnia ręcznie. W pierwszej kolejności weryfikujemy, w ilu przypadkach to samo konto zostało zgłoszone do połączenia przez różnych graczy. Potem, kwestie warunku czasowego i faktycznego braku logowań z innych kont. Finalnie konta będą łączone.
        Cały proces rozpocznie się od października i potrwa kilka miesięcy, na pewno nie krócej niż proces zgłaszania kont do połączenia.
        W pierwszej kolejności łączone będą te konta, które zostały zgłoszone w kwietniu.

        • Tego się obawiałem, nie połączycie kont po pół roku, tylko zaczniecie procedurę, która potrwa kolejne kilka miesięcy. Na moje oko sprawdzenie tych 3 warunków to kwestia 15 minut. Nie wiem ile czasu zajmie samo łączenie, ale wydaje mi się, że kilka godzin wystarczy.

  2. Sam blog w miarę spoko, po trochu z wielu płaszczyzn. Grafiki jak dla mnie OK, fajnie się prezentują. Trochę nie ogarniam nowego płaskowyżu, ale pewnie trzeba się będzie przyzwyczaić do nowości.

    Pokazujecie wersję mobilną, która ciągle jest rozbudowywana. Jak wygląda praca nad klientem? O tym od dawna nie ma mowy. TBR ma być przecież w wersji via www oraz klient, czy prace nad obiema wersjami są prowadzone równolegle? Czy może chcecie przerobić Taern na 3D na przeglądarkę, a później przepisać to na klienta?

    Wywiad nawet spoko, dawno nie było pytań od graczy, szkoda tylko, że z FB. Nie każdy korzysta z tego portalu, ja wpisów tej grupy nie poczytam. Generalnie jedna informacja jest nowa, czyli postęp prac w %. Trochę jeszcze brak, aby zacząć testy – rozumiem, że wtedy odpalicie wersję beta TBR do zamkniętych testów dla osób z kluczami? Kiedyś już ktoś o to pytał.

    Na koniec zostawiłem temat czatów. Jeśli chodzi o kolor na handlu to dobry pomysł, mniej pomyłek, mniej kar, brak wyróżniania się.

    Natomiast o ile pomysł dodania nowego czatu jest dla mnie dobry, to jego obecna forma mi nie pasuje. Sporo osób wypowiadało się w temacie na forum założonym przez Radogostta, nikt z ekipy się tam nie odniósł do uwag, a w tym blogu potwierdzacie brak zmiany stanowiska. Po co zatem ten temat?

    http://forum.taern.pl/viewtopic.php?f=14&t=51669

    Nie chcę tu kopiować tego co już napisano na forum, lecz proszę zapoznajcie się z komentarzami i propozycjami. Dla mnie i nie tylko funkcjonowanie 3 czatów według waszej propozycji jest krótko mówiąc bezsensowne, nieuzasadnione, nieintuicyjne.

    Pozdrawiam

    • Żywot Flasha na przeglądarce dobiega końca. Dlatego priorytetem jest dla nas wersja klientowa i wersja mobilna. Wersja www jest prawie identyczna jak klientowa więc tak czy siak idzie równolegle. Będziemy ją wspierać tak długo jak to tylko możliwe, ale niestety nie przeskoczymy blokady ze strony Chrome lub Firefoxa.

      Klient jest już praktycznie skończony, dlatego ostatnio o nim nie piszemy. Z większych rzeczy pozostały nam do zrobienia już tylko siedziby gildiowe. W tej chwili pracujemy nad poprawkami do ui po przeprowadzonych zamkniętych testach.

  3. Pocałunek Miliona Gwiazd, nowy Płaskowyż i Q&A z Drygiem to nie jedyne atrakcje, które czekają na Was poniżej. Zapraszamy do czytania.

    A gdzie więcej tych atrakcji bo jakoś nie widzę? 😀 czy chodzi tylko o nowy czat ;>?

  4. Mam nadzieje, że sheed nie zostanie tym razem pokrzywdzony – jeżeli chodzi o sam wygląd setu dla sheeda oraz że rarowe przedmioty będą wyglądały równie ciekawie.
    Pokazujecie sety, w poprzednich wpisach trochę itemów, a co ze sprawą malowania i morphowania przedmiotow? Nie wspominacie o tym, a miało zostać podane jakieś rozwiązanie – czekam czekam.
    Q&A w miare ciekawe. Jeżeli chodzi o Płaskowyż, wygląda dosyć ciekawie? Zacnie? Możliwe,że będzie motywował do robienia Łez.
    Jeżeli chodzi o dodatkowy czat.. w sumie obojętne, ale dla wielu graczy ma to jakiś tam spory sens.. a dla innych spory bezsens. ^^

    Czekam na wieści o morphowaniu,malowaniu,pozostałe sety i date testów na s0 dla graczy.

  5. Kiedy podwyżka? Za te wszystkie lagi, bugi i paroletnie opóźnienie Broken Ranks kosztem rozwoju podstawowej wersji gry, proponuję podwyżkę tylko po Targowisku! :]

    Ale poważnie. Widzę, że pokazaliście Wilczura, z tej perspektywy ciężko mi ocenić czy wyszedł czy nie, ale chyba wygląda znacznie lepiej niż ten nieszczęsny Ogar w zwiastunie (bo chyba trudno by coś gorzej wyglądało?). A w ogóle Biały Ogar jest już poprawiony czy nie?? I co się Wilczurowi stało z uszami? Psowate uszami nie strzygą, więc chyba jakiś kolejny poza gubieniem głowy funny bug…

    Obrażanie się na Firefoksa i Chrome (lista będzie się wydłużać) za rugowanie Flasha raczej nie jest dobrym pomysłem. Przeglądarkowa gra, która przestaje działać na przeglądarkach – zaczyna to bardzo źle wyglądać. Może w końcu warto się zastanowić, jak przeportować kod na nowe technologie i nowoczesne przeglądarki. No chyba, że nie potraficie tego zrobić i oby w najgorszym wypadku kiedyś Taern nie był kiedyś wymieniany jako przykład do czego prowadzi zbyt głębokie uzależnienie się od zamkniętych, dziurawych, zabugowanych i starzejących się technologii, które w końcu zostają porzucone przez ludzi i producenta…

    • W tej chwili poza flashem/AIR nie ma technologii, która umożliwia stworzenie rozbudowanej i wydajnej gry na wszystkie potrzebne platformy: pc/mobile/www. HTML5 nadaje się tylko do wersji www i to też słabo przy tak wielkim projekcie jak BrokenRanks. Unity ogarnie pc/mobile ale z www jest lipa. Nie mamy natomiast tak dużego zespołu aby robić grę równolegle w 2 różnych technologiach. Dlatego też w tej chwili skupiamy się na tych 2 platformach a flash przez www póki co jeszcze będzie kilka lat działać. Po premierze BR podejmiemy decyzję czy zrobimy port na HTML5.

      PS. AIR/flash jest wciąż wiele lat do przodu jeżeli chodzi o zaawansowanie techniczne w stos. do HTML5. Flash został ubity przez gigantów branży IT ze względu na konflikt interesów. Ludzie powtarzają takie opinie o przestarzałym/zbugowanym/dziurawym flashu za portalami technologicznymi, których redaktorzy w życiu w żadnej z tych technologii nie programowali. Polecam pogooglować lub podpytać o opinie byłych flashdevów, którzy musieli się przesiąść na HTML5.

  6. Fajne Q&A z Drygiem. Pracuje w tak szaleńczym tempie (zdjęcie na początku), że aż aparat wychwycił rozmycie dłoni xD. Niebawem skończy robotę i będzie musiał pomagać grafikom.
    Następne Q&A proponuje z rzufem, tym inkwizytorem który spalił mnie na stosie xD.

  7. Sprzedajcie ta grę komuś, kto ma pomysł i będzie potrafił go wdrożyć bo jesteście gołosłowni. Zapychajcie nas treściami niezwiązanymi z gra, fajnie jest czasem zmienić temat, ale nie na to czekamy… cierpliwość kiedyś się skończy, konkurencja nie śpi.
    Ps. Czekam na wpis grudniowy, w którym pokażecie nam jak macie ubrane choinki bo pewnie 3D będzie daleko w polu.

    • na początku grudnia będzie o tym jak to idzie zima +3 foty z grani i zimowy event z mikołajem.drugi grudniowy wpis będzie o świętach i garść szajsstatystyk.prace idą pełną parą i są dopinane na ostatni guzik i tak od czterech lat bez ustnku jesteśmy niemal na mecie.
      ta gra ciągle się rozwija jak polski supernowoczesny arinera husaria… od 10 lat za chwilę premiera i będzie można zamawiać pierwsze samochody… żal

  8. “Temat nowych profesji co jakiś czas się przewija. W pierwotnej koncepcji Taerna miał być Mag lodu oraz Mag energii. Część ich skilli zostało zaimplementowanych w grze i korzystają z nich m.in. duchy pod zamkiem. Ponieważ 10 lat temu mieliśmy problem z wymyśleniem 9 unikalnych i przydatnych skilli dla każdej z nich finalnie nie weszły do gry. W przyszłości nie wykluczamy dodania nowej profesji, ale nie mamy tego również w najbliższych planach.”

    Pomimo wielu lat pracy, ogromnego trudu i wyrzeczeń, Ternijczykom nie udało się w pełni opanować i rozwinąć magi lodu i energii. Po inwazji utoru większość ksiąg i notatek przepadła, a nieliczny ocaleli w i imię walki z najeźdźca wybrało żywioł ognia, ścieżkę natury i czarna magię. Chodzą jednak plotki o “tajnym kręgu” zespole magów powołanych przez dowództwo ternu w celu opracowania nowego rodzaju magii i technik walk z utorem. Czy owi magowie istnieją i uda im się osiągnąć sukces. Czas pokaże.

  9. Dorzucę kamyczek :>
    MO w secie piękna sprawa a DRU … ? jakiś taki rycek lalusiowaty i to z rogami :/. Gram DRU dlatego kwaśna minka.

    Ktoś podziela moją opinię ??
    Da się jeszcze coś zmienić w kwestii wyglądu DRU w secie ?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *