Czemu nie podajemy daty Broken Ranks – Obecnie pracujemy nad… cz. 121

Na początku było słowo: “kurcze, doszliśmy do kresu, pora przepisać Taern na nowy silnik”. Jak powiedzieliśmy, tak zaczęliśmy robić. Sprawa na pierwszy rzut oka wydawała się banalna. Przecież nie robimy nowej gry, wszystko już jest. Jedyne co – ot, nowy silnik, nowy klient. Długo wybieraliśmy technologię – fakt. Ale potem miało być z górki. Jesteśmy jeszcze tak młodzi, że czas płynie nam wolno, a rok to wieczność – niedoszacowaliśmy i podawaliśmy różne dziwne terminy wydania Broken Ranks. Dzisiaj się z tego tłumaczymy i wyjaśniamy, dlaczego więcej tego nie zrobimy. Data wydania Broken Ranks zostanie podana dopiero wtedy, kiedy będziemy mieli gotową grę.

Skąd w ogóle pomysł na taki wpis na blogu? Od dłuższego czasu widzimy zalew pytań i komentarzy “kiedy Broken Ranks”, “obiecywaliście wtedy i wtedy i co?” i tak dalej. Zdaliśmy sobie sprawę, że trochę zbyt wcześnie rozbudziliśmy emocje związane z nadchodzącą grą, dlatego chcieliśmy wyjaśnić, jak wygląda nasza praca i ilu rzeczy nie da się wcześniej zaplanować ani ująć w harmonogramach.

Redesign krain – przecież to moment

Zwiększenie skali, poprawienie grafiki – to chwila roboty. Przecież wszystko jest. Torgerd zasiadł ostatnio do zrobienia konceptów redesignu tych nielicznych krain, których nie dotknął jeszcze Broken Ranks. Przekonany, że uwinie się z tym w godzinę, po chwili stwierdził, że… jednak nie. Odhaczył tylko instancję Valdaroga, która jest tak cudowna, że nie trzeba nic przy niej robić. A krainy typu Podzamcze, Zamek, instancja Duszków trzeba wymyślić praktycznie od nowa pod kątem worldbuildingu, estetyki i stylu. Gameplay pozostawiamy niezmieniony.

Weźmy taki zamek. Powstał lata temu, jest wspaniały, ale to bardziej katedra niż zamek. Obecnie mamy dużo więcej grafików i wiedzy, niż 8 lat temu, kiedy powstawała ta lokacja. Z prostej zmiany skali i “przemalówki” zrobiło nam się opracowanie nowej krainy z zachowaniem wszystkich funkcji starej wersji.

Kolejna sprawa to fakt, że cała ekipa; od programistów, przed designerów do grafików, dyszy już żądzą robienia czegoś nowego, a nie ciągłego przerabiania obecnego kontentu. Przez to czasami w grafice krain pozmienia się więcej, niż to konieczne.

Kilka tygodni temu zabraliśmy się za redesign Chramu. Jak dziś wygląda to miejsce, każdy widzi. Ta instancja pokazuje jakość grafiki Taernu sprzed 5-ciu lat, ale ma swoje, nazwijmy to… mocne strony. Przyszła pora na zmiany. Ponieważ graficy marzą już o robieniu nowych rzeczy, a nie przemalowywaniu starych, przerobili Chram tak, że był piękny, pełen klimatycznych elementów i brutalnych szczegółów, ale… przestał przypominać to, co mamy dzisiaj. Oczywiście wszyscy trzymali się wcześniejszych ustaleń, że to ma być tylko przerobienie Chramu, aby pasował do dzisiejszych standardów, a nie robienie nowej krainy. No ale… sztuka rządzi się swoimi prawami. Trzeba było spędzić sporo czasu na dyskusjach, żeby Chram pozostał Chramem, ale w nowej, lepszej wersji.

Koncept Chramu

Koncept Chramu

Zaprogramowanie nowego klienta – Drygu i Mamut: “Potrzymajcie nam piwo i patrzcie.”

Po wyborze nowego silnika z zapałem wzięliśmy się do roboty. Szybko okazało się, że dokumentacja nowego silnika nie była zbyt pomocna, szczególnie jeżeli chodzi o jego bardziej zaawansowane funkcje, konieczne przy tworzeniu Broken Ranks. Zamiast lecieć szybko z robotą, tak jak do tej pory, musieliśmy poznawać specyfikę nowych narzędzi poprzez testy. To było ekscytujące wyzwanie, ale zajęło zdecydowanie więcej czasu, niż początkowo zakładaliśmy.

Trochę więcej czasu zajęło też przepisywanie istniejących już funkcjonalności. Np. napisanie modułu związanego z wiadomościami in-game. Obecna wersja pozwala wysłać jedną wiadomość. Do Broken Ranks chcieliśmy po prostu przenieść tę funkcjonalność, rozszerzoną o możliwość wysyłania wiadomości do maksymalnie 5-ciu odbiorców. Ale pojawiły się nowe pomysły. Obecnie standardem jest łączenie wiadomości w wątki, czemu więc nie wprowadzić tego do Broken Ranks? Pomysł okazał się świetny, ale wykonanie już nie było takie proste. Trzeba było przebudować bazę danych i przewalczyć sporo problemów, ale udało się! Trwało to dłużej, niż proste przeniesienie funkcji, ale za to w Broken Ranks będzie porządny system mejlowy z prawdziwego zdarzenia. Analogiczna sytuacja miała miejsce w wielu innych miejscach – jeżeli już przepisujemy kod, to wprowadzamy tam różne usprawnienia lub chociaż przygotowujemy go pod przyszłe modyfikacje.

poczta2poczta1

Kolejnym elementem, który zaskoczył nas jak zima drogowców, są shadery oraz system cząsteczek. Coś, czego nie mieliśmy w Taernie, a co musi obowiązkowo znaleźć się w nowoczesnych grach. Shadery pozwalają nam na wprowadzenie np. realistyczniej wyglądającej rzeki, morza czy wydobycie postaci z tła tak, aby ładniej się odcinały. Dzięki systemowi cząsteczek (tzw. partiklom) byliśmy natomiast w stanie stworzyć dużo ładniejsze efekty w walce; czarów, wybuchów czy dymu. Nasz silnik nie dostarczał jednak odpowiednich narzędzi, a my nie mieliśmy odpowiedniej wiedzy, aby od razu można było zacząć je tworzyć. Musieliśmy znaleźć najpierw odpowiednich fachowców, którzy znali się dobrze na tym elemencie gamedevu, a następnie we współpracy z nimi wdrożyć odpowiednie narzędzia do naszego silnika.

Mapa świata – ileż to roboty posklejać ze sobą jpgi?

Kiedy dokładaliśmy nowe krainy, pilnowaliśmy kształtu świata. Wielkości lokacji do siebie pasowały, kierunki przejść pomiędzy nimi również. Kiedy jednak zaczęliśmy przerabiać krainy do nowej skali (jak np. Las Koldów) świat zaczął nam się rozjeżdżać. W Broken Ranks będzie wprowadzona funkcja Mapy Świata i należało ją uporządkować. I znów – przecież to żadna robota. Pospina się mapy ze sobą i będzie super. Ale wtedy zaczęły wyłazić dziury, wynikające choćby ze wspomnianej zmiany skali, albo po prostu szliśmy na skróty, tworząc na przykład przejście z Wymarłej Osady do Kemenak. Chyba teleport 😀 Więc powstanie porządnej Mapy Świata, z pasującymi do siebie krainkami, też wymagało dużo większej pracy, niż początkowo założyliśmy. Kidzie wyszedł z tego piękny patchwork, który rozumie tylko ona i Torgerd (zawiera już nową krainę w formie bazgrołów – północny Alaril).

Nowe możliwości

Czasem jednak poniesie nas fala nowości i bez oglądania się na jakiekolwiek harmonogramy, zainspirowani opcjami, jakie niesie ze sobą engine Broken Ranks, tworzymy nowy content. Tak się przydarzyło przy przeprojektowaniu Obozowiska orków. Już teraz musieliśmy wziąć pod uwagę nową zawartość Broken Ranks oraz możliwości, jakie przyniesie w przyszłości i uwzględnić je już teraz w obecnej krainie.

Wiemy już, że powstanie południowy Alaril do którego będzie można dostać się od Garnizonu Dmorther i od posiadłości de Vries. Musieliśmy dokładnie rozplanować na jakie levele będzie nowa krainka i wyszło nam, że warto dodać kolejne przejście. Idealny okazał się Obóz orków. Postanowiliśmy, że to miejsce stanie się areną nowego dynamicznego eventu i będzie jednocześnie przejściem do północnego Alarilu, które jednak trzeba będzie sobie wyrąbać. Nie byłoby w tym niczego niezwykłego, gdyby nie fakt, że w przyszłości w Broken Ranks NPC-e oraz moby będą mogły przemieszczać się po mapie. Może nie od razu w pierwszej wersji, ale żeby nie blokować sobie takie opcji w przyszłości, musieliśmy to uwzględnić przy projektowaniu eventu i krainki. Dzięki możliwość chodzenia NPC-ów wpadliśmy na pomysł pościgu za orkami, które będą uciekały z oblężonego przez graczy obozowiska z cennym artefaktem. Aby taki pościg dobrze wyglądał i miał ręce i nogi – pewnie już się domyślacie – trzeba było rozbudować i przeprojektować ogromny fragment całej krainy.
Kolejną nową funkcją jaką chcemy dodać w tym evencie jest tzw. damage area. Broniący obozu szamani będą rzucać w szarżujących graczy ogniste kule, które będą rozbijać się na mapie i zabierać HP postaciom, które wejdą w pole rażenia. To też wymagało uwzględnienia przy redesignie krainy. Wszystko zaś do kupy spowodowało, że potrwało to dłużej, niż można było wcześniej przewidzieć.

Oczywiście chcemy wydać Broken Ranks najszybciej, jak to możliwe, dlatego nowe funkcjonalności dodajemy tylko tam, gdzie jest to absolutnie konieczne, a tam gdzie nie – zostawiamy jak jest.

koncept_final

Koncept Obozowiska orków

A to co jest teraz na serwerach? Co tam, samo się ogarnie.

Nie tylko robimy nową grę, ale musimy też na bieżąco reagować na sprawy dziejące się na serwerach. Awarie, pisanie bloga (sic!), support i cała praca administrowania Dumą Taernu. Walka na dwa fronty. Czasami całe dnie potrafią być wyjęte spod prac nad Broken Ranks, ponieważ nagłe sprawy związane z Dumą Taernu muszą być natychmiast załatwione. Przykładem może być wczorajszy dzień, kiedy jeden nieodpowiedzialny gracz swoim zachowaniem w grze zdobył uwagę połowy biura i policji.

Nick tego gracza litościwie przemilczymy, ale osoba ta groziła na czacie, że popełni samobójstwo, jeśli inny gracz nie spełni jego żądań. O sprawie została powiadomiona policja, bo żarty żartami, ale grożenie samobójstwem różnie może się skończyć. Mieliśmy w biurze wizytę policji, która przejęła od nas komunikację z nieodpowiedzialnym graczem. W trakcie czynności okazało się, że “samobójca” to zwykły złodziej, który szantażem próbuje wyłudzić konto innego gracza. Osoba ta została zbanowana, a odpowiednie służby zajęły się sprawą.

Pamiątkowa fota

Pamiątkowa fota

Czas płynie…

Wierzcie nam – rozumiemy jak nikt inny, że czekacie na nowe rzeczy. Też chcemy Wam je dać, ale dojedźmy najpierw do stacji Broken Ranks. Robienie nowych krain, funkcjonalności czy instancji do obecnej wersji po prostu nie ma sensu.

Jak widzicie, powstawanie tej produkcji to proces złożony i obarczony ryzykiem, co odbija się na czasie, który jest niezbędny do ukończenia Broken Ranks. Z doświadczenia innych studiów tworzących gry wiemy, że gracze prędzej wybaczą i zapomną fakt przesunięcia premiery, niż bugi i niedociągnięcia.

Kiedy robiliśmy pierwszą wersję Taerna, nie mieliśmy tak licznej rzeszy graczy, którzy naciskali na jak najszybsze wydanie gry. Sytuacja obecna to dla nas nowość, bo nigdy wcześniej nie robiliśmy “remake’u” własnej gry, ale jednego nauczyliśmy się na pewno – nie podamy żadnej daty wydania, dopóki nie będziemy mieli gotowej gry :D.

56 thoughts on “Czemu nie podajemy daty Broken Ranks – Obecnie pracujemy nad… cz. 121

  1. Jak dla mnie bawicie się w zbędne kolorowanki, które fascynują dzisiejsze lata,zamiast utrzymać stary dobry klimat. Poprzednie mapy (alair czy las koldów) były wystarczająco duże, żeby np. umieścić dzisiejsze dynamiczne eventy… ale cóż nowa grafika zbyt mocno miesza ludziom w głowach :/

    • Bardziej chodzi o wprowadzenie nowego silnika ktory pozwoli na szybsze i lepsze modernizacje gry nic jest to mozliwe w tej chwili

  2. Czekam na jakieś informacje odnośnie pierwszych testów Broken Ranks 🙂 Tych, na które wstęp mają testerzy, którzy wykazali wyjątkowe zaangażowanie we wcześniejszych update’ach 🙂

    Pozdrawiam

  3. Lipa teraz bedziemy czekac w nieskonczonosc bo nie musza podac nawet przyblirzonego terminu brawo ekipa umiecie sie ustawic

  4. Nawet podoba mi się ten wpis. W sumie nic konkretnego, tylko tłumaczenie o braku podania daty TBR, ale rzetelnie przygotowane, poparte jakimiś argumentami. Pozytywne jest, że poza przeniesieniem 1:1 na nowy silnik i grafikę pojawią się nowości w postaci dodanych funkcjonalności, przygotowania do nich czy przekształcenia lub rozbudowania map pod planowane zmiany.

    Podobają mi się podesłane koncepty czy grafika, las orków z ich obozowiskiem wygląda zacnie. Ładnie przygotowana mapa pod dynamiczny event, jednak innowacyjny oparty o formułę obrony czy oblężenia, ataku, coś w stylu raidu czy jakiegoś capture the flag. Fajna sprawa, podoba mi się, że planujecie nowe mechanizmy. Tematy raidów były już poruszane i dobrze, że o nich nie zapomnieliście.

    Nie wiem czy zmiana wiadomości jest istotna, sam z nich korzystam bardzo rzadko, tylko aby przesłać krótkie info, ale może teraz są takie standardy tworzenia wątków. Bardziej czekam na przerobienie forum w grze, z niego korzystam codziennie, aby przypominało prawdziwe forum, a nie tablicę ogłoszeń. Podobnie interfejs znajomych, rankingów.

    Zastanawiałem się, czy na tym blogu pojawi się info o blokowaniu zasiadania i łączeniu kont, lekko na nie liczyłem, chociaż akapit, że coś na dniach będzie się dziać i rozwiniecie się w osobnym wpisie, a tu nic. Skoro nie teraz, to trzymam HM za słowo i czekamy na opublikowanie komunikatu w najbliższych dniach.

    Pozostaje czekać cierpliwie i życzyć owocnej pracy, jak najmniej problemów z bieżącymi sprawami.

    Pozdrawiam

    • czy ty wogole wiesz poco sa nowe serwery? 1. jezeli jest za duzo graczy trzeba sworzyc nowy serwer by nie obciozac silnika. 2. W taernie i tak nie ma ich tak duzo. 3. Nowy serwer kosztuje, i to nie malo.

  5. Kurde a miałem nadzieje, że to będzie jest w tym roku. Z samego wpisu wynika, że może w next lato będzie jak dobrze pójdzie. W takim razie pozdrawiam wszystkich na dunebie którzy jeszcze próbują coś grać. Może na wakacje będzie trochę więcej ludzi. ;( RIP DUNEB

  6. Mi się tam wpis podoba. A nie ma co płakać, że znów nie podali daty premiery bo np. przesunie się im załóżmy o dzień z niewyjaśnionych powodów i już zacznie się spam i za przeproszeniem gówno burza że miało być dziś itd.
    Prace idą w dobrym kierunku i tylko czekać zostało.

  7. ” Coś, czego nie mieliśmy w Taernie, a co musi obowiązkowo znaleźć się w nowoczesnych grach” tylko spokojnie z tym, jedną z wielu zalet była możliwość grania na byle czym, stary laptop w knajpie z wi-fi dawał radę. Nie zapomnijcie że to gra ni film i ma się rendować na żywo na niezbyt mocnym sprzęcie.

  8. …a mnie się marzą dawne blog-wpisy 😆 z jajem, pół zartem, pół serio. O nas, o Was, o wspólnocie, marzeniach, dążeniach, sukcesach i zwykłym wirtualnym życiu, a nie napuszony bełkot “rzecznika prasowego” 😀

  9. Skoro moby mają się poruszać i będą mogły zaatakować w każdej chwili to polecam pomyśleć o jakimś szybszym sposobie potania. Bo trochę słabo zostać zabitym po np. ucieczce z walki bez możliwości uzupełnienia hp/many/kondy. Z resztą gracze poruszają się po mapach gdzie często ominięcie moba jest jedyną szansą żeby przejść bo nie są w stanie go pokonać. Więc nie wyobrażam sobie tego do końca xd A jeśli chodzi o te wiadomości, czy będzie opcja pisania z kilkoma wybranymi osobami również na czacie czy tylko przez kopertę?

    • Szybszy sposób potania już jest. Może w którymś z przyszłych wpisów się nim pochwalimy 🙂 Co do czatów zastanawialiśmy się nad opcją rozmowy z kilkoma wybranymi osobami, ale obawiamy się, że to może obniżyć rangę czatu gildiowego.

    • Jeśli moby będą się ruszały to sprawa będzie prosta mniejsze lewele będą sobie przechodzili po kryjomu a większe lvl będą te moby zabijały bo nie będzie im się chciało uciekać

  10. Ale pieprzenie z waszej strony, chcecie wywołać reakcję “Ojoj, jaki biedny ten zespół Taernu”.

    Tylko jest jedno “ALE”, przecież nie tylko Ty drygu się tym wszystkim zajmujesz. Więc tą całą pracę co wymieniłeś i tą, która została Ci jeszcze w głowie (oszczędzając klawiaturę), podzielić na tych wszystkich obiboków i okaże się, że wszyscy​, albo znaczna większość nie pracuje tak jak powinna 🙂 Taka prawda.

    Btw. To co piszesz, jakie obowiązki itp. jak narazie to nie jest nic strasznego. Większość znajacych się na tym ludzi, normalnie pracujących, poradzą sobie z tym 1-3 dni. I to tak na spokojnie.

    Yyy, więc czegoś tutaj nie rozumiem? Albo się lenią, albo kijowych fachowców zatrudniłeś, którzy dopiero co się uczą. Jako, żeby nie być gołosłownym, zleć jakaś rzecz u freelancerów, zobaczysz różnicę pracy w terminie 🙂

    • Nie masz zielonego pojęcia o tym, o czym piszesz. Praca tego typu jest pracą koncepcyjną której nie wykonuje się według szablonu. Wymaga koncepcyjnego myślenia i zgrania kilku osób, których praca może pójść się ebać jeśli finalnie okaże się, że to jednak nie jest ok. Może dla Ciebie to jest banał, ale jak ktoś jest przyzwyczajony do przybijania pieczątek na poczcie albo podawania cegieł na budowie to fakt, praca przy projektowaniu gry może okazać się banalna. Biedny drygu pozatrudniał ludzi którzy mają tylko dwie ręce (i do tego lewe). Ale hej! Jeśli znasz takich fachowców, ale fachowców a nie “fachofcuf” Podrzuć drygowi namiary dziwię się, że jeszcze tego nie zrobiłeś, skoro jak widać, tak się troszczysz o ten projekt. Opierdzielą wszystko w 1-3 dni i każdy będzie zadowolony.

    • Tu Cię trochę poniosło…platynę kupujesz dla własnej korzyści, żeby być lepszym niż jesteś 😆 Bez kupowania platyny też można grać. Za tą informację nie pobiorę opłaty, to gratis … cieszysz się ?

  11. tak spamujecie o oprawkach i różnych innych sprawach , poprzednie blogi były o nerfach graczy i petów , mnie nie interesuje data TBR ale date nerfa bosków/czempów z beirn to moglibyście podać 🙂

  12. Co do nowego wyglądu Lasu Orków i kolejnego eventu to jak najbardziej jestem za. W końcu widzę, że chcecie żeby ta krainka wreszcie przypominała las, a nie jakąś postapokaliptyczną dzicz XD
    Zresztą to zauważyłem, że ostro się wzięliście za tą część mapy: Las Koldów (w którym koldy stanowią jakieś 20%, a który wyglądał jak powojenny Taern) odpicowany, Las Orków- no myślę, że już niedługo XD i jeszcze przydałoby się ogarnąć Góry Koldów, które wyglądem będą odchodzić od wymienionych przeze mnie wcześniej krainek.
    Moim zdaniem mapa świata jest trochę mała…Na waszym miejscu pomyślałbym nad znaczną rozbudową Haligardu, który podobno jest Imperium. Może miasta Laerdmor, Megroth, Moal, o których mówiły poszczególne postacie w różnych zadaniach. Kolejna sprawa to nowe questy…dużo nowych, ponieważ moim zdaniem misji nie jest jakoś bardzo dużo…
    P.S. Myślicie już coś może nad finałowym chyba już Epizodem III? XD

    • Laerdmor to stolica Alarilu, projektowana w jego północnej części. Epizod III od dawna ma już napisany ogólny koncept, ale bieżące zadania związane z TBR na razie zastopowały te prace.

  13. Czego mi brakuje na czacie to czatu i najlepiej mechanizmu znajdywania pt ogólny to miejsce do pogadania i pośmiania się przynajmniej wg mnie. A szukania pt w odseparowanym czacie było by jak znalazł do tego jakiś mechanizm typu organizuje wyprawę na dz szukam odpowiednich klas i lvl ludzie się zgłaszają akceptuje bądź nie i jazda bo spamowanie co chwile zniechęca do poszukiwania pt na cokolwiek. A jak by się to pojawiło w przedrakowej wersji bajka tego brakuje mi najbardziej

  14. Wniosek jest prosty i oczywisty. Nie macie pojęcia jak się za temat zabrać dlatego wiecznie jakieś niespodzianki. Oczywiście macie do tego prawo żeby nie wiedzieć ale takie niespodzianki to się dzieją od kilku lat, a Wy dalej nie umiecie wyciągnąć z nich żadnych wniosków. Oczywiście zaraz mnie tu zgnieciecie, że jesteście potęgą i wiele osób myśli inaczej niż ja. Dowalicie jeszcze żebym sam zrobił grę ale tak samo jak Wy ja się na tym nie znam więc gier nie robię.

    • Oj kolego napisanie kawałka tej gry wymaga ogromnej wiedzy.. Dam Ci przykład, nad Windowsem pracują genialni ludzie nie oszukujmy się a i tak potrafi się wysypac i zawiesić 🙂

  15. Witam wszystkich serdecznie, czytam blogi i komentarze i jestem załamany… Ekipa taern zapierdala jak może aby powiększyć wydać nową – starą grę, starają się robią co mogą, ale i tak znajdą się ludzie którzy powiedzą, że to obiboki. Może sądzicie, że cała ekipa taern pracuje 24/7? Oni też mają życie prywatne, mówię poważnie yyy dla tych co nie wiedzą życie prywatne to nie siedzenie przed komputerem. Ja osobiście nie gram już od około roku w Taern, nie dla tego, że mam dość tej gry czy też nie podoba mi się jej rozwój. Przyjdzie taki dzień, że na Fb, forum, blogu i gdzie tylko się da będzie głośno o TBR tak jak o rozbiciu się Tupolewa, ale jeszcze nie dzisiaj i nie jutro. Sam pracowałem jako programista więc rozumiem doskonale jak trudno jest zrobić “coś”. Ogólnie to pozdrawiam ciężko pracująca ekipę która zawsze dostaje po dupie choćby nie wiem co robiła. A i tak podlizuje się ekipę no bo jak można to inaczej nazwać. Pozdrawiam że słonecznej Francji 🙂

  16. Jak widać doświadczenia brakuje…
    Data premiery była podobna więcej razy w roku niż ich wszystkich dni.Nawet 1 kwietnia gdybyście napisali, iż premiera jest za dwa tygodnie myślę, że każdy by podszedł do tej premiery jak do każdej.
    No cóż zanim wyjdzie TBR to “nowy silnik” już będzie mieć z 7 lat to tak jak powiedzieć że GTA SA jest dość nowe 🙂
    I teraz informacja do twórców, dobrze gra się w grę która jest dynamiczna są zmiany różne rodzaje walki nowe sprzęty itp. Fajnie robicie własną grę jest to nie małe osiągnięcie lecz szkoda ze raz w miesiącu nie wydacie jakiegoś nowego elementu do ekwipunku łuku zbroi itp pamiętajcie człowiek kupuje rzeczy oczami a nie obietnicami

  17. Mogę dodać coś od siebie, czyli moje przemyślenia
    Uważam że przy tworzeniu powinniście poświęcić dużo uwagi tworząc Epiki do nowego taern aby ich wyglad był jedyny w swoim rodzaju, ponieważ czasem mozna miec wrazenie ze niektóre po prostu nie wygladaja Az tak wyjatkowo jak powinny
    Powiedział bym Nie epickie Epiki

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *