Obecnie pracujemy nad… cz. 82

ŚmierćJak niektórzy mogli wywnioskować z forum, dzisiejszym tematem przewodnim bloga jest PvP. Poruszamy w nim kwestię nadużywania zgłoszeń na support w celu odegrania się na nielubianych znajomych z gry i przedstawiamy sylwetkę Rzuffa – niegdyś postrachu Zamku, a dzisiaj szanowanego i lubianego Admina serwerów angielskiego i francuskiego. Na deser garść newsów z postępów prac nad upkiem i termin merge’a serwerów s1 i s2. Zapraszamy.

PvP

PvP zawsze budziło emocje. Bycie znienacka zaatakowanym i zabitym to nic przyjemnego – każdy różnie reagował. Pierwsza śmierć – herszt, krzyżak, zamek – gdzie to się wam przydarzyło? Jeden pisał bluzgi na priv (“ale… za co!”), inny szedł sie zemścić sam, inny wołał do wspólnej zemsty znajomych, gildię (“mnie bijecie? mnie? pamiętajcie: mnie się NIE bije!”), jeszcze inny szczęśliwy, bo miał “ochronkę”. Czachy polowały na Bogu ducha winnych graczy, na czachy polowały Tarcze. Tarcze pozbywały się tarczy, żeby nie polowały na nie Czachy, więc Tarcze polowały na niewinnych graczy…  i koło się zamykało. ‘Wrogie’ obozy, Czachy vs Tarcze,  Czachy się chełpiły, że oni to “koxy”, bo przecież Czachę można było atakować wszędzie. Tarcze utrzymywały, że Czachy to zło, bo… to Czachy. W to wmieszani przypadkowi gracze. Rytualne walki o Wendigo, polowanie na status – mokradła, stare wyjście z ichtiona – pamiętacie tamte czasy?

Tak było kiedyś. A dziś?

Dziś – nowe krainki, nowe czempy, o które warto walczyć, a nawet takie, o które trzeba walczyć, bo są na Czarnym Polu (wchodzisz na własną odpowiedzialność, oro4ever). Nowy Pump, nowy system punktów. Ale, uwaga, to nie koniec nowości – ostatnimi czasy doszedł również nowy sposób ‘zemsty pvp’. Nowość brzmi: wykorzystywanie SYSTEMU.

Otóż, Administracja chcąc ukrócić różne nadużycia związane ze sztucznym wbijaniem poziomu oraz sztucznym zbijaniem statusu i uzyskiwaniem tzw.”ochronki”, zaczęła takich graczy karać. Kary były srogie – łącznie ze zbanowaniem postaci. A jak najlepiej pozbyć się swojego rywala i konkurenta? Przecież to oczywiste – wyeliminować go z gry! Po co zbierać ekipę i się bić, gdzie walkę przesądzić może ten niepewny %, jeśli to takie proste. Wysyłamy ssy! Hurtem! Na pewno zbijał status / expił / nabijał ochronę (niewłaściwe skreślić). Ej… ale… ale… dlaczego to ja mam bana? A on nie? Nie ma, nie bawię się tak, Ekipo, zrób coś z tym! Chcemy, żądamy, domagamy się sprawiedliwości!

Efekty takiej mody na nowy sposób “zemsty” łatwo przewidzieć: lepiej nie walczmy, bo jeszcze nas ktoś “zgłosi”. “Pvp?” “Jakie pvp? No co ty, ja nie walczę, nie chcę bana.” “No to chociaż Arena?” “ No dobrze, na Arenkę możemy sobie skoczyć.”

Niniejszym pragniemy wszystkich uspokoić – i Czachy, i Tarcze, i tych boguduchawinnych graczy, że Administracja nie karze za PvP. Każdy, kto normalnie gra, bawi się i próbuje swoich sił w walce – nie ma się czego obawiać. Osoby uczestniczące w serwerowych rytualnych wojnach obozów – też nie mają się czego obawiać (poza ewentualnymi kneblami za bluzgi o %). Kary nie są karami “za pvp”. To kary za SZTUCZNE nabijanie sobie expa, zbijanie punktów statusu, wbijanie punktów zabójcy. Jeśli ktoś tego nie robi – może spać… tzn. bić się spokojnie. O decyzji kary decydują przede wszystkim logi. W najbliższym updacie Administratorzy dostaną do ręki nowe narzędzia, które pozwolą im jeszcze lepiej oceniać wszystkie ‘podejrzane’ przypadki. Wprowadzona zostanie również poprawka dla graczy unikających PvP. Przestanie być możliwe wbijanie statusu komuś (poprzez zaatakowanie go), kto nie ma czachy/tarczy nad głową. Jedyną możliwą drogą do zdobycia czachy/tarczy będzie atakowanie innych. Mamy nadzieję, że wyżej wymienione zmiany zakończą nowopowstałą w PvP tradycję i modę rozprawiania się z serwerowymi przeciwnikami za pomocą opcji “support”, i że wszędzie zagoszczą na powrót z dawną mocą zarówno rytualne czachotarczowe walki plemienne, jak i przyjacielskie sparingi, bez obaw “ee.. chodź na Arenę, bo dostaniemy bana za PvP”.

Rzeźnik, który został Adminem – od Rzuffa słów kilka

W piątek zwróciliśmy się do Was na forum z prośbą o przekazanie pytań mistrzowi PvP, najbardziej krwawemu z krwawych, czyli Rzuffowi. Pytania znajdziecie tutaj, a odpowiedzi na nie – poniżej 🙂

Rzuffka do naszej gry przygnała niepohamowana rządza kontrolowania i sprawdzania wszystkiego. Jego młodszy brat przytargał ze szkoły wiadomości o jakiejś nowej gierce, którą zagrywali się jego koledzy. Poprosił starszego brata o obrzucenie produkcji chłodnym i analitycznym wzrokiem i zawyrokowanie, czy można i warto się tym zainteresować. Nietrudno się domyślić, że Rzuff w Taernie zasmakował, natomiast tajemnicą pozostało, czy pozwolił swojemu dwunastoletniemu bratu w grać w grę.

Trudno to sobie wyobrazić, ale Rzuff nie od razu rozsmakował się w świeżym mięsie. Wcześniej przez 40 leveli wesoło i beztrosko rozwijał swoją postać, aż w pewnym momencie jego nieodpowiedzialni przyjaciele zawlekli go na legendarne już Mokradła. Tam Rzuff po raz pierwszy zakosztował ciepłej krwi. To było to! Ekipa, która obudziła w nim potwora, wielokrotnie żałowała, że zaciągnęła Rzuffa na te “Mokre”. Morze przelanej przez niego krwi śni im się pewnie po nocach, a ikonka priva nie raz zabłyśnie widmowo, żeby bo kliknięciu pokazać puste pole czatu.

Zew krwi, który się wtedy w Rzuffiu odezwał, był zaspokajany najpierw na Halicie, a kiedy tam się wyludniło – Rzuff zaczął żerować na Zamku. Przez całą swoją karierę uzbierał ponad 13 tysięcy ofiar. Rzuff ich nie wybierał – robił to za niego los. Bił słabszych, silniejszych, doświadczonych i niedoświadczonych. Atakował i zabijał każdego, kto mu się napatoczył. Nie obrażał się na procenty – uważał, że nawet jeśli czasem ktoś zabije go na farcie, to kiedy przychodzi do większej ilości walk, to zawsze, zawsze  przewagę ma lepszy. Marzeniem Rzuffa było, aby: „system PvP łagodniej traktował osoby, które lubią zabijać tak, jak ja. Chodzę sobie sam i zabijam, czy to silniejszych, czy to słabszych. Nie podoba mi się idea Pumpa. On powinien interweniować tylko w sytuacjach znacznej przewagi liczebnej (np trzech, czy nawet pięciu, na jednego).” Jego zdaniem PvP może też działać dyscyplinująco, pozwalając bardziej doświadczonym graczom “wychowywać” tych mniej rozgarniętych. Ktoś ukradł ci czempiona, zwyzywał na bocznym – pokonaj jego postać.

Odpowiadając na pytanie Szymdaro, ignore Rzuffiego zawierał tylko trzy ofiary. W większości przypadków z lecącymi w jego stronę groźbami w realu i ogólnym „płaczem o deda” radził sobie rzucając deliktwentów na pożarcie Nazgullowi, który z radością egzekwował na nich odpowiednie zapisy regulaminu. Generalnie nie żałuje swoich ofiar, poza jednym przypadkiem, kiedy ubił jakiegoś młodszego gracza, który nie miał pojęcia, co się dzieje. Zdarzało mu się żałować, kiedy trafiał na wytrawnych trolli i niekończące się dyskusje z nimi nie były warte frajdy z ich ubicia. I to nie tak, że Rzuff był zawsze na górze. Sam też dostawał oklep. Ofiary mściły się na nim, zbierając ekipę, dzięki czemu zyskiwali przewagę liczebną. Mściły się też ekspiąc szybciej od Rzuffiego i wracając na Zamek dużo silniejszymi postaciami. Jak to się mówi? Karma to suka? Nie pomogło mu nawet ulepszone na +5 i +6 eq.

Sielanka jednak kiedyś musiała się skończyć. Weszła reforma PvP, pojawił się Tasak, pojawił zmieniony Pump i seryjni zabójcy przestali mieć czego szukać na Zamku. Rzuff wróci na swoje stałe miejsce dopiero wtedy, kiedy zniknie stamtąd Pumpmaster. Tęskni za tymi czasami, bo jak twierdzi „nigdy mu się nie znudzi gnębienie lolków swoim MO”. PvP jest dla niego istotą Taerna. Każdy wyznacza sobie w naszej grze własne cele. Dla jednego najważniejszy jest prest, dla innego honor, dla wszystkich epiki, a dla Rzuffia liczy się PvP.

Jak taka kreatura mogła zacząć wspinać się w ekipowej hierarchi? Wszystko zaczęło się na serwerze anglojęzycznym. Pewnego pięknego dnia spotkał pod Wieżą Hewena, który zagadnął go, czy by nie pomodował. Bohater naszej opowieści dał się już wówczas poznać jako aktywny gracz (40 poziom wówczas) oraz uczestnik forum. Bardzo długo był modem, po odejściu smodów z gry wskoczył na ich miejsce, potem przyszedł czas GieeMowania i ostatecznie powiększył grono Adminków.

Rzuff ma bardzo ważny przekaz do wszystkich grających. Nie ważne czy grasz MO, czy VD czy jakąkolwiek inną postacią. Jeśli tylko dobrze czujesz swoją profę i ogarniasz grę – masz szanse w PvP. Najważniejsza sprawa – ogarniać. Wtedy nawet procenty będą wam służyć, ponieważ procenty sprzyjają lepszym! Amen.

Testerzy

Zakończyliśmy nabór na funkcję Testera Ad hoc do kolejnej tury testów wszystkich nowych update’owych rzeczy. Zapraszaliśmy do zgłaszania się na blogu, na serwerach oraz na forum tutaj. Odzew był duży, otrzymaliśmy od was prawie 200 zgłoszeń! Dziękujemy za zainteresowanie, a wybranym – serdecznie gratulujemy. Przyznamy w tajemnicy, że przebranie takiej ilości podań, uzgodnienie i wybranie tych najlepszych przysporzyło nas o mały ból głowy. Ale dzięki temu s0 zostało opanowane nową, świeżą, pełną zapału zgrają Graczy – Testerów, którzy wytykają nam teraz każde nasze niedociągnięcie oraz niecierpliwie się dopominają: “kiedy kolejne testy?” A za nami są już testy pierwszego nowego questa (poboczny, na 75 lvl) oraz wszystkich zmienionych bossów oraz skilli (profesje MO, Łucznik, Barbarzyńca).

Wieści z frontu

  1. Testy ostatniego nowego peta – leczącej “recepturki” w toku. Opracowany i testowany proces jego wytwarzania. Większość decyzji dotyczących miejsc odbioru petów, cen, receptur, itd została już podjęta i wdrożona na s0.
  2. Epizod II – wszystkie questy są wdrożone. Trwa podpinanie grafiki. Torg cały czas czeka aż graficy uwiną się z taką jedną krainką, żeby lecieć dalej z wewnętrznymi testami.
  3. Quest poboczny – ostateczny poziom to 75. Pierwsze testy – testy solo – za nami. Trwają poprawki, potem ostatnie (drużynowe) testy questa.
  4. Nowa insta – mobki mają podpinaną grafikę i ruszają do testów. Prace nad grafiką instancji oraz nad bossem – dalej w toku.
  5. Ukończone dwie tury testów wszystkich zmienionych bossów oraz zmienionych umiejętności Łucznika, Mo i Barbarzyńcy. Wdrażane są poprawki w AI bossów. Zaktualizowane zostały wszystkie opisy zmienionych umiejętności.
  6. Wprowadzona została korekta resów na korzeń u niektórych mobów.
  7. Trwają prace nad dodawaniem kolejnych drobnych funkcjonalności, które obiecaliśmy dodać, oraz naprawa niektórych błędów.

Merge s1 i s2

Połączenie serwerów odbędzie się w środę 5 sierpnia 2015 roku, czyli za tydzień z małym haczykiem.

75 thoughts on “Obecnie pracujemy nad… cz. 82

    • Przy pojedynczych walkach możliwość wyboru czy chcemy aby tury trwały dłuzej krócej itp. W przypadku walk grupowych decydować mógłby lider drużyny xD

    • Czy ten nade mną czytał komentarz do którego zostawił odpowiedź? Propozycja, żeby ANIMACJE trwały szybciej a nie czas na ustawienie taktyki przed rundą tylko, żeby moby/gracze nie machały godzinami łapami a meteoryt nie leciał aż z marsa tylko, żeby się to działo szybciej. Moim zdaniem niesprawiedliwe dla tych co już się naekspili/narobili mięska etc. a tu nowa gwardia zrobi to samo 4 razy szybciej. No i jaka trudność będzie z przebijania się po grupki/skrzynki do zleceń do ciężkich zawalonych mobami krain czy czyszczenie instancji na czas jak wszystko będzie trwało szybciej?

  1. Po co to pvp tle rozpisywac tylko umiecie lac wode i tyle. data up nie chociaz merde jest data. O druidzie nic nie napisaliscie o przyszpieszeniu. zadnych zdjec nowych ani 3d. Tyle czeka o jakims pvp zalosne

  2. :O Czekałem 2 tygodnie żeby przeczytać historię jednego z adminów i dowiedzieć się kiedy będę niestety zmuszony grać z graczami z s1 (nic do nich nie mam ale więcej graczy to więcej dedaczy takich jak Rzuff)… nie tego się spodziewałem 🙁 KIEDY epizod 2 ?

    • Też byłam przeciwna Merge S3 i S4. Ale ostatecznie przyniosło to pozytywne rozwiązanie, bo na S4 grywają naprawdę fantastyczne osoby.

  3. jakim cudem rzuff jest adminem serwa francuskiego, skoro wszystkie osoby z polskim ip zbanowano z wyjątkiem tych, które znają francuski? serio rzuff zna ten piękny język? xd

    • Cóż za oryginalny nick. Kolejny mój klon? Zbyt długo był spokój, sorry za offtop.

      Moim zdaniem w pvp to by się przydała jeszcze spora reforma, a nie lekkie poprawki. System w kilku kwestiach jest lepszy od poprzedniego, jest inny, ale nie sprawdził się doskonale.

      Czemu tylko obrońcom nie będzie wbijany status, gdy nie mają nic nad głową? Miało to być całkowicie skasowane, a teraz dalej osoba zaatakowana będzie nabijać status, czyli dalej pozostanie uciekać albo ginąć.

      Czekam na naprawę wszystkich, a nie tylko niektórych błędów 🙂 Trzeba się odkopać z zaległości i po upie iść na bieżąco z naprawieniem nowo-wgranych błędów, a nie odgrzebywać błędy sprzed lat. Chyba, że już o nich zapomnieliście, tak głęboko zostały zamiecione.

      Pozdro

      • no a juz myslalalam ze ten z gory to ty 😀 dobrze gadzasz ale Drygu i jego matemtycy inzyniery stwierdzili jednoznacznie ze ich system obliczeniowy jest the best na globie takie narcystyczne podejscie szybciutko ich sprowadzi na ziemie przy app store 😀

      • Ja ostatnio straciłemn status będąc zaatakowanym przez czache (tez mialem czache), a po jego zaibiciu stracilem status…

  4. “Nie ważne czy grasz MO, czy VD czy jakąkolwiek inną postacią. Jeśli tylko dobrze czujesz swoją profę i ogarniasz grę – masz szanse w PvP.”
    Powiedz to BB nie pod gryzienie…

    • Powiedz to w pvp 35 vs BB 35 🙂 jeden lepszy drugi gorszy a wygrać może każdy. Walczyłem z takim co ma 180 zręczności a sam mam 250 i co? Przegrałem. “Nie ważne czy grasz MO, czy VD czy jakąkolwiek inną postacią. Jeśli tylko dobrze czujesz swoją profę i ogarniasz grę – masz szanse w PvP.” W sumie to jest prawda, ale jak jakieś dziecko się chwali ciągle zwycięstwem bo uciekłem zagryziony po 15%… to wtedy to moje ogarnianie – kilka lat dobrego, miłego, fajnego grania nie ma znaczenia… :/ Kiedy będzie ten up? Nie możecie dać np 5 questów (jeżeli ich dużo macie i są oczywiście skończone)? Gracze przestali by narzekać (przynajmniej ja i inni co dają ten pomysł). “Zima Wasza, wiosna nasza” za długo trwa 🙂

      • % był procentem i tak zostanie, 10%, to nie 0%, 92%, to nie 100%.. Zawsze będzie płacz i lament, czasami nawet ja to robię(bardziej dla celów humorystycznych, bo mi na expie nie zależy). Dopóki system walki będzie taki jaki jest, to % zawsze będzie królował. Jednak weźmy jedną z sytuacji PvE, czyli mój VD75 poziom był na nowych, na wężu(350wiedzy dla pytajacych). Moim największym % jakim udało się wrzucic szpilę było 31%, a reszta to low. Zatem co do tych systemów, jeżeli system PvP, jak i PvE będzie komfigurowany tak samo, to marne szanse byłyby na trafienie danego bossa, bądź mobka. Więc system będzie i zostać musi, po to jest ta gra, ale jakoś 2-3lata temu nikt nie pluł się, ani nie płakał o %, gdyż był podział na osoby atakujące i osoby, które są atakowane.. Problem teraz z tym, iż osoby wyskakują w PvP z mało ilością wiedzy/zręczności i narzekają na ten %. Jeżeli nie podoba się nie musisz uczestniczyć w PvP, a jak Cię przypadkiem zabija, to ciesz się, bo 2 dni możesz sobie biegać po czerwonych, bez żadnych zmartwień o zgon poprzez gracza 😉

        • jezeli twierdzisz ze 92 % to ideal na fail to podaj lapke temu matematykowi co to tworzyl (skopiowal) wzor matematyczny 😛 na ile rund powinno nie wejsc na 92 % a ile realistycznie wypada tylko to w oczy kole nic wiecej 😀

  5. Kurde, na sero? Tyle lania wody i nadal nic nie wiadomo o dalszych losach 3d, moglibyście chociaż jakieś zdjęcia pokazać czy coś, ogarniam, że to trudno troche i wgl, ale już chyba od miesiąca i jeszcze trochę nie gram w taern, bo czekam na jakieś info na temat 3d, a tu klapa, tylko wode lejecie, graczom czas marnujecie i ich pożądnie żadnym info wkurwi****, w tym także mnie

  6. Witam, mam pomysł odnośnie zmian w systemie eq.
    Polegałaby ona na tym że mamy 2 zakładki, czyli konfiguracje ;d
    Jedna do PvM a druga do PvP. Moim zdaniem byłoby całkiem spoko – dla ułatwienia itemy z zakładek które są w depo mogą być automatycznie zakładane albo odsyłanie ;3
    Tak wg kiedy ep II?

  7. Apeluje o powrot starej formy publikowania wpisów na blogu, jeden pogadankowy, a drugi całkowicie techniczny, amen.
    Więcej 3D, jedyna szansa tałernu. ;|

    • 3D? 3d to gwozdz do trumny bedzie, wyobrazasz sobie ludzi grajacych na przegladarkach iz nagle przejda na klienta? to wlasnie dlatego taern jest tym czym jest, jest przegladarkowy, w momencie przejscia na klienta ta gra sie skonczy, bo nie ma szans konkurowac z tytulami obecnymi na rynku :))) drygu zapomnial na czym ta gra zbila grywalnosc, a masa pseudo doradzcow pograza ta gre z kazdym dniem, z taernu moznabylo zrobic klimatyczna 2d super gre, wychodzi growno zywcem z polskiej polityki wziete, tyle w temacie, eot.

      • client fajna sprawa 🙂 tylko pytanie za 100 pts czy bedzie dzialal na linux bo ja nie mam zamiaru znowu instalowac syfiastych produktow MicroShitu jak nie bedzie no coz to papa wiele z tych pomyslow kiedys dawalem to odpowiedzi byly zaskakujace klient bee bo crakerzy sie zejda,watach nie bo to gra w team i takie duperele a teraz no patrzem i dziwiem 😀 3d mnie malo interesuje bo to nie ten klimat

    • A jaki to sens gdy np dołączam do gracza który bije Wenda , przychodzą inni i ja się zostaję na mapie a nie w walce? U mnie to “Nie klikaj jak oszalały, tylko poczekaj na automatyczne dołączanie” nie działa, bo pewnie coś nie tak z komputerem mam :/ Żeby wgl. wbić do kogoś muszę “klikać jak oszalały” 😀

  8. Prosze was. Rzuff byl “postrachem” nupkow za czasow gdy 110lvl (badz 120- nie pamietam dokladnie) byl maksymalny. Jego eq bylo na takim poziomie ze spokojnie ubrany w ogniowy ress ~70% na ~65lvl ryckiem go bilem bez problemu. tak wiec nie mowcie ze jest i byl koxem bo badz co badz 80lvl bez problemow zabije nupka 30lvl. to tyle cieplych slow odemnie. Pozdro ProNoob s2

    • on lal 40 lvl nizsze postacie, i byl postrachem… muchy w smole, ten koles nie mogl wyjsc wyzej niz kem bo go kazdy gnoil, takie z niego arcydzielo pvp, najbardziej smiac mi sie chcialo z jego placzu jak ktos wkleil z 10 lvl wyzej omlot jaki rzufik dostal, takie dna wlasnie maja parcie na administracje :))) dlatego ta gra jest tym czym jest, a moglobyc pieknie :).

  9. “Wtedy nawet procenty będą wam służyć, ponieważ procenty sprzyjają lepszym! Amen.” powiedzcie co braliście pisząc te kilka wyrazów bo to chyba 1000x mocniejsze od sławnego ostatnio MOCARZA.

    % w Taernie na mobach to kpina a na PvP to jest ŻAL.PL albo gorzej i nie mówimy tu o jednostkowych przypadkach.

  10. ja bym proponowal by jak ktos wbija po zegarku bylo znowu 10 sec dla wszystkich… bo jak walcze np z bb i defie 501 a tu wbija po zegarku mo i cisnie metem?!

  11. Prostym sposobem na rozwiązanie problemu zbijania statusu +/-8k w celu wbicia “ochro” na polach neutralnych byłoby zablokowanie możliwości atakowania ich przez graczy którzy sami nie moga być atakowani na tych polach. Bo co to za zabawa kiedy jedni gracze mogą atakowac drugich tylko po to żeby uciec z walki (tylko po to aby zablokować dolaczanie na czempa/bossa – “pola zolte”) a sami nie mogą zostać zaatakowani. Rozwiazanie jest proste atakować się swobodnie na polach neutralnych mogą tylko RS/BS na wzajem +system dolaczania do drużyny bez zmian.

  12. PvP- dodanie funkcji on/off przed logowaniem i kolor nazwy gracza czerwony pvp , biały neutralny to by mogło się udać .

  13. Jakbym chciał walczyc w pvp to bym w wot grał ale coż tu zawsze wszystko wokoł pvp sie niestety kręci i nic z tym nie zrobimy (bo tacy co w pvp walcza zwykle maja lepszy eq bo doladowuja pl i to pod nich jest by dalej ja kupowali) ale ok nie oceniam bo przeciez oto tworca chodzi szkoda tylko ze zapominaja o pozostalych graczach uwazam ze walki pvp i tak sa zle w tej grze ogarniete i bardzo nieuczciwe mam propozycje ustawcie na wszystkich mapach tylko czarne pole i bawcie sie dobrze….

  14. Daily zlecko – z sensownym dla poziomu gracza expem, przyzwoite ładowanie małych psycho, wiecej presta i expa na psycho np. dla 75 lvla solujacego bez peta i ucieczek niedźwiedzia, niz dla 140 lvla bijącego niedzwiedzia z 36 lvl rycem (dostaje 2 x wiecej!). Poprawienie grywalności na poziomach 65-80 – las Nijah – Mistrzu Torgerdzie do dzieła, rozpaliłes graczom wyobraźnie, jakies nowe mobki w tym lesie, moze jakaś konkurencyjna do Waldka insta? Następnie crafting i te podmokłe ruiny, pustynia, ziejący ogniem smok i mamy gre znakomita 🙂

  15. Wiem że uwierzy mi 0% osób w to ale o tym napiszę ;). Po połączeniu serwerów na zaatakował mnie gracz Szelestvd. Ja pochodzę z s2 on z s1. Trudno w to uwierzyć ale korzenie wbiły mi na 0% za 4 razem. (jeżeli masz mnie hejtować oszczędź spamu bo wiem że i tak nikt w to nie uwierzy.)

  16. Gra z potencjalnym potencjałem sie marnuje przez brak alternatywy dla grania w pojedynke , same questy , zlecka , daily questy i bieganie szukania slabych czempow do wenda wlacznie dla lvli 100+ jest absurdem i marnotrastwem czasu , dlatego wiekszosc tych graczy nie czeka po zalogowaniu na reszte Gildi tylko z automatu sie wylogowuje jesli nie ma z kim bic lodowych czy natana lub v2 . Bo co tu robic? Niby z watahą powieje swiezoscia lecz nadal brak perspektywy zdobywania dosw. dla wysokopoziomywch graczy . Sam zrezygnowalem z gry prawie 2 lata temu , bylo wiadomo ze bedzie coraz gorzej , byc moze sie kiedys cos zmieni w co szczerze watpie … w tym tempie .

  17. Sam skończyłem z Taern na pół roku, ale znowu zaczołem, być może i tak jest +Bttt ale uwierz mi nawet gdy bardzoo długo w nia nie grasz to i tak do niej wrócisz 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *