Obecnie pracujemy nad… cz 24

logoDużo się ostatnio dzieje. Kolejny update dopiero hen na horyzoncie, ale już czujemy jego oddech na karku. Dokładnej daty jeszcze nie podamy, bo temat jest płynny, ale generalnie bliżej niż dalej. Więc praca wre, ale na jej efekty jeszcze trochę będziecie musieli poczekać. Zapraszamy do lektury kolejnej relacji z developerskiego frontu.

Większość naszej mocy przerobowej skierowana jest na najnowszą instancję. Lokacje są gotowe w 95%, zaczęły powstawać scenerie pod walkę. Kilka ich będzie, bo instancja będzie całkiem spora.

Powoli powstają koncepty krainek pobocznych. Tutaj uchylimy rąbka tajemnicy. Pamiętacie problemy Lesgara z wilkami? Wszystko przez to, że zaraz za ogrodzeniem jego karczmy jest głęboka nora, z której wilki wyłażą na żer. Wejście do niej zostanie odkryte razem z najnowszym upem i będziecie mogli złożyć wizytę wilczemu czempionowi. Ale nie tylko im. Bezdomne dveiry błąkające się po rozdrożu wygrzebały sobie w końcu siedzibę i tam trują środowisko.

nora wilków_koncept

nora dveirów

Moby instancjowe są w dużej części gotowe i zanimowane. Testerzy pod wodzą Willego ustawiają ich moc i balans. Każde piętro instancji będzie miało swój zestaw potworów do mordowania. W sumie będzie kilkanaście nowych mobków.

Mimo, że zrobił nam się sezon urlopowy i prawie połowy ekipy nie było, praca wre. Dzisiaj niektórzy powrócili, ale kompletu dalej nie ma. Dobra, dość blogowania na dziś. Życzcie nam powodzenia, ja wracam do roboty. Quest się sam do gry nie doda :D.

30 thoughts on “Obecnie pracujemy nad… cz 24

  1. Szykuje się ciekawie ale mam nadzieje, że nie ukryjecie połowy rzeczy jak w poprzednim mini upku,że nadal jest brak informacji jakiejkolwiek z dodaniem nowego questu “problem z rudą” i niektórych innych nieciekawych(złych dla nas) osłabień 😀

    • Jakbyś uważnie przeczytał to zauważyłbyś,że napisałem przy poprzednim mini upku 🙂 A upek był 24 marca i na forum jest tylko część co zostało wprowadzone (bez informacji o q) i w aktualnościach nie ma żadnej wzmianki 😛

      • Quest faktycznie jest bardzo stary i długo był zablokowany, co odkryłem przypadkiem. Naziu z Piper przetestowali i quest odblokowali. Po czym – temat został zapomniany :D. Stąd brak wzmianki.

  2. mam 3 pytania:
    – jaka jest przewidywana data update?
    – na jakie lv bd ten boss/ta insta?
    – czy bd wprowadzone kiedys targowisko?

        • A kiedy możemy się spodziewać bossów na 100+ bo już na S1 rary są tańsze niż od modliszki czy fyo a i tak losowe ciągle klepać to już jest nudne 😛 ??

        • sheed ma niby te dwa buffy, ale żaden z nich nie dodaje mu celności, a główna zaleta sheeda to tylko ataki-buffy które obniżają obr mobom…np. sheed jest po walce na redzie i nie ma full hp, zaatakuje go ktoś, wiadome już jest sheedowi że dednie, ale tylko dla tego że w pierwszej rundzie by dał sobie kontrolke i uniki + 3 ataki-buffy, i już ma pełne pięć ataków….a na cios chi nie ma już miejsca….a voodo ma dobre ataki, bo może walić urokami, dystansem oraz mane zabierać jak mu zabraknie

  3. Totalna olewka jeseli chodzi o poprawienie Vd zobaczcie ile tematow o tym jest na forum !!!Zrobilioscie Druida bogiem w tej grze a Vd zastepstwem jak nie ma luka wylaczyliscie go z najlepszej insty albo zrobcie cos zeby szlo grac ta postacia albo dajcie mozliwosc zmiany profy

  4. a tak poza tym, jak tak narzekacie to ja też się przyłącze….mam 17 pkt róźnicy pomiędzy siłą a zręką, i zazwyczaj wchodzą mi 2 ataki ( gdy mob ma już buffy…czyli dotkliwe itd) a mój mo ( trochę miejszy lvl) ale chciałem zrobić mu podobne staty tylko że w moc i wiedzę……i miałem 12 pkt między mocą a wiedzą, i weszły mi 4 ataki ….każdy na 1 pa

Leave a Reply to DresII Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *