Obecnie pracujemy nad… cz. 2

Dostarczamy kolejne informacje z deweloperskiego frontu, raportując postępy prac nad Dumą Taernu. Nowe przestrzenie Alarilu nabierają kształtów, wojny gildiowe rumieńców, a model postaci gracza zyskał nowe elementy. Zapraszamy.

Grafika

Poprzedni tydzień upłynął pod znakiem modelowania 3D nowej wersji plaży Ichiego i wszystkich elementów, jakie się tam znajdą. Gotowe są modele wieży Petra, wrak Ichiego i gigantyczna ryba, którą do Alarilu dostał się nowy NPC – gymnurid Mani.

Zakończyliśmy produkcję nowej wersji krainki druidów Viridium. Aegustahephium mieszka teraz w druidycznej osadzie położonej w rozlewisku rzeki i otoczonej podmokłymi łąkami. Mapka nie jest jeszcze zmapowana i jest pozbawiona mobów, ale graficzna część prac nad nią jest zakończona.

Wioska Viridium

Dużo dzieje się pod kątem animacji. Zmodyfikowaliśmy nieco model postaci gracza (ten, który widać w walce), dzięki czemu może wykonywać bardziej naturalne i zróżnicowane ruchy. Oprócz tego Druid może teraz dzierżyć oręż również w drugiej ręce.

Questy

W świecie fabuły kontynuowane są prace nad pierwszym epizodem wątku głównego. Napisane są trzy questy i Wasz ulubiony GM Nazgull wspiera nas czynem, dodając je do gry. Pierwszy quest jest już na s0, jeszcze w wersji deweloperskiej.

Programowanie

Nowy system wojen gildiowych trafił już na s0 i przez najbliższy tydzień lub dwa będzie testowany na wszystkie sposoby przez naszą testerską ekipę. Pierwsze wrażenia są bardzo dobre 🙂 W ciągu 2 tygodni nowy system powinien trafić już na normalne serwery a wtedy nadejdzie w końcu czas na podklasy. Poniżej screen z wczesnej wersji interfejsu podglądu wojny.

Zamykając lub kontynuując zadania z poprzedniego tygodnia, rozpoczynamy kolejny, na którego sprawozdanie zapraszamy w tym samym miejscu, równo za tydzień. Dzięki.

18 thoughts on “Obecnie pracujemy nad… cz. 2

  1. To nie jest wielka wiocha, to jest zajebista wiocha! Ale, co warte podkreślenia, w pozytywnym tego słowa znaczeniu 🙂 Pamiętajcie o Auguście, bo ten z facebooka – koszmarny.

  2. Dobrze mi się zdaje, że deklaracja administracji na wydanie nowej krainy Alaril była na pażdziernik?
    Przepraszam za mój pogląd, które wydaje się być wścipski – na prawdę administracja Taern myśli, że to się uda osiągnąć? Widząc same Questy progress jest bynajmniej wątpliwy – malowanie idzie spoko ( przynajmniej tak mi się wydaje ).

    • Alari podobno ma wejść do konca października ale faktycznie wygląda na to ze sie trochę opóźni.
      Mnie ciekawi bardziej czy zapowiadane miasto Laedrmor i kraina driad wejda razem z Alari a jesli nie czy w tym roku.
      Wiska druidów faktycznie robi wrażenie.

      • W tym momencie ciężko nam jeszcze powiedzieć na kiedy się wyrobimy. Główne krainy będą gotowe za 3-4 tygodnie. Ale nie chcemy wrzucać tylko tego co już było ze zmienioną grafiką. Chcielibyśmy dorzucić na start jeszcze z 2 nowe instancje + kilka questów.

        • Czyli rozumiem, że wdrażacie to etapami? O tym mieście coś słyszałem, ale jeżeli dobrze pamiętam dyskusję na forum to właśnie miało nowe miasto, instance, bossy i Q wejść w jednym up’ie.

          Osoboście rozumiem administrację, ale szkoda, że w devBlogu nie zrobiliście statycznej strony poświęconej na Roadmap – to by zawężiło domysły czy planujecie zrobić całe Alaril czy tylko część – polecam to rozwiązanie, temat na forum w procentach jest mało rozwinięty i zbyt ogólnikowy…

          Nic, to było w sumie moje ostatnie pytanie – powodzenia ‘Dumo Taernu’ w walce o szybki up – ja się doczekać w/w zmian nie mogę 😉

          • Reszta Alarilu wejdzie dużo później. Teraz koncentrujemy się na rozbudowie jego południowej części. Nie jesteśmy też pewni czy od razu weźmiemy się za Laerdmor i okolice, czy najpierw wrócimy do rozbudowy świata po stronie Masywu Dmorther.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *