Obecnie pracujemy nad… cz. 5

Uff, na szczęście już poniedziałek, można odpocząć po weekendzie. Poprzedni tydzień był pracowity, ale bez rewolucji. Rewolucje za to przed nami, a dokładniej o nich rozpisze się dzisiaj Drygu. Zapraszamy do lektury.

 

 

Gorące sprawy po ostatniej aktualizacji:

1. Wojny gildiowe

W zeszłym tygodniu zakończyliśmy modyfikację systemu wojen gildiowych i oddaliśmy go w ręce ochotników na otwartych serwerach. System ma na celu spopularyzowanie wojen pomiędzy gildiami przy jednoczesnej ochronie gildii, które nie mają ochoty w takich zadymach uczestniczyć. Przez najbliższy tydzień będziemy obserwować jak się sprawuje i zbierzemy jak najwięcej informacji, co jeszcze powinniśmy zrobić, aby go dopracować. Zapraszamy do testów. Będziemy wdzięczni za wszelkie uwagi. Jeżeli ktoś ma problemy z obsługa nowych wojen zapraszamy do przeczytania krótkiego poradnika: http://forum.taern.pl/viewtopic.php?f=14&t=22953.

2. Wyświetlanie % trafienia dla VD

Ponieważ ciągle dochodzą do nas głosy niezadowolenia w stylu “ej, ale zj…ście, teraz wcale nie trafiam, zajmijcie się gra w chińczyka a nie psujecie ciągle, ej.” Informujemy: Sposób obliczenia trafienia nie zmienił się ani odrobinę. Zmienił się tylko sposób wyświetlania procentowej szansy. Po szczegóły zapraszam na forum: http://forum.taern.pl/viewtopic.php?f=14&t=22955.

3. Przy okazji: olaboga, co z tym VD!?

Zdajemy sobie sprawę, że VD zaczął nieco odstawać od reszty klas na bardzo wysokich levelach ze względu na trudność we wrzucaniu uroków. Szczególnie na Htadze. Mamy to na uwadze i będziemy działać również na tym polu.

Co dalej? Programowanie

Najbliższy tydzień upłynie pod znakiem poprawiania bugów wszelakich. Chcemy odkopać się ze wszystkich poważniejszych bugów, które ukrywają się jeszcze w grze. Dodatkowo będziemy obserwować jak się toczą wojny oraz dorabiać dla nich więcej statystyk. Od przyszłego tygodnia na warsztat powinny w końcu trafić podklasy.

Questy

Nie zasypiamy gruszek w popiele w kwestii tworzenia głównego wątku fabularnego. Poprzedni tydzień był pod znakiem testowania pierwszych pięciu zadań. Jeśli chodzi o epizod pierwszy, można powiedzieć, że przekroczyliśmy półmetek. Jest gotowe 6 questów, kolejne w drodze. Całość jest zaplanowana na 12 zadań. Oprócz mrożących krew w żyłach historii, ciekawych NPCów i trudnych wyborów, będą się w nich pojawiać specjalne, unikalne lokacje. Poniżej jedna z nich. Klimatyczna wysepka o zmierzchu. Co się może na niej czaić?

 

Grafika

Nowe Alaril zbliża się wielkimi krokami. Nie jest to jeszcze finisz, lecz 70% drogi już za nami. W przyszłym tygodniu skończymy ostatnią dużą krainę: posiadłość Landaua. Po niej pozostaną już tylko nowe instancje dla bossów i będziemy mogli wrzucić ten wielki update na publiczne serwery. Przewidywany termin: przełom listopada i grudnia. Pod spodem model 3d skromnej chatki Landaua.

 

12 thoughts on “Obecnie pracujemy nad… cz. 5

  1. Czy będą upubliczniane informacje na temat podklas? Bo jak czytałam z wypowiedzi Dryga umki są już dawno plus minus wymyślone, a jak lepiej balansować niż przy pomocy graczy?

    • Do mnie jesteś pewny, że stukasz? Przeczytaj moją wypowiedź jeszcze raz, może poczytaj poprzednie wpisy – mi chodzi o Alaril.

      Temat podklas mi zwisa – zdaje sobie sprawę, że mogą być rewolucją, ale nie jestem na etapie gdzie gra mi się nudzi, bo balans jest słaby, więc przepraszam, ale chyba Ci się okienka pomyliły 😉

      A jeżeli już Ci odpowiadam – zobacz sobie na deklarację, max koniec pażdziernika, a tu informacja, że premiera się opóżni o miesiąc – sporo jak na koniec prac programistycznych, a tylko grafikę, modelowanie i Questy…

      N/C

      • Samo Alaril będziemy mieli gotowe już za 2-3 tygodnie. Ale nie chcemy go oddawać bez żadnych nowych bossów. Stąd to “opóźnienie”. Choć to bardziej przełożenie bo prace idą zgodnie z planem.

        • Dziękuje za rzeczową odpowiedź – mimo, że wcale nie chciałem ‘ruszać’ kolegów po ‘fachu’ 😉

          @dev – odnoszę wrażenie, że czasem zanim coś napiszesz powinieneś 3 razy pomyśleć – drygu załapał o co mi chodzi.

          Żeby nie ruszać ‘drażliwego’ tematu – rozumiem, że za 2-3 tygodnie będą ‘suche’ krainy gotowe, a instancje przeciwników będzie tworzyć tak długo?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *