Turnieje, statystyki, zapowiedź pełnego raportu z Broken Ranks – Obecnie pracujemy nad… Cz. 194

Tym razem wdrażamy kilka nowych przedziałów turniejowych i zapowiadamy zarówno całościowy raport z Broken Ranks, jak i odpowiedzi na zadawane pytania. Zerknijcie też na statystyki, o które co niektórzy z Was prosili. Zapraszamy do lektury.

Obecnie pracujemy nad…

Jakiś czas temu, na forum poddaliśmy pod dyskusję kwestię turniejów (dokładniej przedziałów, MSL itp.). Wiadomo, czas biegnie do przodu… Mamy na serwerach wielu zapalonych turkowców, a często w konkretnych przedziałach zwyciężają te same osoby. Części już się to znudziło, inni pozostali przy swoich przyzwyczajeniach i dalej koszą na arenie. Faktem jest, że przedziały levelowe i MSL dawno już się nie zmieniały, a gracze potworzyli już po prostu uber postaci turniejowe, zaprawiane w bojach przez miesiące czy długie lata. Od czasu do czasy organizowane były walki w ramach turniejów specjalnych, wychodzących poza standardową listę. Zastanawialiśmy się czy dodanie nowych przedziałów nie będzie pewnego rodzaju powiewem świeżości. Być może wykształcą się nowe turniejówki, dostosowane do dodatkowo wdrożonych przedziałów, a przy okazji natchnie to więcej osób do udziału. Zebraliśmy do kupy Wasze opinie (również te z wiadomości prywatnych), dorzuciliśmy kilka własnych sugestii i najprawdopodobniej w najbliższym, większym updacie – wraz z opisywanymi wcześniej zmianami – dodamy do standardowej listy następujące turnieje:

  • 1vs1 1-8
  • 1vs1 15-25
  • 1vs1 35-45
  • 1vs1 55-70
  • 1vs1 80-100
  • 1vs1 110-130
  • 1vs1 130-140
  • 2vs2 1-5 MSL 6
  • 2vs2 8-15 MSL 23
  • 2vs2 25-40 MSL 65
  • 2vs2 50-75 MSL 125
  • 2vs2 85-105 MSL 190
  • 2vs2 115-135 MSL 250
  • 2vs2 130-140 MSL 270
  • 3vs3 1-5 MSL 9
  • 3vs3 40-75 MSL 173
  • 3vs3 95-125 MSL 330
  • 3vs3 130-140 MSL 405
  • 5vs5 1-5 MSL 15
  • 5vs5 25-45 MSL 175
  • 5vs5 70-100 MSL 425
  • 5vs5 120-140 MSL 650

Rzecz jasna to tylko jeden z elementów. Myśleliśmy też, choćby na próbę, o zwiększeniu nagród w turniejach (przykładowo dwukrotnie). Jeśli macie jakieś inne, sensowne propozycje co do przedziałów, to zapraszamy do wrzucania ich w komentarze.

Poza tym, czy bylibyście za jakiś czas zainteresowani drugą edycją Międzyserwerowej Ligi Turniejowej? Wiadomo, względem poprzedniej należałoby zmodernizować zasady, ale chodzi teraz o sam koncept i obadanie co myślicie na ten temat.

Co z updatem? Część rzeczy została już zamknięta i czeka na wgranie, zaś przy innych trzeba jeszcze dopiąć kilka drobiazgów na przysłowiowy ostatni guzik. Jeszcze inne są testowane. Przykładowo, aktualnie w fazie testów i sprawdzania wciąż jest nowy przelicznik odporności. Jak wiecie, jest to dość delikatna kwestia, więc pośpiech może być złym doradcą. Ponadto pytaliście o przedmioty, których waga pójdzie w dół. Oto one:

  • Czarna Perła,
  • Inhibitor diamentowy,
  • Inhibitor korundowy,
  • Inhibitor kwarcowy,
  • Inhibitor szmaragdowy,
  • Inhibitor topazowy,
  • Kryształ czasu,
  • Kryształowa Flasza Mniejszej Siły,
  • Kryształowa Flasza Mniejszej Zręczności,
  • Kryształowa Flasza Siły,
  • Kryształowa Flasza Większego Życia,
  • Kryształowa Flasza Większej Mocy,
  • Kryształowa Flasza Większej Siły,
  • Kryształowa Flasza Większej Wiedzy,
  • Kryształowa Flasza Większej Zręczności,
  • Kryształowa Flasza Zręczności.

Co z raportem z Broken Ranks?

Cząstkowe raporty nie oddają włożonej pracy w takim stopniu, jak całościowe. Tym bardziej, że wiele osób pewnie woli mieć pełny obraz. Z tego względu wolimy co jakiś czas wrzucać całościowy raport. A właśnie, nie jest tak, że jeśli wrzucimy przykładowo koncept czy skończoną grafikę Olbrzyma, to wyłącznie on został wykonany przez całe dwa tygodnie – bez przesady 😉 Uprzedzając pytania, kolejny całościowy raport z prac nad Broken Ranks opublikujemy na blogu, za dwa tygodnie. Jeśli macie jeszcze jakieś pytania na temat BR, które nie padły, to będziemy je zbierać nie tylko z komentarzy pod raportem – można je zamieszczać również pod tym wpisem 😉

Statystyki

Dziękujemy za sugestie pod ostatnim wpisem. Tym razem damy rozszerzenie rankingu. Poza tym faktycznie zestawienie petów może być ciekawe, szczególnie petów niegildyjnych, które są o wiele mniej popularne. Tym razem podzieliliśmy je sobie na: aquapety, ogary i nietoperki oraz… tak, tak, wilczur jest odrębną kategorią, skoro padła prośba 😉 A właśnie, jeszcze nowy skin hełmu walentynkowego i psychorary.

Zacznijmy od Valentinusa, któremu asortyment uszczuplił się o następującą liczbę hełmów:

  • Tolnor – 139
  • Ostlor – 75
  • HC – 5

TOP 10 pod kątem wyexpionych psycho rarów poniżej, a rozszerzony ranking TUTAJ

HC:

Przedmiot:Exp:Posiadacz:
Allenor200006LowcaSkur
Vorleah100053Koshy
Ból100046Koshy
Imisindo100042Whis
Udręki100041Koshy
Tsunami II100032Koshy
Aquariusy II100022Dumbledorre
Nienawiść Draugula100021Dumbledorre
Washi100018Dumbledorre
Vorleah100009Lajk

TOLNOR:

Przedmiot:Exp:Posiadacz:
Nurt200258Amisz
Gorthdar200222Thedrilith
Pamięć Morany200212Fkiczatti
Temary II200197Navarus
Attawa200197Beliall
Cierpiętniki200196Synnk
Cierpiętniki200179Wernychora
Admiralski Gronostaj200174Malibu
Szpony Seimhi200173Beliall
Temary II200172Talib

OSTLOR:

Przedmiot:Exp:Posiadacz:
Żmij200288Nikuuśś
Vorleah200277Swattek
Latarnia Życia200261Isela
Allenor200188Tyndareos
Vorleah200179FubarX
Latarnia Życia200179Skopa
Gorthdar200171Astorm
Latarnia Życia200168Trociniak
Szpony Seimhi200156Kambes
Żmij200139Victoria

Najlepiej wyexpione pety w podanych wcześniej kategoriach:

Koncept Ogra

57 thoughts on “Turnieje, statystyki, zapowiedź pełnego raportu z Broken Ranks – Obecnie pracujemy nad… Cz. 194

  1. Hmm, okeeey?
    Często lubię komentować cały wpis, dziś jednak po przeczytaniu listy przedmiotów, których waga pójdzie w dół, zdecydowanie nie mam nawet na to ochoty.

    Dlaczego gracze chcą redukcji przedmiotów?
    Dlatego, że EQ jest coraz więcej, zawsze trzeba mieć przy sb jakiś zwój, może gorzałki, niektórym zalegają itemy z Questów, tu jakieś kulki na Morane co by z biegu wbić na “instancje”, a nie lecieć do depozytu po kule itd. itd.
    Gracze wręcz błagają o dodatkowe miejsce w plecaku, w depozytach…

    Co robi Ekipa? Redukuje wagę czarnych pereł, kryształu czasu, flaszek i Inhibitorów(dodatkowo nie wszystkich).
    Oczywiście, WF i Inhi się przydadzą ale tutaj nie o to chodzi.
    Polecam przyjrzeć się EQ, to nas najbardziej ucieszy.

    Pozdro Ekipko :>

    • Dokładnie, zamiast poważnie zabawić się w jakiś “balans” wagi itemów to Oni tylko zmniejszyli wagi flasz i inhibitorów(czyli tylko depo się uluźni…). No nie mogę bez zdenerwowania przejść obok.

      Jeśli tak się Wam Ekipo nie chce porządnie do tego przysiąść to mam propozycję najprostszą, ale i jednocześnie wymaganą już od dawna(Od kiedy chodzą głosy od Ekipy, że gracze mają mieć przynajmniej 2 komplety ubioru – ofensywną i defensywną. No i rary z nowych bossów to potwierdzają.).
      Moja propozycja to zwiększanie udźwigu co ileś poziomów. Konkrernie podaję takie wartości liczbowe: co każde 14 lvli +25 udźwigu, czyli +250 na 140 poziomie. Myślę, że nie jest to przesada mieć 250 więcej udźwigu dopiero na 140 lvlu(więcej daje premka najlepsza i tak…).

      Chętnie wysłucham jakiejś odpowiedzi od Ekipy – moja propozycja to malutko roboty i nie musicie się wtedy dalej w “balans” wagi itemów bawić dalej moim zdaniem. Pzdr!

      • Rozważaliśmy parę scenariuszy jak modyfikować maksymalny udźwig dla graczy. Ten który podałeś tez jest fajny. Wydaję mi się, że z dużym prawdopodobieństwem podejmiemy ten temat po premierze BR.
        Wybór przedmiotów taki a nie inny, bo braliśmy pod uwagę ilość takich itemów na postaci. Gracze gromadzą zapasy czy to wejściówek, czy itemów do ulepszania, przez co depa czy ekwipunek (przez niezbywalne wejściówki, typu Kryształy) się przepełniają. Poza tym były o to głosy wielokrotnie na forum i zostało to ujednolicone.
        A jeśli chodzi o sprzęt to w mojej opinii nie ma tu jakiś wielkich dysproporcji (nie licząc jakiś pojedynczych, krzywdzących przypadków), bardziej, tak jak piszesz, rozchodzi się o to, że gracze chcą nosić naraz więcej kompletów ekwipunku przy sobie i miejsca czasem brakuje.

        • “Gracze chcą nosić” – troszeczkę też MUSZĄ nosić.
          Sądzę, że gdyby wszystkie pierścionki zrobić na wagę: 1, ewentualnie rarowe na 2, kilkanaście punktów tego udźwigu mogłoby wpaść
          Ponadto kulki na Morne – 1=30 wagi. 30×3=90 = choćby obniżyć je o 5 już mamy 15 wagi do dyspozycji więcej.
          Bloki granitu ważą aż 150 = 150×5=750 – waga bazowa bez konta premium = 800 😀
          Trzeba latać nago aby kule na Morane zrobić 😀
          I takich przykładów jest więcej,częsty przypadek na Gawrach – Smieciowy Topór 57 wagi – 5x smieciowy topór, ponad 250 wagi, a gdzie miejsce na epika? 😀
          Tu troszkę, tam troszkę i robi się 600/800 nie mając przy sb nic specjalnego,a waga przydaje się wszędzie, więc te flasze naprawdę nic nie dadzą :/

          • Zgadzam się , same pierki i wisory nwm dlaczego tak sporo ważą , hełmy i klaty mają prawie taką samą wagę , taki urnstul waży np. 4 tak samo jak mój pierek z ressem , śmieszne to jest nadal mi nie zwolniliście wagi w eq tylko w depo

  2. Nareszcie dobre wieści odnośnie całościowego raportu z prac nad TBR.
    Swego czasu Drygu w wywiadzie z Galajusem wspomniał o dodaniu sklepu ze skinami, jestem ciekaw jaki macie na ten sklep pomysł, będą to pojedyncze przedmioty np. Hełm/zbroja czy pełne zestawy rynsztunku (hełm, zbroja, spodnie, buty w jednym zestawie)? Druga kwestia która bardzo mnie ciekawi to czy w TBR pojawi się coś co pomoże nowym graczom wczuć się w świat za pomocą “lore’u” gry tudzież kompendium wiedzy świata gry z opisami napotkanych potworów, przedmiotów, zwiedzonych regionów czy zwykłych NPC, otwiera to fajną możliwość żeby gracze w drodze konkursu mogli zamieścić swoje własne opisy do świata gry 😉

  3. Raczej nie komentuje wpisów na blogu ale dziś to zrobię
    Przedziały turniejowe to kompletna porażka turniej 2vs2 130/140 Czy ktoś sprawdził ile jest lvl 140 a ile jest lvl 130 ? Połowa graczy ze 140 lvl jest praktycznie od razu wykluczona z tego turnieju z braku możliwości znalezienie drugiego gracza … Proponuje o podniesienie msl do 275 podobnie jest przy turniejach 5vs5 większość drużyn na turniejach jest cztero osobowa raczej daje to do myślenia
    Waga przedmiotów
    Dzięki tej zmianie będziemy mieć tylko więcej miejsca w depo(zaraz wejdzie opcja wykupu większej ilości miejsca w depo więc ta redukcja już była by zbędna) nic poza tym, gracze raczej oczekują zwiększenia limitu udźwigu tak jak napisane jest wyżej ze względu na to ze posiadamy coraz więcej rarów i miejsce nam się kurczy
    Upek
    Po co było pisać o upku miesiąc temu skoro nadal go nie wgrywacie ?(Tak wiem nie podaliście daty kiedy dokładnie będzie upek) Nie macie już co pisać na tym blogu to piszecie o pogodzie nad trentis lub nowym trendzie na tolnor “Loteriach zarobkowych”
    Statystyki
    Statystyki zawsze mnie cieszyły na blogu lecz ostatnio pojawia się tylko ucinek tych statystyk (145 pozycji a jak wiadomo jest o wiele więcej itemów na 8 lvl ) więc gracze mogą czuć się rozczarowani brakiem znalezienia się na liście
    Ogólnie
    Moim zdaniem wole byście dali 1 grafikę, napisali zrobiliśmy 20 modeli, drygu napisał milion linijek kodu a inżynierowie dalej prowadzą zamknięte testy nad 3D niż lali wodę aby coś tam tylko napisać na tym blogu i mieć spokój na 2 tygodnie

    • Cześć 😉 Co do turniejów, to się zerknie – dzięki. Statystyki np. poziomów psycho czy ulepszeń faktycznie można chyba podawać w większych ilościach – zapiszę sobie.

  4. Nie wiem, jak inni ale ja przy wprowadzeniu tych przedziałów będę z 350kk w plecy ze względu na to, że moje 3 turniejowki staną się niemalże bezużyteczne.

    • Ale przecież nie zamienimy dotychczasowych przedziałów, tylko dodamy te podane tutaj. Będzie większa pula turniejów do wyboru, które może prowadzić sMod.

      • Dant to w takim razie będzie więcej turków w miesiącu? Bo ja też wydałem masę kasy na turniejówki, a jak turniej na ich przedział będzie raz na pół roku to tak średnio z zabawy.

          • To spoko, niech się wykazują ale w takim razie proszę o nie zmniejszanie mi ilości starych turków w miesiącu, bo jest ich tyle ile jest, a teraz będzie ich o połowę mniej. Zapewne niektóre turnieje nawet 1 na rok będę widywał…

    • Pomyślimy o tym. To tez nie zależy od nas, a od możliwości czasowej super moderatorów, którzy te turnieje robią. Po to też trwa nabór jeśli o Tolnor chodzi 🙂

  5. Te statystyki psycho co mają pokazywać? Ile xp nad wymagane 200k na 8 lvl ktoś wbił przeskakując próg między 99 a 100% przy expieniu z 7 na 8? Bo to tak ni w kij ni w oko. Pomijam, że od dawna statystyki tego typu są błędne i nie pokazują faktycznego stanu przedmiotów u graczy co na moim przykładzie miało miejsce już 2 jak nie 3 razy. Strzelam, że eq w depozycie nie jest zliczane. Nie każdy nosi cały dobytek zawsze ze sobą…

  6. Bardzo się cieszę na zmiany w turniejach. Co do MLT to przedziały należałoby zrobić, może nie wszystkie ale te powiedzmy najbardziej zaludnione. Sam zamysł był dobry, nagrody też. Jeśli chodzi o zwykłe turki to do nagród przydałaby się jakaś mała rzecz, coś specjalnego za na przykład jednorazowe zwycięstwo w turnieju niestandardowym bądź za “utrzymanie tytułu”, czyli co najmniej dwa zwycięstwa w jednym turnieju z rzędu. Zmiany w turniejach napawają mnie – jako gracza posiadającego turniejówki – dumą i optymizmem. Mogę spać spokojnie w przekonaniu, że ekipa poświęca swoją uwagę również na turnieje :D. Dziękuję.

    • Pomyślimy czy da radę coś w tym temacie zrobić, ale tak działamy też w temacie turniejów, dzieki za opinię 🙂

  7. Dokładnie zgadzam się z tym co napisał Marmolada. Podpinam się również pod pytanie TrJam.

    To co rzuca mi się w oczy:
    1. Czy turniejów będzie znacznie więcej w miesiącu? Skoro ich pula znacznie się rozrosła, to istnieje obawa, że będą na przemian, przez co spadnie częstotliwość dotychczasowych wariantów. Wszak ilość smodów i GM raczej nie uległa zmianie, a wyjdzie, że turniej teraz powinien być co 2 dni.
    2. To co napisał Marmolada – 130+ 2v2, MSL 270. Czyli 2×135 średnio lub 130+140. Dysproporcje graczy są ogromne, taki turniej będzie zalany graczami na 140 poziomie solo bo i tak będą mogli wbrew pozorom sporo ugrać, właśnie ze względu na to, że więcej będzie “drużyn” 140 solo niż jakichkolwiek par.
    3. Aż trzy nowe typy turnieju dla graczy na średnio 3 poziomie. Moje pytanie brzmi – po co? To jest serio jakaś grupa docelowa? Przecież poziom wbija się wtedy jednym zadaniem. Może chodzi o wyciąganie złota i platyny na kolejny typ turniejówek na poziomach poniżej 10? Dla mnie bzdurą jest organizowanie turniejów poniżej 10 poziomu, może jako specjalne, raz na jakiś czas, ale jako regularne to nie wiem po co. W przeciągu tego turnieju każdy normalny gracz wbije kilka poziomów, one są wprost dedykowane dla koksów. Nie wiem czy takie “natchnienie” do powstawania turniejówek to jest właśnie to, czego szukacie. Ostatnio pojawiały się informacje wprost przeciwne, że zależy na organizowaniu turniejów dla lolków, czyli niskich poziomów i jednocześnie nowych graczy, a nie niskich poziomów koksów z eq na +10. Widać zmieniliście zdanie, nie podoba mi się to wysysanie na siłę zasobów z serwera.
    4. Gracz z poziomem 130 jest szczególnie premiowany – ma dwa turnieje solo i dwa turnieje 2v2. To celowy zabieg? Żeby tworzyć turniejówki na 130 poziomie? Wydaje mi się to bez sensu, koszty są zbyt wielkie, nakład czasu ogromny, potencjalny zysk z turnieju minimalny. Dla mnie super, akurat mam postać na 130 poziomie, niemniej dla mnie słabo wygląda ta rozpiska.
    5. Zamiast myślenia na próbę, co od miesięcy jest poruszane, czas najwyższy zacząć działać, czyli zwiększyć nagrody, nawet nie na próbę, ale na stałe. Mijają lata, a my czekamy …
    6. LIGA – super sprawa. Na pewno wymaga modyfikacji w zakresie kwalifikacji. Wiadomo, że to będą walki pomiędzy dwoma serwerami, nie oszukujmy się, HC zaraz zniknie, a do tego czasu na pewno nie zaczniecie zajmować się ligą. Ja zdecydowanie jestem za, chociaż w poprzedniej nie udało mi się przejść kwalifikacji.
    7. UPDATE – nie rozumiem kompletnie czemu zmierzacie do dużego update. NIE MAM POJĘCIA. Z punktu widzenia graczy jest znacznie lepiej dostawać wiele małych, ale częstych update, niż czekać z gotowymi zmianami kilka miesięcy na ich wgranie. Przecież skoro macie gotowe np.: ładowanie, wagę (w końcu) i część rzeczy jest gotowa, i czeka na wgranie to je po prostu wgrajcie. Nie czekajcie. Po co, na co? Jak się coś spartoli, co przeważnie ma miejsce, to będzie tego potencjalnie mniej niż przy wielkim update raz na pół roku. Nie rozumiem tej filozofii. Kiedyś update były co 2-3 dni, byle pierdoła była wgrywana natychmiast gdy została zrobiona. Teraz musi czekać. Wiemy przecież że testowaniem zajmuje się tylko wybrana grupa, nie ma żadnych testów dla szerszego grona – to was blokuje? To może trzeba takie testy zorganizować?
    Jedyne co jeszcze widzę, to kwestia posiadania jednego serwera s0, a nie dwóch. To jest bardzo poważna trudność i z tego powodu te wszystkie niezamierzone zmiany i błędy. Jeden serwer powinien być z gotowymi zmianami, chociażby po sprawdzeniu robiony backup kodu i dopiero wtedy można zaczynać z kolejnymi. Nie tak jak obecnie, gdzie kilka rzeczy robi się równolegle i gdy jedne są gotowe to nie można ich wgrać, bo inne są rozgrzebane i nie ma jak tego odseparować przy wrzucaniu na normalne serwery. Mówiłem to od lat, od dawna, ale widać bezskutecznie. Może w TBR opanujecie w końcu inną metodę przygotowywania update.
    8. Raport z prac mnie już w sumie nie interesuje. Będzie to będzie, co to zmieni, że jest teraz 20% czy 95% – nic. Wolałbym widzieć zmiany na serwerze niż informację o tym, że kiedyś będą.
    9. Statystyki psychoexpa – chyba nikt nie myślał co one oznaczają. Dla mnie beznadziejne.
    Jeśli już chcecie pokazać top psychoexpa to zsumujcie cały exp zdobyty przez postać lub nawet z wszystkich psychorarów, które obecnie postać posiada – wtedy będzie prawdziwy ranking top. TO BYŁOBY SUPER. Na taki ranking czekam.
    Teraz widać ile jest psychorarów na 8 poziomie i to nawet w bardzo ograniczonym zakresie. I to, że ktoś je wbił na dużym bossie, na lampie, a nie np: na wieży, bo ma nadwyżkę powyżej 200k.
    Jedynie HC ma jako tako sens – można prześwietlić najlepiej wyexpione eq faktycznie, pod kątem poziomów. Największa ciekawostka – 1 gość wbił 8 lvl w starym systemie, czyli takim samym jak na normalnych serwerach – 200k expa, a nie 100k expa na 8 poziom. Przy okazji widać jak cała reszta miała wtedy w nosie psychoexp, a zabrała się do niego dopiero po wprowadzeniu tej zmiany, bo nikt inny nie przekroczył progu 100k psychoexpa. To dla ekipy powinien być ważny sygnał co zmobilizowało graczy.
    10. Na same skiny hełów poszło prawie 100k platy, gratuluję sukcesu 😀 Ile poszło na całą resztę skinów? Dlaczego reszta jest o 100 platy tańsza niż hełm?

    Pozdro

    • Nie tak ofensywnie kolego. Klucz od wielu lat ma tą samą formę.. niepotrzebnie tylko zostało dodane tam czarne pole. Ale już poszło rozwiązanie przecież,więc czekaj na UP po prostu.

      Ponadto Kimerul rozdaje klucze, polecam.

    • Jestem za:)
      Jak widać nie mylił się. Najlepszy sol 140lvl należy do Shiido.
      Najlepszy nietoperz 113lvl na Tolnor i 135lvl na Ostlor.
      Wilczurek 84lvl i 88lvl. Gratuluję. Tym bardziej, że pety nie są warte expienia.
      Ogary to najstarsze pety, więc bez aplauzu;)
      Gdzie reszta petów? Uwięziony i cała reszta gildyjnych.

  8. Ja to czekam osobiście jak będzie wyglądało targowisko w 3d, macie już jakiś koncept? Czy w 3d będzie rozdzielenie plecaka na eq rarowe i śmieciowe by przypadkiem czegoś nie sprzedać,bo aby obecnie sprzedawać to najbezpieczniej swoje eq schować do depo?

      • Skąd niby wiesz że 2021 rok, bo przeczytałeś glna portalu gry-online? W filmiku KroosDe w tle Drygu mówi że mniej więcej środek 2020 roku.

        • Tak na zdrowy rozum Ci wyjaśnię – za tydzień marzec 2020 roku jest, przypominam. NAWET nie zapowiedzieli zamkniętych testów, a zapowiedzieli by je na pewno bo to dla Ekipy powód do dumy przecież(po zamkniętych testach będą najprawdopodobniej testy na większą skalę dla doświadczonych/wybranych graczy, czyli znowu ileś tam czasu). Więc 2021 rok to jest niestety, ale pewne. Te mini upki to też potwierdzenie tego, że to nie będzie 2020 rok, gdyby tak było to by nie opłacało im się ich wprowadzać na 2D, tylko by szedł full focus na 3D i dopiero tam by wprowadzili te zmiany z mibi upków.

          • Ojej Wy serio w to wierzycie ? przecież to same spekulacje, żadnej oficjalnej informacji. Osobiście chciałbym żeby weszło jak najszybciej ale wszyscy wiemy jak jest.

          • @VD
            Napisałeś na końcu “wszyscy wiemy jak jest” xD Czyli 2021 rok to jeszcze zbytni optymizm? Czy jednak sądzisz, że 3D wyjdzie w tym roku? Jeśli to drugie to proszę nie łudź się, nie ma sensu… Ja po tym całym “Broken Ranks Incoming 2017” na stronie BR(czy jaka to tam była cyferka na końcu?nieistotne) przestałem w cokolwiek wierzyć Ekipie z terminami. Jak można się “pomylić” o 4 lata 😀 ?!

  9. Czuję się usatysfakcjonowana tym, że ktoś przeczytał komentarz i po prostu odniósł się do niego w kolejnym blogu 🙂 Wow, może warto czasem coś skomentować, serio 😛 Poprzednio skrytykowałam ograniczoną formę rankingu petów i doczekałam się listy Wilczurków. Dzięki 🙂

  10. Trochę bez sensu tabela z punktami psychoekspa. Wiadomo że jak wbijesz na 8 to więcej nie ekspi.

    Lepiej było dać tabele kto ile ma ósemka.

  11. Ja mam natomiast pytanie czy w TrzyDe będzie możliwość powrócenia do starego systemu expienia petów. Jak wiadomo teraz pet expi z zlecek/DQ tylko jeśli jest włączony (zielona kropka). Wszystko spoko.. wszystko fajnie .. nie trzeba odsyłać petów itd itp. Jednakże oddając kamienie tresera stajemy na czerwonym polu.. żeby pety dostały exp to muszę je włączyć. Podobnie ma się sprawa z eventem z okazji Bożego Narodzenia.. NPC na czerwonym polu na płasko.. wiadomo, że nikt mi tam nie kazał zlecka oddawać, ale to chyba nie o to chodziło, żeby znaczniki ON/OFF od petów migały jak lampki choinkowe. Natomiast jeśli ktoś wtedy by nas zaorał to jedyne na co możemy liczyć to “skoro włączasz peta na czerwonym/fioletowym/czarnym to musisz się liczyć z tym, że ktoś może go ubić”
    Stąd moje pytanie czy będzie możliwość ymm w stylu jakiegoś przełącznika w ustawieniach czy chcemy expić wszystkie pety czy tylko tego włączonego?

      • Tak powinno być, ale jeśli już to nie wcześniej niż w 2022 roku xD

        No i czerwone pole spod tresera miło byłoby wyłączyć, ale jak wiadomo random oro pod treserem = wpadająca platka dla Dryga za wykup petów, więc sorry Winetou, takiej zmiany nie dadzą… :((

    • W każdym razie każdy, kto tu i na forum tłumaczył, perswadował, gardłował, awanturował się i tak dalej, że przecież “nie ma obowiązku włączania zwierzaków na czerwonym polu”, teraz jak najbardziej może, a wręcz powinien poczuć się, jakby dostał od samej “Góry” w twarz. No chyba, że narracja teraz zmieni się, że przecież nie ma obowiązku na branie zleceń od tresera. Albo w ogóle posiadania petów. Cóż, grać w pewną grę też nie ma obowiązku.

      A w ogóle ten błąd z traceniem kamieni tresera został naprawiony? No chyba, że to nie był bug, tylko feature! Taki, żeby gracze mieli jeszcze więcej emocji w tamtej lokacji. A tak poważnie, nie chcę tu oskarżać, że ta “reforma” została zrobiona na złość graczom, ale niestety, wyszło tak, że dokładnie tak to wygląda. Wyciągnie ktoś w końcu jakieś wnioski? Czy fail z kluczami do Laboratorium nikogo niczego nie nauczył? 🙁

  12. W kwestii zmniejszonej wagi przedmiotów – ok fajnie że coś drgnęło i będą zmiany, ale czy przy okazji nie dałoby się pociągnąć dalej zmian np. poprzez zdjęcie blokady z niektórych rzeczy i braku możliwości przeniesienia ich do depo ?, mowa o kryształach czasu i obręczach przeniesienia . Jak mają dotyczyć jednej postaci tak aby inne z nich nie korzystały to niech się podpisują w momencie zakupu ale możliwość przeniesienia ich do depo byłaby mile widziana a tak zajmują miejsce w plecaku, np. platynowe klucze można przenosić do depo.

  13. Nie wiem, czy ktoś to w ogóle przeczyta kto będzie mieć wpływ na na turnieje, ale ten powiew świeżości to…. powiew starej nieświeżości. JEDYNYM sensownym wyjściem z sytuacji jest zrobienie turniejów dla…. zabawy. Sposób na to może być taki. Każdy team bedzie mial wylosowanego druida ALBO ryca luka ALBO vdka mo ALBO barbe ( z sh nie wiem co ale zaluzmy ze podchodzilby pod typowy dmg) I nie ma ze boli ktos ma turniejowa postac? wylosuja mu reszte randomowych. Dzieki temu turniej bedzie rozrywka a nie zbieraniem platy przez garstke graczy. Innym wyjsciem mogloby byc 10 walk turniejowych. W kazdej walce losowani sa nowi gracze i sprawa prosta ile wygra za tyle ma nagrody. Czysta zabawa od poczatku do konca. Problemem mogloby byc ilosc walk w stosunku do uczestnikow ale sadze ze to do dogrania jest zawsze Dziekuję za przeczytanie…

  14. kurwa dajcie 35-49 bo pierdolca dostane przez was.
    nie bede kasowal i na nowo robil mosia bo sobie jakies popierdolone przedzialy wymyslicie

  15. Mam pytanie. W 3D NPC będą poruszać się po lokacji, np. Goście w karczmie. Czy Potwory(Moby) także będą się poruszać, czy tak samo jak teraz, będą nieruchome?

Leave a Reply to Ayrox Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *