Obecnie pracujemy nad… cz. 11

Zeszły tydzień i weekend były bardzo gorące jak na listopad. Wiele Waszych uwag wzięliśmy sobie do serca i przyglądamy się efektom wprowadzonych zmian. Nie ustaje jednak praca nad kolejnym, dużo większym upem. Zapraszamy na kolejny, tym razem dość skromy, raport z serii “co w trawie piszczy”.

Alaril jest już ładnie pospinany, w tym tygodniu Torgerd siądzie do przepinania NPCów, mobów i questów. Ożywi te piękne, ale na razie martwe, krainy. Wyznał, że nie może się doczekać połażenia po nowych krainach. Tymczasem zakończył prace nad Epizodem I i oddał questy pod ocenę Testerom.

Gotowe są również instancje dwóch bossów. Jedna będzie przeznaczona do solowania, druga wymaga zebrania większej ekipy. Grafika instancji jest już w 90% ukończona a moby trafiły na warsztat do Berona i powoli ożywają otrzymując nowe ruchy.

Przyjrzeliśmy się też jeszcze raz animacjom postaci gracza. Zgadzamy się, że niektóre modele wyszły nieco koślawo (Rycerz, Barbarzyńca i Sheed). Poprawimy. Druida też z lekka wyprostujemy ale nowa leworęczna postawa zostanie ponieważ głosy są podzielone a nam zdecydowanie bardziej podoba się nowa.

22 thoughts on “Obecnie pracujemy nad… cz. 11

  1. Witam!
    Jakże ucieszył mnie wpis na blogu, szczególnie, że high levele znów zostały olane. Drygu mówił nie tak dawno o dwóch soloinstancjach, teraz nagle z dwóch się zrobiła jedna, a nim zostanie wprowadzona, to się pewnie okaże, że potrzeba ekipy…
    High levele miały do solowania: Wieża, Duchy, Geo, Ghartmog, Ichtion i Niedźwiedź. Łącznie, jakby nie patrzeć, sześć instancji i dziesięć bossów. Aktualnie nie opłaca się na to chodzić, bo rary nie lecą, śmieci (białych przedmiotów) prawie tez nie ma. W nocy high lvl nie znajdzie ekipy na bossy na swój poziom, niektórzy nawet z Fyo i GMO wyrośli, więc zostaje tylko stać sobie lub bić gorgony. Co nam daje administracja po tym, jak odebrała sześć instancji i dziesięć bossów? Jedną instancję do solowania i, zapewne, jednego bossa. Nie ma to jak urozmaicenia… Skoro sześc instancji i dziesięć bossów było czasami nudne, to jedna instancja na pewno nam urozmaici samotne chwile spędzane w Taerne. 🙂
    PS. Nowe bossy w Alaril mają się pojawić, ale że będą dla low czy tam mid leveli, to high levele będą mieli z nich obniżony droprate, czyli i na nowe bossy z Alaril się nie będzie opłaciło chodzić.
    Różnica jest taka: kiedy wprowadza się instancję dla high leveli, każdy low i mid lvl ma ją przed sobą, kiedyś na nią pójdzie i rary dropnie. Kiedy wprowadza się krainę i bossy dla mid/low leveli, a także zasadę o obniżonym droprate’cie, to wtedy high level może sobie tylko ładne rysunki na pulpicie pooglądać… Dziękujęmy!

    • No i dobrze wam tak, na nowe bossy zleci sie cale top 100 jesli nei wiecej, wydropicie tego w uj , i nie bedzie juz zabawy z dropienia nowych rarow, i zalwu rynku, chociaż troche utrzymaja swoją wartośc. Tyle na ten temat mam do powiedzenia,
      Unki s1

    • Gild według wcześniejszego wpisu na blogu ta solo instancja jest na 30 lvl więc chyba jest jeszcze gorzej niż się spodziewasz. Fakt ze najpierw zapowiadane było 5-6 instancji a zrobiły się łącznie dwie.

    • Ja proponuje wprowadzić poziomy trudności, tak jak się zmienia grafikę powinno się zmieniać również poziom trudności. W ten sposób każdego bosa można by odkrywać na nowo. Taki np ichi z 20k HP byłby już wyzwaniem, szansa na dropa mogla by pozostać zmniejszona, ale exp przyjemniejszy , a np. za ubicie bosa na poziomie hard nagorda w postaci 10 esencji. Lov lvle niech sobie same dropia rary, ale każdy ma zróżnicowaną rozgrywkę. A jakby fajnie na dz się chodziło na poziomie hard, gdzie lvle 100+ potrzebowały by wiele rund na pokonanie 1 pt 😀

  2. podoba mi się pomysł, aby bossy zamiast mieć obniżony drop rate dla rarow, stawały się trudniejsze proporcjonalnie to levelu/poweru czy innego parametru opisującego postać; wilk syty i owca cała.

  3. Duszki mają lvl 60, jesteś taki pewny że % będzie obniżony ?
    Przykład był podany: [balans] Ograniczony drop dla Hlvli z low Lvli bossów – jeżeli max poziom gracza w drużynie jest dużo wyższy od poziomu bossa to szansa na drop maleje do min 40% bazowego. Np. powyżej 40 lvl na Herszcie, 45 lvl na krzyżaku. Herszt ma lvl 22 a krzyżak 30. W obu wypadkach gracz ma procentowo sporo większy lvl od danego bosa.
    Takie domysły ale jak widze powszechny strach nawet niskich lvli że mają mniejsze procenty to aż coś bierze człowieka…

  4. “Druida też z lekka wyprostujemy ale nowa leworęczna postawa zostanie ponieważ głosy są podzielone a nam zdecydowanie bardziej podoba się nowa.” – Ta postawa byłą wymyślona i omówiona z Beronem przy pisuarze na zlocie, więc musi zostać! 😀 To tam rodziły się najlepsze pomysły.

    Teraz z innej beczki. Kolejna instancja – super! Ciekawe na jaki lvl, bo my 100+ pewnie na nią nie pójdziemy, po co – 1,2% szansa na rara nikogo nie bawi.
    Czy wpadliście na pomysł, aby instancja do solowania była uzależniona od lvlu? Czyli lvl bossa w instancji = mój lvl + np. 20?

    Gorąca prośba do Dryga o wyciągnięcie z baz danych raportu logowania się postaci 90-110lvl teraz i sprzed 3 miesięcy. Ja nie wiem czy tego nie widać, że główni odbiorcy platyny przestają grać. W ciągu dnia z 5-10 instancji zrobiły się 1-2.
    Nie ma składu na bossy, nie ma rarków na przetopienie, nie ma kasy na kupno platyny w grze. Gdyby nie pvp już sam bym się nie logował od ostatniego UPa.

  5. Jeszcze mały niuans dot. postawy druida. Proponuję przyjrzeć się uważnie owej postawie, gdy druid dzierży tężec w swej prawicy.
    Droga administracjo, nie wmówicie mi, że taka postawa Wam się podoba..

  6. Moim zdaniem dobrze by bylo gdy by drop byl lepszy przy bosach z duzo wyzszym lvl od atakujacego bo to dla niego jest wieksze wyzwanie ,poniwaz rary zdrozaly , a low lvl prawie nic nie dropią.A dla niektorych trudno jest uzbierac ,np.400-500k ,ktory kiedys kosztowal jakies 200k.

Leave a Reply to Krzychuw Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *