Nowy update i statystyki – Obecnie pracujemy nad… Cz. 192

Dzisiejszy wpis to jeden z tych spod znaku “młota i kowadła”, czyli głównie opisujący to, nad czym aktualnie pracujemy, co jeszcze mamy do przemyślenia, a co decydujemy się wprowadzić. Tak tak, klasyczne “obecnie pracujemy nad”. Poza tym trochę statystyk, o które prosiliście. Zapraszamy!

Obecnie pracujemy nad…

Po Waszych komentarzach i wiadomościach wnioskujemy, że naprawdę nie możecie się doczekać informacji związanych ze zleceniem na klucz do Laboratorium czy z innymi kwestiami, które jakiś czas temu poruszaliśmy. Co tu dużo mówić – doskonale to rozumiemy. Niemniej jednak wolimy podać pewne info, gdy większość spraw będzie dopięta niż wypisywać każdy szczegół z osobna. Raczej nikt nie chciałby czytać o tym, że np. dodaliśmy ikonki przedmiotu, prawda? 😉 Dobra, przejdźmy do konkretów. Oto kilka zmian, które mamy nadzieję wprowadzić w kolejnym, większym updacie:

Nowy system ładowania psycho rarów

Mamy nadzieję, że wiele osób ucieszy się z takiej zmiany, bo o esencje bywa naprawdę ciężko, a nie każdy posiada ekwipunek zapasowy, aby nie rozładowywać konkretnych psycho rarów na wyprawach. Dodanie inhibitora do procesu ładowania nie zawsze się kalkulowało, zatem ten system nie do końca spełniał swoją rolę lub po prostu należało go przekształcić pod kątem aktualnych potrzeb graczy na serwerach. Po updacie, ładowanie przedmiotów z inhibitorem będzie bardziej opłacalne i można powiedzieć, że bardziej ekonomiczne. Jeśli zdecydujecie się na dodanie inhibitora, to naładowany przedmiot “wystarczy na dłużej” – będzie w stanie wytrzymać 2600 rund. Rzecz jasna zmiana w ładowaniu będzie dotyczyła również “psycho setów” na poziom 100. Sam proces oraz efekt ładowania bez inhibitora pozostaną bez zmian. Jedyną różnicą będzie wyświetlana wartość naładowania – w tym przypadku 62%. Przed nami ostatnie poprawki.

Klucz do Laboratorium

Tak jak pisaliśmy, dodamy opcję zdobycia klucza do instancji poprzez wykonanie nowego zlecenia. Mamy nadzieję, że dzięki temu nieco mniejsi levelem Taernijczycy będą w stanie sprawnie, samodzielnie udawać się po rary z Fyodora oraz GMO, zamiast liczyć na łut szczęścia, że miejscówka wreszcie się zwolni. Rzecz jasna pozostawimy też możliwość zdobycia go w “starym stylu” – pamiętamy czasy “oro” na lokacji z grupką od klucza 😉 Jaki jest status prac nad alternatywnym rozwiązaniem? Generalnie jesteśmy na etapie finalizacji wszelkich działań z tym związanych. Pozostały drobiazgi, typu podpięcie grafik czy poprawki w dialogach.

Rozszerzenie depozytów

Opcja, na którą czekało wielu z Was, a która jest dostępna w bardzo wielu produkcjach. Chodzi oczywiście o depozyty, w których składujemy zebrane przedmioty. Nie można dodawać w nieskończoność nowych skrzyń, ale można dać Wam większą kontrolę nad ich pojemnością. Po wgraniu update-u będziecie mieli możliwość samodzielnego rozszerzenia depozytów. 100 miejsca to 10pl – wiadomo, materiały i robocizna 😉 Mamy nadzieję, że ta nowość przypadnie Wam do gustu, a skrzynie przestaną pękać w szwach i to nie z powodu deficytu przedmiotów.

Nowy przelicznik odporności

Trwają prace nad zaprogramowaniem i wdrożeniem całkiem nowego systemu odporności naszych postaci. Niemniej jednak ten temat znajduje się jeszcze na etapie balansowania, po zakończeniu którego zapewne odbędą się testy w gronie AH. Póki co zmiany prezentują się następująco:

  1. Zniesienie progu odporności, który wynosił 80%. Cóż, fizycznie takowego nie wprowadzaliśmy, aczkolwiek granica wzięła się stąd, że niemożliwym było przekroczenie tej wartości przy aktualnie dostępnym ekwipunku.
  2. Dotychczasowe procentowe wartości naszych odporności będą naliczane do ułamków procentów, czyli inaczej niż teraz (obecnie w podglądzie mamy wyłącznie pełne liczby, np. 70%).
  3. Po zmianie każdy punkt odporności będzie miał bardziej realne odzwierciedlenie w wartościach procentowych, co będzie równoznaczne ze zmniejszeniem lub zwiększeniem odporności naszej postaci. Przykładowo, aktualnie 150 punktów odporności daje 70% resa. Podobnie 155 punktów to 70% resa. Z kolei po wprowadzeniu nowego przelicznika, 150 punktów będzie równe 69,5% resa, a 155 punktów będzie się równało 70,45%.

Z ostatnim podpunktem będą wiązały się jeszcze dwie kwestie. Mianowicie:

  • Przekonwertowaliśmy odporności wszystkich mobów, aby poziom trudności wbijanych debuffów oraz ilość zadawanych obrażeń były zbliżone do wartości sprzed zmiany (mogą się pojawić naprawdę delikatne odstępstwa od “normy”).
  • Z uwagi na fakt, że w wielu przypadkach przeżywalność graczy została zwiększona przez nowy przelicznik, niewykluczone będą zmiany w niektórych skillach. Trzeba wszak zachować dotychczasową trudność walki z przeciwnikami. To jednak wciąż jest tematem otwartym, a wszystko zostanie jeszcze poddane testom, również w gronie AH.

Łucznik i VD

Przy okazji, postanowiliśmy jeszcze raz wrzucić na warsztat kwestię rozdzielenia głównych debuffów Łucznika oraz Voodoo – “szpili” i “zatrucia”. Przyglądamy się sprawie i jeżeli uda się wypracować odpowiedni koncept wspomnianego rozdzielenia, to chcielibyśmy również i tę zmianę wprowadzić wraz z kolejną, większą aktualizacją. Mamy nadzieję, że uda się wszystko zbalansować i dzięki temu nieco wyrównać popularność trzech profesji debuffujących.

Waga przedmiotów

Wielokrotnie prosiliście, aby przyjrzeć się wadze niektórych przedmiotów. Wiadomo, spore ilości itemów wpadają nie tylko podczas aktywnego uczestnictwa w eventach okolicznościowych, ale z czasem gromadzą się również przy normalnej rozgrywce, czego przykładem mogą być różnego rodzaju większe flasze czy inhibitory. Przejrzymy wszystko, a wagi konkretnych itemów, które uznamy za nieracjonalne lub zdezaktualizowane z biegiem czasu, zostaną poprawione.

Forum

Tak jak pisaliśmy w komentarzu, wydłużenie prac było spowodowane m.in. wyjściem nowej aktualizacji szablonu (żal byłoby nie skorzystać), który następnie i tak trzeba było nieco przerobić (grzebanie w kodzie itp.). Obecnie jesteśmy gotowi do postawienia nowej wersji forum na nowszym skrypcie. W najbliższym czasie aktualne forum zostanie wyłączone, abyśmy mogli w spokoju przeprowadzić prace aktualizacyjne, nie tracąc przy tym najnowszych postów. Później będzie czas na ewentualne drobne poprawki 😉 Tak, uruchomimy też nabór na Moderatora Forum.

Statystyki

Dziękujemy za propozycje dotyczące statystyk, które zamieszczaliście m.in. w komentarzach i na forum. Póki co zamieszczamy aktualizację statystyk ulepszeń zarówno eq Waszych postaci, jak i ekwipunku dla petów. Poniżej TOP 10 z każdego serwera, a TUTAJ link do rozszerzonego rankingu.

Tolnor:

PrzedmiotNick:Poziom ulepszenia:
WashiPierwszak17
WashiSmerfiQ15
ŻmijPuunczek14
WashiPowwer14
ŻmijTroyjan14
ŻmijGraniaI14
AttawaHezbollah14
WashiReive14
GorthdarBhaly14
ImisindoVercu14

Tolnor – eq dla petów

Przedmiot:Nick gracza:Poziom ulepszenia:
HusarionFrediElm9
Obręcz cyrkoniowa PrzetrwaniaMalibu8
BastejaDylvish8
Obręcz rubinowa Nadnaturalnej Mocy i MłodościLordSzpaku8
Zdobiona płyta PrzetrwaniaDoctorG8
BastejaStefnWihura8
KrioringDylvish8
VrighorTeeRro8
HusarionJad8
XorgorBASCH8

Ostlor:

Przedmiot:Nick:Poziom ulepszenia:
ŻmijCyn17
AllenorSzymdaro14
AjnaSwattek14
Latarnia ŻyciaApogeumQ14
ImisindoCichyJaruś13
GorthdarPaio13
EnvileKroosDe13
KaishiHowHigh13
Pantalony Młodości i WiedzyNowyLegolas13
ImisindoJurasWielki13

Ostlor – eq dla petów:

Przedmiot:Nick gracza:Poziom ulepszenia:
XorgorKwicu9
XorgorDragonsh9
XorgorDragonsh9
VrighorKoszmarny8
KlejnotVoodoobosik8
XantornZairon8
PalnikGarrone8
KrioringDruczarny8
Obręcz cyrkoniowa SmokaKazambadur8
Obręcz cyrkoniowa MędrcówFragola8

HC:

Przedmiot:Nick:Poziom ulepszenia:
Tsunami IILajk13
VogurunLajk12
SmugaTendencies12
EnvileLajk12
VorleahLajk11
BólLajk11
GorthdarRenly11
WashiDumbledorre11
UdrękiLajk11
VogurunKrzychuHc11

HC – eq dla petów:

Przedmiot:Nick gracza:Poziom ulepszenia:
VrighorTomoshii8
Zdobiona płyta Odrodzenia i BiegłościJurekMosiu7
HusarionLowcaSkor7
Obręcz cyrkoniowa PrzetrwaniaJurekMosiu7
HusarionJurekMosiu7
VrighorLowcaSkor7
HusarionLajk7
Obręcz cyrkoniowa PrzetrwaniaJurekMosiu7
XorgorChiforce6
VrighorSolenDen6

Pamiętajcie, że zawsze możecie w komentarzach przesyłać pytania dotyczące Broken Ranks (nie, nie ‘kiedy 3D’ 😉 ). Przeglądamy je na bieżąco i zapisujemy.

Zgadnijcie któż to taki 😉

76 thoughts on “Nowy update i statystyki – Obecnie pracujemy nad… Cz. 192

  1. No i pięknie 🙂 A wiadomo dokładniej kiedy będzie upek, przyszły miesiąc na 100% czy nie? Ogólnie to klucz na fyo by się przydał trochę szybciej bo będzie od piątku tam Exp ×2 ale jak się nie uda to trudno, trzeba będzie poczekać ale mam nadzieję, że też nie jakoś bardzo długo (tak jak na 3D :P)

  2. No no no, gratulacje, oby więcej takich wartościowych blogów.
    Od siebie życzę szybkich i skutecznych zmian wspomnianych w tym blogu, na większość z wymienionych gracze już wystarczająco dużo czekają.

  3. Witam na czym ma polegać rozdzielenie debufow? Że vd zabiorą zatrucie z UC żeby tylko urokami miał wrzucać żeby potem ukazać? Proszę o odp… Bo jeśli tak to będzie następna strzała w kolano vd

    • Hej, wychodze z zalozenia, ze chodzi tu o rozroznicowanie truty i szpili obu profesji, zeby sie komplementarnie uzupelnialy do pelnego debuffu, jak w przypadku szpili dotki jesli chodzi o trafienia fiz/dyst i jak truta nos, jesli chodzi o zmniejszenie dmg.

      Wszystko inne mijalo by sie z celem. W gruncie rzeczy albo voodoo, albo lucznik musza otrzymac substytuty dotychczasowych umiejetnosci, o podobnym/jednakowym dzialaniu. Przynajmniej tych obu przeze mnie wczesniej wymienionych umiejetnosci.
      Pozdrawiam.

  4. Ja to mam pytanie do depozytów, czy rozwinięcie będzie adekwatne do skrzyni czy każda skrzynia rozwija się o 100 i mamy próg? Np skrzynia z miejscem do 300 rozwija się o 100 a skrzynia z miejscem 9200 o 300 dla przykładu? Nie wiem czy nie zniszczy to sensu obecnych skrzyń. Jak dla mnie te rozwinięcie już by było lepsze dla postaci bo pomału robi się bałagan w plecakach bądź jakoś inaczej to rozwinąć by oprócz premki było coś więcej. Co do 3d to tylko pytanie, czy planowany jest interfejs plecaka by były zakładki z samymi rarami i z samymi śmieciami np. Z miska? 🙂

  5. Sprawa z kluczem to jest problem. Czasem nawet nie da sie kluczyka zdobyc bo jakis gracz ma takie widzi mi sie i koniec. Czekam z niecierpliwoscia. Przydaloby sie tez poprawic barbe. Pozdrawiam.

  6. Hej

    Czemu tylko na blogu została dodania kwestii vd i luka na warsztat wiem że im jest trudno wbić debuffy. Hehe a kwestia bb z którą ma problemy z bicem na % z uderzenia krytycznego bb z tego nawet nie trafi na 85 proc. Czy BB też zostanie dodana na warsztat.

  7. Mam pytanie. Od dawna mnie to interesuje. Jak w 3D będzie wyglądał sygnał wzrostu poziomu? Zachowaćie starą melodyjke czy może coś innego?

    O tym nigdy nie mówiliście.

      • Niby tak, ale można by dodać jeszcze jakiś efekt wizualny. Np. W rogu ekranu pojawia się mały Ogr i zaczyna tańczyć taniec brzucha.

        Co jak co, ale dla takiego widoku byłbym Moby 24 na dobę…

  8. Witam a kiedy poprawcie bb w kwestii expa i fajnie jak byście dodali jakiś bufek zwiększający ekwipunek na postaci np jak robisz jakieś flaszki lub elementy pozdrawiam

  9. Ekonomiczne Ładowanie? Dodatkowe Ładowanie przedmiotów rangi 12 koszt wynosi przy obecnym kursie platy 16k co wynosi za dodatkowe 1000rund 192k także nie wiem gdzie jest poprawa nikogo 8k na +/- nie zbawia A szukanie platy itp bez sensu

    • Na Ostlor normalna cena platyny to 1:14k, a esencji 25k. Przy tych założeniach, na randze XII za dodatkowe 1k rund placisz w eskach 156k+10k za manamer (prawie 2x częściej ładowanie), a za inhib 165k. Wychodzi niemalże to samo, ale masz większy komfort, mniej tracisz czasu na bieganie i ładowanie oraz rzadziej tracisz kilka ostatnich %, więc moim zdaniem, przy założonych realiach jak obecnie jest do przodu. Przy niższych rangach zyski są proporcjonalnie mniejsze, więc już dla X średnio się opłaca, ale niewiele się traci, albo nawet jeszcze zyskuje – zależy jak liczysz swój czas i jak często ładujesz eq, gdy ma np: <5%.

      Poza tym generalnie spoko blog, brak info o NPC do odbierania petów, a koncepcja resów zupełnie inna niż omawiana kiedyś. Ciekaw jestem co z tego wyjdzie, ale znając doświadczenia z balansowania to moim zdaniem zła droga, ogrom zależności i pracy.

      Pozdro

      • Manamer chyba 20k? 😉 Na Tlnorze platyna jeszcze niedawno tez była po 14k, teraz ni z tego ni z owego za 17k cieżko kupić, wiec opłacalność ładowania z inhi dyskusyjna.

        • Tak, 20k, ale przy ładowaniu blisko dwukrotnie rzadziej wykorzystasz z inhi 1 manamer, a bez niego dwa, stąd pół wartości.

  10. Cześć… Po kolei w takim razie.
    Nowy system ładowania psycho rarów
    Bardziej ekonomiczne… Licząc naładowanie itemu XII rangi wydajemy na Ostlor 180k na ichibitor i 300k na Eske + 20k manamer = 2.6k rund – czyli płacimy dodatkowe 180k za 600 rund. Dodając do tej kwoty 140k aby wyrównać 320k bez inchibitora – słabo Panowie 😀 Ponad 50% ceny naładowania za marne 600 rund ^^ – ekonomiczne. Poprawcie mnie, jeśli się mylę. A jeżeli się nie mylę, to.. proszę bardzo, nie ma za co 😀

    Klucz do Laboratorium
    Fajna opcja, kwestia co trzeba bd zrobić w zleceniu i od którego poziomu ono będzie dostępne.

    Rozszerzenie depozytów
    Czekałem na to. Jestem chomikiem i gromadzę w depozytach zbyt dużo rzeczy, które “mogą się przydać” bądź po prostu szkoda mi się z nimi rozstać ^^ co zabiera miejsce na bardziej przydatne rzeczy.

    Nowy przelicznik odporności
    Do PvP się nie odnoszę nawet, nie moja bajka. Jeżeli nie będzie trzeba mieć po 220+ punktów aby obrywać tyle samo co obecnie na +/- 75-80% to spoko, fajniejszy dokładniejszy przelicznik po prostu, natomiast jak trzeba bd szukać kolejnych resów bo coś popsujecie, policzycie i sprawicie, że będzie trzeba wydawać kolejną kase na resy… Zrypiecie cały UP :]

    Łucznik i VD
    Tego chyba nie rozumiem. Nie jestem w temacie. Może mi ktoś wyjaśnić na jakiej zasadzie chcecie rozdzielić te dwie klasy? Nie chce nic pisać póki nie kminie tematu.

    Waga przedmiotów
    Mam nadzieje, że wyłapiecie ogrom takich przedmiotów, w tym może nawet EQ. Fajną opcją byłoby również delikatne powiększenie po prostu plecaka. Nie posiadając premki i nie mając żadnych syfów w plecaku, oprócz EQ oraz EQ na zmianę i oczywiście kilku kluczyków/zwoi TP naprawdę pozostaje BARDZO MAŁO miejsca. Oczywiście Platynowa Premka dość fajnie to reguluje, ale dodatkowe choćby 100 miejsca chyba by nie zaszkodziło.

    Blog elegancki, szkoda że tak późno.
    Pozdro

    • Najbardziej się boję że spieprza właśnie jak zwykle zwłaszcza vd.. Bo skończy się na tym że nie będzie mógł używać ukazania albo tylko jak mu fart dopisze. Mam na myśli usunięcie z UC zatrucia i jak zwykle debilne oslabianie zamiast wzmacnianie

    • EDIT*
      System ładowania psycho, przeliczyłem na 2k rund, a nie na 1.6k rund co w sumie zmienia postać rzeczy, bo zyskujemy dodatkowe 1k w cenie 180k licząc plate 1:15

  11. Super , że weźmiecie się za wagę przedmiotów w taernie , bo trochę to śmieszne jak pierścień waży 4 a taki płotek z wymaganą 12 siły ma wagę 0 😛 , wgl waga dla pierścieni też jest przesadzona z jakiej racji pierścienie mają wagę 3/4 ? Powinny mieć max 1 , tak samo wisiory .

  12. Czy w mitycznym 3D usprawniony zostanie system kolorowania przedmiotów? Obecny jest bardzo ograniczony i na różnych przedmiotach sprawuje się zupełnie inaczej.

  13. Bedzie mozliwosc wykupienia miejsca w plecaku postaci ? Tez bardzo przydatna rzecz a wszystkiego caly czas dochodzi 🙂 Plecak z limitem do 2-3k ?

  14. Ludzie zacznijcie myśleć w końcu, do tej pory łucznik i VD mieli szpilę i trucie które się pokrywały, były takie same. Z racji tego że łucznik ma szpilę i trucie podrąbaną od VD to jego skille dostaną nową nazwę i grafikę i będą działać oba na raz, tak jak teraz szpila+dotka

  15. Wszystko bardzo fajnie. Liczyłem jednak, że zmiany w ładowaniu psycho zlikwidują irytującą konieczność rozładowywania eq do 0%, żeby ponownie doładować bez “strat”. Tymczasem nic o tym nie słychać. To byłoby dla mnie prawdziwe udogodnienie. A te zmiany to eh.

  16. Od siebie dodam,że jak już szanowna ekipa zamierza wprowadzać zmiany to wypadałoby wziąć pod uwagę,że istnieje równie interesująca opcja zamiast zwiększania cen platyny na serwerze.Proste przyciski do zainstalowania przy każdym psycho przedmiocie np. “Wyłącz otrzymywanie psycho expa dla tego przedmiotu”(przedmiot się rozładowywuje i jego bonusy działają,lecz nie otrzymuje psycho expa,bardzo dobra opcja np na miśki dla graczy,którzy nie mają eq na 8lv),”wyłącz efekty psycho tego przedmiotu”(zostają puste statystyki a przedmiot się nie rozłądowywuje) proste i powinno już dawno zostać wprowadzone(szczególnie ta pierwsza opcja),jednak jak nie trudno się domyślić zależy wam,aby wszystko było za plate a nie “prawdziwie” przyjemne i ułatwiające graczom rozgrywkę bez opłat.Pozdrawiam

    • ciekaw jestem czy ktoś z ekipy odważy się odpowiedzieć na moje pytanie,czy też jednak jest ono zbyt niewygodne ,chyba,że coś typu “po 3d zajmiemy się takimi sprawami”,jednak na zwiększenie cen platyny zawsze czas 😉

      • nie będzie takiej aktualizacji, 8 poziom jest od braku expa a drygu wyraznie mówił że chce zeby gracze mieli kilka zestawów eq

        • 8lv od braku expa? a ilu graczy niby wbija eq na 8lv…a co do kilku zestawów to do dziś od lat pojemność ekwipunku wynosi żałosne 1,1k(z najlepszą premką) więc ciekaw jestem jak bardzo to przemyślane,co do kilku zestawów eq…śmiech na sali,mam eq na 110-120lv a mam nosić do bicia mniejszych rzeczy eq na 80-100lv? dlaczego niby? a może muszę wybierać,rozładować eq i farmić coś mniejszego czy też nie farmić mniejszych,nie zamierzam wydawać kasy na śmieci by mieć i tak dużo mniej stat i się spowalniać bo szanowna ekipa nie chce dodać czegoś tak przydatnego pod śmiesznym pretekstem…

  17. Zadnej zmianki zas o 3D nie wspomialiscie. Czy zas 3D odchodzi znów na dalszy plan. Ileż to wejscie w zycie 3D chcecie przekladac? Może wcale nie chcecie wzucac na serwery graczom tego 3D? O 3D była mowa juz 2013 roku. Tyle czasu mija a tego 3D wciaż nie ma. Czy wy macie ludzi za głupich czy co. Ciagle termin zmienialiscie. Nawet testownego serwera dla graczy 3D wciaz nie ma co by mogli wyłapac wiekszosci błedow. Co znam inne gry sie bardziej wywiazuja z swych słow. Nie trza wszystkiego na raz wsio przemalowywac mozna z upkami wprowadzac zmiany. Czyzby wiecej starych graczy chcecie stracic czy ich na nowo pozyskac wprowadzajac najszybciej 3D.

    • Co zrobisz,nic nie zrobisz ^^ zapowiedż 3D jest na koniec 2020 roku,pozostaje czekać,mi się jakoś nawet do 3d nie śpieszy bo nie ma w nim nic wyjątkowego(przynajmniej dla mnie).

      • Nie ma żadnej wzmianki od Dryga, że koniec 2020 i wchodzi 3D. Jest tylko informacja znana od roku czy więcej, że flash przestaje być wspierany, a to nie równa się wyjściu TBR. Aczkolwiek patrząc na to, że jeszcze nie było ogłoszonych żadnych(nawet zamkniętych) testów to koniec 2020 i wejście 3D to będzie dla nich dobry czas. Ale oczywiście chciałbym się mylić i niech wyjdzie w wakacje – pewnie wtedy najwięcej graczy by przyciągnęli do gry.

    • no i tu się mylisz, gra nie może być implementowana w częściach bo musiała by działać jednocześnie na 2 rożnych silnikach graficznych. Jednak co do terminowości no cóż na wiosnę w październiku mówi więcej niż 1000 słów

  18. i pytanie, kiedy wkońcu coś zrobicie z kolorowaniem epika dla sheeda? bo to lekka dyskryminacja ze sheed jako jedyny ma z tym problem

  19. Hejka, wiem ze i tak tego nie przeczytacie ale mam taki pomysl.
    Moim zdaniem fajnie by bylo dodac jakas opcje, ze mozna zawierac malzenstwo z drugim graczem. Wiem ze to jest niepotrzebne, ale fajnje by bylo gdyby takie cos zostalo stworzone, pozdrawiam 🙂

  20. Witam, takie niedokładne te statystyki. Moich rarów wbitych na 11 brakuje dwóch, po rozmowie z kolegami ich rarów również brakuje. Nie wiem czym to jest spowodowane. Moja smuga widnieje w spisie, a Ortasisu, który wbity został dużo wcześniej nie ma.

  21. Witam. A kiedy w końcu zapowiadane przez Dryga wzięcie na warsztat barby? Jedyna słuszna alternatywa rozwoju tej zacnej profy to wycieczka pod lód od 90 plus do 140 lvla lub bardzo kosztowne Htagi. Vd jak widzę na warsztat idzie (przy okazji zajmijcie się w końcu Attawą – mod do trafień magicznych lub redukcja dymków, by w końcu umiejętności w epiku wspierały profesję a nie ją uwsteczniały). Doszedł do owego wzięcia na warsztat łuk i słusznie. Drygu zapowiadał, że na warsztat wejdzie vd i bb… Ten barba nadal jest w głebokim lesie jeśli chodzi o najlepszą i najbardziej dochodową instę w grze, gdzie rary (klaty) osiągają ceny epików (a ceny tych słabszych epoli znacznie przewyższają). Zaprezentowane niedawno staty z insty Maheta i Tarula pokazały Wam wyraźnie jak głeboki to las w stosunku do mo. Podobnie jest z Lugusem, na którym barba z topki bije tyle co bardzo średni mo, który byłby “bogiem taernuf”, gdyby miał takie eq i ulepszenia jak ten barba. Proszę wyciągnijcie wnioski z poprzednich fuckupów i wykluczeń z inst, które niestety mamy w grze do dziś (vide vd na Htadze, czy wspomniany barba na V2) i nie pozwólcie na sytuację, żeby barby zaczęły masowo łazić na instę Tarula po zmianach za 2 lata jak ceny klat spadną z 650-800kk do 150-200kk. Pozwalacie na szalenie nierówne szanse wzbogacenia się poprzez drop (jak się nie chodzi na instę lub chodzi rażąco mniej z uwagi na profę bardziej tam useless – to szanse na drop są hm…). Zarządźcie tym ryzykiem braku balansu na najlepszej inście w grze! Pozdrawiam.

  22. Mam nadzieję, że po zwiększeniu progu ressów nadal 200pkt będzie się równać 80%, gdy raz zostało wgrane to na serwery aby mieć 80% trzeba było bodajże 240pkt

  23. Witam o/
    Pytanie wiele razy zadawane, ale zadam ponownie co z tym Barbarzyńcą czy będą jakieś zmiany które uatrakcyjnią te profesję?
    Poprzez słowo atrakcyjność mam na myśli ze każda inna postać ma coś ciekawego i wyróżniającego ją na tle innych np.: Mo-Mety,Deszcz VD-Ukaz SH-Uniki Ryc-Blok Łk- Deszcz.
    Może dla barbarzyńcy skóra która będzie działała jak oszukanie śmierci za każdym razem jej poprawienia? nie wiem taki luźny pomysł

    Pozdrawiam

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *