Obecnie pracujemy nad… cz. 4

Nadchodzi jesień. Praca jak zwykle wrze, a coraz krótsze i pochmurniejsze dni tylko nam sprzyjają. Nasz zespół po raz kolejny się rozrósł, wzięliśmy się za tworzenie kolejnej krainy, a gildiowe wojny już tylko czekają na premierę. Jeśli chcecie poznać więcej szczegółów, czytajcie relację :).

Dużo pracy mają graficy. Plaża Icziego dostała się na tablet Marka i powoli nabiera rumieńców. W tym tygodniu będzie ukończona całkowicie. Reszta zespołu grafików pracuje nad kolejną krainką, której centralnym punktem będzie “królestwo” Landaua. Generalna koncepcja jest gotowa, teraz nadszedł czas na opracowanie detali. Jest to ostatnia z głównym krain nowej wersji Południowego Alaril. Po niej bierzemy się za 2 nowe instancje bossów i cała paka wyląduje na serwerach 🙂 Prezentujemy fragment plaży i szkice posesji Landaua.

Gildiowe wojny są właściwie gotowe i możemy zapowiedzieć, że w tym tygodniu miejsce będzie miał upek oddający system wojen w Wasze ręce – w wersji testowej. Nie pozabijajcie się tam. Za bardzo :P. Jeśli już jesteśmy przy robocie koderskiej, to miło nam poinformować, że dołączył do nas nowy informatyk. Za jakieś pół roku powinien wdrożyć się w meandry i pułapki kodu Dryga, więc kolejne funkcjonalności będą pojawiać się szybciej :D.

Fabuła również się rozrasta. Torgerd i Beron dodali dwa nowe questy związane z głównym wątkiem. Oznacza to, że prace na Epizodem I są na półmetku. Testerzy dzisiaj wezmą się za te zadania i powiedzą… co o nich myślą :D.

Na zakończenie kolejna ciekawostka wydobyta z serwerowych odmętów.

Zastanawialiście się kiedys, który z mobów w taernie jest najbardziej gnębiony? Na przykładzie s1 i s4 udało nam się sporządzić top listę ilości zabitych mobów. Drygu stawiał na obstawę Icziego, który rzekomo trzyma łapę na wszystkich epikach 😛  Wyprzedził go jednak Wilk, który z wynikiem siedmiu milionów zgonów plasuje się jako najbardziej szykanowany mob na ziemiach Alarilu i Haligardu. Poniżej pełne zestawienie z najstarszego i najmłodszego serwera:

S1 – nazwa Moba ilość S4 nazwa – Moba ilość
Wilk 7084507 Wilk 4166539
Upadły Rycerz 5486320 Zgrzyt 3308334
Zgrzyt 4762285 Upadły Rycerz 3251002
Tarantula 4586267 Tarantula 3235857
Łowca 3979320 Upadły Kusznik 2406308
Rybostwór 3976538 Łowca 2364285
Upadły Kusznik 3972066 Pająk szary 2305717
Pająk szary 3577321 Rybostwór 2213367
Łotr 3249517 Smoczy Sługa 2090056
Smoczy Sługa 3170093 Rybostwór Wojownik 2015026
Rybostwór Wojownik 3108751 Przeklęty Kusznik 1829058
Goblin 2704713 Łotr 1826356
Rogaty 2670391 Czarna Wdowa 1506323
Przeklęty Kusznik 2650674 Łysy 1431369
Zed 2486885 Przeklęty Rycerz 1349784
Grizzly 2408025 Bandyta 1335357
Bandyta 2362814 Goblin 1294184
Łysy 2351495 Ogar 1291679
Upadły Wojownik 2288258 Zed 1234071
Ogar 2196350 Bandyta 1109415

12 thoughts on “Obecnie pracujemy nad… cz. 4

  1. wilki są na 1 miejscu bo ich zabija sie hurtowa farmiąc mięsko jedyny sposoób na sytematycvzne farmienie kasy po Halit

  2. Proponuję w przy okazji tworzenia kolejnego “pamiętnika propramisty” dorzućic w ramach ciekawostki ilość zabitych bosów: szczególnie Angwalf-Htagi i ilość dostępnych rarów z tego bossa na wszystkich czterech serverach 🙂

  3. skoro tak łatwo podliczyc co kto i ile bił to moze jakas mala reforma “Osiągnięc” brakuje kilkunastu bossow zdaje sie i nie tylko najnowszych, a moze calkiem nowe znaczenie tychze?

  4. Wszystko ładnie pięknie ale proponuje dodać do “planów” na najbliższy up wprowadzenie dropu setów z czempionów na nowej lodowej…

  5. Proponuję w przy okazji tworzenia kolejnego “pamiętnika propramisty” dorzućic w ramach ciekawostki ilość zabitych bosów: szczególnie Angwalf-Htagi i ilość dostępnych rarów z tego bossa na wszystkich czterech serverach

    Reply ↓

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *