Obecnie pracujemy nad… cz. 21

wybierakWielkimi krokami zbliża się data aktualizacji. Powoli zamykamy kolejny etap naszych prac. Nic nowego już nie dodajemy. Jesteśmy na etapie sprawdzania, testowania, przeglądania, balansowania i dopracowywania. Choć bez usterek i tak się pewnie nie obejdzie :D. Część nowości nie będzie dla Was niespodzianką, część udało się utrzymać w tajemnicy. Zapraszamy na krótkie podsumowanie prac.

Największą i najbardziej wyczekiwaną przez Was nowością jest na pewno nowa instancja bossa. I to wyczekiwaną podwójnie, bo instancja będzie w dwóch wersjach – dla leveli 40-45 i 75-78 (Willi się zarzeka, że jak ogarniecie, to i ekipa 5 x 70 da radę). Obie wersje Konstrukta (tak się wabi Wasz nowy pupil) będą dropiły osobny zestaw rarów. W jakiej ilości i co to za sprzęt – jak zwykle odkryjecie sami.

W najnowszej instancji chcieliśmy wprowadzić troszkę odmienny klimat i bardzo nas ciekawi Wasza reakcja na tę propozycję. Torgowi i Panu Tomkowi klimat insty podoba się bardzo, bo to głównie im zależało na tym lekkim eksperymencie. Drygu natomiast marudził. Sami ocenicie, czy słusznie.

Wraz z bossem wchodzi cała nowa otoczka. Nowe zlecenia (popełnione przez Heavenmakera), nowi NPCe, dwa questy – jeden wprowadzający w historię Konstrukta i wymagany przed wejściem na instę, drugi rozwijający jeden z wątków tej historii.

pomost

Po aktualizacji staniecie twarzą w twarz z naszą ulubioną zabawką – mechanizmami. Wspominaliśmy już wcześniej o tym elemencie gameplay’u, teraz będziecie mieli okazję przetestować go osobiście. Dzięki nim w questach jest mniej czytania (za to więcej kombinowania), a w instancjach więcej zróżnicowanej zabawy. Każdy następny up będzie przynosił coraz więcej podobnych rozwiązań.

Kociołek Wiatrak

Chcieliśmy wgrać upka już w tym tygodniu, ale po krótkiej wymianie zdań doszliśmy do wniosku, że nie zdążymy wszystkiego dopracować na 105%. Dlatego z całą odpowiedzialnością za Słowo ogłaszamy: update będzie w nocy z wtorku na środę 26 lutego. Trzymajcie więc kciuki. Przede wszystkim za testerów, bo to oni mają teraz najwięcej roboty. Pozdrawiamy.

29 thoughts on “Obecnie pracujemy nad… cz. 21

  1. gra nie chce wejść , dlaczego? zalogowałem się jak zawsze laduje wybor kont a gdy wybiorę nie chce się wczytać POMOZCIE!!

  2. Szykuje sie ciekawie, ale jak to zostalo napisane. Czy te kombinowanie bedzie jakies skomplikowane? Bedziemy tracic nerwy przy tym bosie? 🙂

  3. Proponuje zamiast bawić sie w głupie mechanizmy (ktore osobiscie mi sie nie podobają , na dodatek maja być w qestach ktore nie kazdy robi :)) zajac sie naprawą bugów i wprowadzaniem duzej ilosci nowych bosow dla lvl-i +100 🙂 dziekuje 😛

  4. Błagam. Po prostu błagam. Nie piszcie “z pełną odpowiedzialnością za słowo” bo to jest groteska… Juz nie bede wspominał zeszłorocznych wpisów na temat tych nowych bosów. Nie będe pisał o podklasach, o których nie ma na razie nic… Jednego sie nauczyłem. Nigdy, absolutnie nigdy nie jesteście słowni.
    Nigdy. Absolutnie nigdy nie dotrzymujecie żadnych terminów. Popracujcie troche nad komunikacją

  5. Hehehe, wszystko zapowiada się świetnie. :)) Mechanizmy dodają wiele frajdy i kombinowania, zlecenia zapowiadają się… smakowicie. 😛 Nowy boss też tyłka nie daje i mogę obiecać, że zepnie wszystkie poślady… a raczej mechanizmy, zeby uprzykrzyć życie graczom. 😀

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *