Boom! Ostatni weekend obfitował w nie lada emocje! Mowa rzecz jasna o finale Międzyserwerowej Ligi Turniejowej, w którym mierzyli się ze sobą gracze z różnych światów. Jak widać nie tylko pogoda była gorąca, ale również atmosfera na Taernie. Poza tym, nowe, trójwymiarowe modele i coś na co czeka wielu z Was… Kolejny raport z prac nad Broken Ranks! A może chcecie dorzucić swoje przysłowiowe trzy grosze do pomysłów eventowych? Do dzieła!
Eventy i wydarzenia
Dodatkowe bonusy, takie jak zwiększony exp czy możliwość zdobycia nagród, to coś na co liczymy szczególnie podczas okresu wakacyjnego, kiedy to poświęcamy znacznie więcej czasu na oderwanie się od rzeczywistości i odprężenie. W tym miesiącu, na różnych serwerach, dzieje się naprawdę sporo! W rozpisce wydarzeń Larkasu i Dunebu zobaczycie między innymi HH wraz ze zwiększonym psycho expem, wysypy platynowych skrzyń, turnieje o konta premium, jak i te z potrójną ilością złota oraz platyny! Ponadto, przeróżne, pozwalające doexpić i się wzbogacić wydarzenia na serwerze HC oraz długoterminowy event na Ostlor dopełniają efektu. A to jeszcze nie wszystko… Widać też gołym okiem, że frekwencja na turniejach i lokacjach z podniesionym expem jest znacznie wyższa niż zazwyczaj. Cieszymy się, że wszystko idzie w dobrą stronę 😉 Może macie jeszcze jakieś ciekawe sugestie?
Czytając Wasze wiadomości, zauważyliśmy między innymi prośby o przeprowadzenie Ligi Profesji. Padł też pomysł zorganizowania międzyserwerowej ligi z podziałem na klasy. Co o tym myślicie? Bylibyście zadowoleni z wydarzenia, które wyłoniłoby najsilniejszych Taernijczyków z każdej, z siedmiu dostępnych profesji?
A propos ligi… W minioną niedzielę, na s0, odbył się finałowy turniej Międzyserwerowej Ligi Turniejowej. Jak wiecie, zakwalifikowało się do niego 10 osób, które zebrały odpowiednią ilość punktów w czasie trzech miesięcy. Za część wewnątrz serwerową zostali oczywiście nagrodzeni – platyną, kontami premium, wejściówkami na bossy i itemami do ulepszania ekwipunku. Cieszymy się, że było spore zainteresowania a przede wszystkim, że zaangażowaliście się w ów projekt w tak dużym stopniu. To nie lada wysiłek, aby stworzyć naprawdę dobre turniejówki, w różnych przedziałach levelowych, które są zdolne sięgać po najwyższe laury. Doceniamy Wasz wkład! Najwyższe postaci z kont, wraz z niezbędnym ekwipunkiem, zostały zaimportowane na serwer testowy już w piątek. Tego samego dnia uruchomiliśmy zapisy do turnieju. Dzięki temu każdy z najlepszej dziesiątki znalazł chwilę czasu na przystąpienie do wydarzenia, jednocześnie unikając sytuacji, w której któryś z graczy tracił swoją szansę na walkę o prestiż i nagrody. Same walki przebiegały bez zarzutu i w niezwykle pozytywnej atmosferze 😉 Walczący dyskutowali ze sobą na czacie turniejowym, żartowali i jak z rękawa rzucali kolejnymi pomysłami na tego typu eventy. Wcześniej mieli natomiast chwilę czasu na stoczenie kilku sparingów. O godzinie 20:00 voice (10 osób, ale pełna profeska jest – prawda?) zapoczątkował rozpoczęcie finałowego turnieju. Gracze w pełnym skupieniu wkroczyli na arenę. Nie było tu miejsca na litość… Wynik do samego końca był niepewny… Podniosła atmosfera panowała również na serwerach, gdzie multum graczy zasypywało Moderatorów pytaniami o przebieg wydarzenia. Wkrótce wszystko się wyjaśniło:
1 miejsce i absolutny pogromca Ligi: Dabon (Ostlor)
2 miejsce: AdwE (Duneb)
3 miejsce: MujZabujca (Larkas) i Chemikkk (Larkas)
Pokazaliście dusze wojowników w pełnej krasie! GRATULUJEMY i mamy nadzieję, że to nie ostatni raz! Jeśli jesteście ciekawi jak wyglądały walki Mistrza, to zapraszamy:
W ten sam dzień, na każdym z serwerów, z których gracze zdobyli miejsce na podium, uruchomione zostało HH wraz ze zwiększonym psycho expem. Ostlor – trzy godziny, Duneb – dwie godziny, Larkas – jedna godzina. Świętować mogli wszyscy, a każda okazja jest dobra, prawda? 😉
Mamy coś jeszcze dla miłośników walk PVP. Na Larkasie i Dunebie 24.08 zagości NPC Rozjemca, który zadba o Wasze statusy!
Sprostowanie
W części 154 naszego bloga wspominaliśmy, że miało miejsce małe zamieszanie podczas quizu. Wiadomo, że nie wszystko da się zweryfikować w 100%, na co zwrócono nam uwagę. Wobec tego wszystkie osoby, które uzyskały maksymalną ilość punktów w quizie oraz zatwierdziły swoje odpowiedzi po godzinie 19:52 otrzymają nagrody w platynie. Przepraszamy wszystkich za całe zamieszanie, a szczególnie te osoby, które poczuły się dotknięte naszym wcześniejszym stanowiskiem. Poniżej lista graczy:
- Dantte
- VOLAKIS
- Zireael
- Gromak
- Viconiadev
- Szpooon
- Apacz
- Dorolin
- Hancockk
Sprzęty walentynkowe
Od czasu do czasu można spotkać graczy posługujących się w boju eleganckim orężem z kwiatami i tarczą, której tył wcale nie został nazwany kanapą 😉 Skiny walentynkowe, bo o nich mowa, doczekały się swoich trójwymiarowych modeli. Mamy nadzieję, że już niedługo będziecie mogli zobaczyć jak wyglądają w akcji. Może też wybiegamy za bardzo w przyszłość, ale wszystko wskazuje, że na kolejne Walentynki znowu będzie można się w nie zaopatrzyć. A może dojdą do nich też nowe skiny dla pozostałych rodzajów uzbrojenia… Na ten moment to tylko gdybanie, ale zakładamy, że nie mielibyście nic przeciwko temu, aby je móc ponownie zdobyć, hm? 🙂
Las 121
Las na północ od Trentis znany jest głównie z tajemniczych ruin i początkowych questów. Nie zapominajmy też o białym druidzie, który jest niemiłą niespodzianką dla początkujących graczy. Gracze na wyższych poziomach rzadko kiedy tam bywają, więc pokazujemy jak ta lokacja wygląda po “gruntownym remoncie”. Aż chce się chodzić, prawda? Widać też, że drzewa w nowej wersji są rzadsze… Drwale najwyraźniej wzięli się do roboty.
Las ten, w naszym wewnętrznym systemie, jest znany pod numerem 121. Każda krainka, w tym tzw. dziuple, jak np. pokój na piętrze w karczmie Lesgara, ma taki numer ewidencyjny. Jako ciekawostkę możemy podać, że obecnie mamy 375 takich krain. Znacznie ułatwia to zarządzanie pracą, oraz korzystanie z niektórych komend. Co sądzicie o tym reworku? Dajcie znać w komentarzach.
Raport z prac nad Broken Ranks
Grafika:
- koncepty jaskini alphy,
- koncepty i odświeżenie gameplayu i poziomu Grobowca (dojście do duszków), testy roboczej lokacji,
- skończony render tuneli w wiosce Romana.
- UI: odświeżenie interfejsu klatek,
- rozpoczęcie prac nad renderem portu Trentis,
- końcowa podmalówka jaskini Tygrysa,
- końcowa podmalówka Lasu oraz chaty drwali w Lesie.
Animacje / FX:
- damska wersja barbarzyńcy,
- 80% animacji sheeda,
- szkielet i skinowanie dla NPC koldów.
Programowanie:
- narzędzia do prostszego rozstawiania mobów w regionach na planszy,
- prototyp chmur na mapie,
- budowanie budynków gildiowych,
- nowe zabezpieczenia anty ddos,
- usprawnienie w algorytmie znajdowania ścieżki na mapie aby chodziło się przyjemniej,
- poprawki w systemie smug za bronią w walce,
- system ponownego logowania po utracie połączenia.
W komentarzach dość często pytacie o to ile pracy zostało nam jeszcze przy Broken Ranks. Nie ma się czemu dziwić… Sami również z utęsknieniem oczekujemy dnia premiery! Nie jest jednak tak łatwo jak mogłoby się wydawać. Niemniej jednak, raport z całościowego postępu prac być może pojawi się w przyszłych częściach bloga. Dlaczego nie teraz? Wciąż czekamy na całkowite zamknięcie kilku dużych etapów, z którymi aktualnie działamy. Nie martwcie się – praca wre!
Pinwszy.
Poza tym coraz bliżej święta, coraz bliżej święta bo bloga coraz lepiej się czyta 😀
Też jakoś wybitnie dobrze mi się go czytało 😉
Dziękujemy bardzo 😉 Staramy się jak możemy.
Pokażcie jak wyglada gronostaj i washi w 3d 🙂 Albo kaishi i blask 😛
Czy w najblizszym blogu pojawia sie statystyki z maheta,bo dawno ich nie bylo? 😛
Nie wiem czy w najbliższym, ale ogólnie można 😉
Od dwudziestu odsłon bloga, bawicie się przy wiosce Romana a świat Taernu jest olbrzymi. 3D w 2020.
Nie, nie będziemy zadowoleni jak te same skiny będą do zdobycia na walentynki. Tego typu skiny, powinny być wyjatkowe, każdego roku jak chcecie dawać skiny to róbcie nowe. Nie ma sensu zapychać rynku czymś co już było, niech zdobycie takich rzeczy wymaga poswięcenia czegoś
(chocby czasu), a nie że co jakiś czas można się napchać tym czego się nie zdobyło rok wcześniej.
To co już jest na serwach niech zostanie i nie niszczcie wartości tych skinów.
Dziękuje w końcu za odpowiedz względem ilości pozostałych prac wersji Taern 3D już kilka blogów oto prosiłem i nareszcie otrzymałem odpowiedz.Co do tego bloga bardzo przyjemnie się go czyta oby tak dalej
Dziękujemy 😉
Daj daj daj daj daj 😀 Super robota !
yeah! Oby, dalej szło do przodu i zadowolenie rosło 😀
“rozpiski hh i podwójnego psycho na larkas i duneb” Szkoda że o Ostlor zapominacie, ciągle piszecie o tym długoterminowym jakby wszyscy byli nim zainteresowani, fajnie że staracie się robić eventy ale fajnie by było jakby na ostlor też wpadły zwykle rozpiski z hh i podwójnym psycho bo jak zwykle najwięcej na dunebiebi larkasie tego typu rzeczy
*Dunebie i Larkasie (autokorekta google …)
Na Ostlorze postarajcie się o Dantiego lub “stwórzcie” sobie kogoś jego pokroju, to bedziecie mieli upragnione swoje hh :p
Najbardziej ciekawi mnie wygląd Maski Lugusa w 3d 🙂
Ostatnia fraszka- najbardziej oczekiwana 😀
Cytuję:
“1. Część z Was prosiła o taką możliwość, zatem do dnia 03.06 (23:59) możecie przesyłać swoje propozycje dwóch grupek, które chcielibyście ubić. Dodajcie informację o składzie w jakim będziecie walczyć oraz kiedy (data) chcielibyście podejść do wyzwania. Jeśli macie ochotę ubić coś solo (lub z petami), to też nie będzie z tym problemu. Nie zapomnijcie o screenach z bicia grupki oraz screenach końcowych dla upamiętnienia Waszego wyczynu!”
Po trzech miesiącach zgłoszenie w terminie zostało dalej nietknięte…
I wy się chcecie brać za coraz to większą ilość eventów skoro nawet teraz nie ogarniacie..
Było sporo zgłoszeń i czasem przepełniała się też skrzynka (niestety) :/ Części osób nie mogłem dopaść na grze i się mijaliśmy. No, ale… “co się odwlecze, to nie uciecze” 😉 Jeżeli Cię pominąłem, za co przepraszam, to podrzuć proszę screena ze zgłoszeniem (jeśli masz) lub odezwij się na kopertę, to wymyślimy jakiś consensus i nadrobimy zaległości 😉
Interesuje mnie,kto ma najwięcej sadysty w grze,czy można oczekiwać takich statystyk? 😀