Obecnie pracujemy nad… cz. 59

jablka3Wakacje się skończyły (studenty się jeszcze byczą), pora wracać na ekspowiska 😀 Minione dwa tygodnie obserwowaliśmy, jak przyjął się ostatni upek i kombinowaliśmy plan na kolejny. Torg klepał dialogi do Ep2, graficy 24/7 robili swoją robotę (dodam, że na razie supertajną :P), ekipa wlepiała bany, Willi tulił inżynierów (czasem wbrew ich woli), a HeavenMaker Nazgulla. Co robił Drygu, też jest na razie supertajne 😛 Dzisiaj padnie parę słów o wynikach głosowania w sprawie merge’a i co zamierzamy z nimi zrobić (mielimy głosy na mus jabłkowy). Poznacie też, co szykujemy dla Was w kolejnej aktualizacji. Zapraszamy do lektury.

Merge serwerów

Głosowanie zakończyło się miażdżącym zwycięstwem zwolenników merge’a. Wyniki ogłoszone przez Haevenmakera wyglądają następująco:

Na s3 oddano łącznie 759 głosów, z czego 614 ZA, a 145 PRZECIWKO.

Na s4 oddano łącznie 696 głosów, z czego 445 ZA, a 251 PRZECIWKO.

ŁĄCZNIE oddano 1455 głosów, z czego 1059 ZA, a 396 PRZECIWKO.

Vox populi, vox Dei – zadecydowaliście. Serwery zostaną połączone. Prawdopodobny termin to początek października. Po połączeniu serwerów będziemy bacznie obserwować sytuację z mobkami i reagować na bieżąco. Tam, gdzie może czegoś braknąć, zwiększymy resp. Co do gildii, to ilość działek gildiowych zostanie podwojona.

Epizod 2

Konsultacje dotyczące kształtu scenariusza dobiegły końca. Dialogi do pierwszych czterech questów są gotowe. Muszą odstać swoje przed ich ostatecznym dopracowaniem. Gdzieś wcześniej wspominaliśmy, że Epizod 2 będziemy wrzucać do gry partiami. Dialogi pierwszej części będą gotowe w tym tygodniu. W przyszłym przygotujemy koncepty nowych lokacji. Nie wiadomo, ile czasu zabierze stworzenie ostatecznych wersji, ale być może za dwa tygodnie będziemy mogli się już czymś na blogu pochwalić.

Plany na upek

Na pewno pierwsza część Ep2. Modyfikujemy też tutorial walki. Można w nim wiele usprawnić i zrobić go bardziej przyjaznym dla graczy. Zostanie maksymalnie uproszczony, dzięki czemu chcemy nowego gracza wrzucić prosto w wir walki.

Reforma petów
Rozważamy następujące kwestie związane ze zmianami w systemie petów. Wszystko jest na bardzo wczesnym etapie projektowania i poniższa lista to tylko katalog pomysłów. W najbliższym czasie wybierzemy kilka z nich, które wejdą w najbliższym upku.

1. Przyrost statystyk wraz z lvl – możliwość wpływania na ich rozkład.
2. Przyrost resów wraz z lvl.
3. Możliwość dobierania strategii peta w walce (agresywny, defensywny, zrównoważony).
4. Ekwipunek dla petów i możliwość jego ulepszania.
5. Możliwość przywołania peta w walce (jakiś specjalny item np. gwizdek).
6. Możliwość gry z kilkoma petami.
7. Mądrzejsze pety – lepiej dobrane strategie, zawsze minimum PA w każdą ze stref obrony.
8. Pety gildiowe – system karmienia, odsyłania.
9. Balans petów gildiowych – niektóre pety znacznie odstają od reszty.
10.Możliwość dokupienia miejsca w klatce.
11.Przydatność peta pod kątem danej profesji. Mowa o efektach rzucanych przez pety, które są gorszej jakości niż efekty ze skilli gracza (np. gorsze krwawienie zastępujące lepsze, wcześniej rzucone).
12.Korekta petów recepturowych.

Łucznik

Łucznik
Niezobowiązująco, spokojnie, przyglądamy się skillom Łucznika. Testujemy różne warianty związane z balansem. Pierwsze rozwiązania, które sprawdzamy, to uśrednienie obrażeń w precyzyjnym strzale oraz dodatkowy efekt przy kombinacji debuffów, który ma pomóc na wysokopoziomowych bossach.

100 thoughts on “Obecnie pracujemy nad… cz. 59

    • Kiedys myslalem o dodaniu specjalnych combo w skillach ktore wzmacniaja nastepny skill gdy w odpowiedniej kolejnosci zostana wrzucaone : np: strateg>zatruta>ognista>lodowa>5atak dmg zwiekszony 2krotnie, ciekawe czy tutaj tez cos takiego zaproponuja

  1. ,, Testujemy różne warianty związane z balansem. Pierwsze rozwiązania, które sprawdzamy, to uśrednienie obrażeń w precyzyjnym strzale(…)” Można prosić o dokładniejsze info? To znaczy czy majstrujecie coś w wzorze na obrażenia z precka czy zmniejszacie szansę na podwójne obrażenia, które dają zmysły?

  2. Witam, jak dla mnie najlepsza z opcji jesli chodzi o peta jest mozliwosc zakupienia dodatkowego miejsca w klatce poniewaz w 3 klatce wedlug mnie jest za malo miejsca a jak wiadomo kazdy by chcial miec peta z 3 klatki

  3. Wszystko fajnie na +, ale ja do listy pomysłów z petami dodałbym odbieranie peta jednorazowego (odesłanego) bez potrzeby posiadania imperiałów/platyny. Co do łucznika to jestem ciekawy co to będę za zmiany mam nadzieje ze na + 😀

  4. Punkty 3, 6 i 5 odnośnie petów wydają się rozsądne 😉

    Ps. A jak z turniejami w październiku dla s3 s4? Rozpiska po merge’u?

  5. Cieszy zainteresowanie w rozwijaniu petów, możliwość gry z więcej niż jednym petem super dla samotników, strategie dla peta kłaniam do kolan. mam tylko ndzieję że to nie obietnice, i że realizacją odbędzie się przed 2017 rokiem ;-). Ale i tak wielki +

  6. a ktos tu mowil ze pet nie bedzie nigdy zastepowal gracza xddd teraz sobie wyobrazcie druidow hlv z wymaksowanymi petami jak beda sami biegac na innsty! 2zall to branie pod uwage wzmocnienie luka nie dosyc ze dostaje byfy,, a taki vd niedosyc ze mam jako jedyna klasa niema zadnego bufa dla siebie to nikt nie wzocni jego sily uderzenia czy wchodzenia urokow

    • przeczytaj co napisałes i powiec mi naprawde tak myslisz jak tak jestes w błędzie

      2 skile zwiększaja dmg vd
      poprawienie wchodzenia uroków tez…
      czy trzeba wzmocnic luka zdecydowanie tak …

      i dobrze ze sie tym w koncu zajeli

  7. Pamiętajcie grający w Taern. Tylko płacz na forum się opłaca. Płakali nie-VD, że VD za mocny, to go osłabili. Potem VD płakali, że są za słabi, VD wzmocnili. Teraz Łucznicy płaczą, że są słabi, Ekipa zrobi rebalans. MO też coś ostatnio zaczęli płakać. Kto zgadnie co się wkrótce stanie z MO? Jest tylko jedna zasada płaczu w Taernie: trzeba to robić do skutku. Tak było ze zwierzakami. Jak ktoś na forum narzekał, że zwierzak słaby albo głupi, dostawał odpowiedź, że zwierzak nigdy nie zastąpi żywego gracza. Ale płacz sie powtarzał, więc Ekipa coś z tymi zwierzakami zrobi. Taernijczyku wyciągnij z tego naukę. Jak chcesz coś w grze zmienić, to płacz na forum ile wlezie. Nie zważaj na zbywające odpowiedzi Ekipy, ani na groźby knebli czy banów, tylko płacz dalej. Jak już wylejesz tysiące hektolitrów łez, to Ekipa pochyli się nad Tobą i spełni twoje życzenia(tylko uważaj czego sobie życzysz, bo Ekipa jest jak złośliwy dżin. Dostaniesz to co chciałeś, ale nie koniecznie w takiej formie jak chciałeś)

  8. Ja bym proponował ulepszenie dmg peta gildyjnego troche bardziej od jednorazowego czy innego , żeby pety gildyjne były bardziej warte swojej ceny , a za te zmiany duży + 😀

  9. Może najpierw ogarnijcie bugi, problemy z lagami, gubieniem rund itp, a dopiero później bierzcie się za łączenie serwerów…

    • Co do bugów to jest ich zaledwie kilka i nie utrudniają gry w Taerna; lagi, gubienie rund to lepiej przypatrz się swojemu komputerowi i internetowi oraz obciążeniu np. przeglądarki przez otwarte karty co do merga nic nie mówię bo gram na s1 a wole żeby ekipa zabrała się za te updaty niż debugowanie bugów, które nie przeszkadzają w grze.
      Cieszę się niezmiernie, iż w końcu ekipa zajmuje się tymi cholernymi petami niż zmienianiem opon w Porshe Dryga xD
      Co do eq petów to lekka przesada ale kilka pomysłów dla petów (jak możliwe do zmienienia taktyki) chciałem zaproponować 🙂 .

      • Hm, a co z nieprawidłowo działającym otępieniem… obniża zadane dmg od uroku na niektórych mobach(błąd zgłaszany dawno temu, i nikt nic z tym nie zrobił przez ponad pół roku), nie utrudnia gry? Problem z lagami czy gubieniem rund, to problem globalny, dotyczy wielu osób i nie ma nic wspólnego z komputerem czy internetem.

  10. Pkt. 1 i 2 to do tej pory tylko hp rosło? Ale w sumie wkoncu jakieś konkretne zmiany. Ps barba to chyba najsłabsza profa w taernie proszę o wzmocnienie, albo chociaż jakiś obszarowy atak:P

    • Skoro grasz MO to powinienes się pogodzić z tym że będziesz często padał. Co ty chcesz miec przezywalnosc jak rycek przy kolosalnym dmg? Albo rybki albo akwarium.
      Ps. Sam gram łukiem i precyz to juz porażka, ze zmysłami potrafie bic z rozbieznoscią 400-1500. A zostając przy łuku to TS tez była nie przemyslanym skillem, a przynajmniej nie dopracowanym. Gdzie tu logika, zeby TS była liczona z ilosci posiadanej wiedzy i przy tym zabierała kondycje -totalna klapa. Powiecie moze ze starą wbic mozna po zbiciu 3/4 hp bossowi, ale co ona wtedy da, skoro na tym etapie boss juz ma tyle debuffów na sobie, że celnosc wzrośnie o 2-3%. Apeluję o to by TS była liczona ze zręki, lub jesli to jest niemozliwe , by została zamieniona na jakis inny przydatny skill.

      • A co do krytyków z precyzyjnej to tez porazka na calej linii. Krytem z tej strzały potrafie czasami uderzyć aż 300, podczas gdy nastepna strzała zadaje juz 800 (bez krytyka)

      • Jedynie to ja chce zeby wprowadzili bron psycho dla magicznych. Odpowiednik Batagura. I do załozenia karapaksu moc potrzeba. A tak, jak magiczni musza stracić punkty na siłe niech i oni stracą pkt na nic nie dająca moc.

        • Wszystkie tarcze wymagają siły. Myslisz ze dla brb pod gryzke, 60 siły na skrzydło to nie strata?

          A fizole muszą dawac w moc – jak chcą laski założyć 😀 wiec po równo jest

  11. Wszystkie zmiany na plus – liczę, że wszystkie będą dostępne(przynajmniej częściowo) dla osób grających bez premek. Chyba, że wyznajecie zasadę – szukaj ekipy na bossa 2-3h i stój pod kame, a jak chcesz pograć samemu to kup premkę…

  12. Dzięki za info i przyjrzenie się (bez zobowiązań, ale jednak) skillom łuka. To kolejny przykład, że Ekipa graczy nie olewa, że głosy graczy są dla Nich ważne, budujące to. No i w końcu ogary na 90-ym lvlu (ilepiej) bedą koksiarskie jak mniemam 🙂 Generalnie fajna taka nagroda dla graczy, którzy poświęcili masę czasu, żeby wyexpić swojego peta – resy i cykliczna w zależności od lvla redukcja obrażeń zadawanych przez moby (sieczne, kłute i obuchowe) plus często koszmarnie irytujący brak defa, to podstawowe bolączki petów. Dodatkowe graty za otwarte oczęta na fakt, iż np. koksiarskie krwawienie barby było zastępowane przez niskie krwawienie peta, szacun. Czekam z niecierpliwością na zapowiadane zmiany.

    • Zgodze się , że lepiej jest mieć jednego peta bo to troszkę przesada, ale ale ale! Przecież platynka leci to nie ma problemu ! xD

  13. Wszystkie zmiany na plus – liczę, że wszystkie będą dostępne(przynajmniej częściowo) dla osób grających bez premek. Chyba, że wyznajecie zasadę – szukaj ekipy na bossa 2-3h i stój pod kame, a jak chcesz pograć samemu to kup premkę…

    • Nie wiem jak u ciebie bo u mnie premka nie dodaje większych obrażeń lub obrony tylko krótszy odpoczynek i TROSZKĘ więcej expa + losowanie i taktyki -.- .

      • Widzę, że nie za bardzo zrozumiałaś to co napisałem. Chodzi mi o to, żeby np. każdy mógł mieć choć 2 pety w walce(zgodnie z punktem szóstym), a nie tylko Ci, którzy mają wykupioną premkę…

  14. Dlaczego bierzecie pod uwagę tylko rework Łucznika? MO również wymaga wielu, ale to wielu zmian pod kątem jego przydatnosci itd. Jeżeli zmienicie tylko lucznika

  15. Raduje się serce,
    Raduje się dusza,
    Gdy wreszcie ekipa,
    Z tematem petów rusza.

    To tyle słowem wstępu. Co do zmian – Jak najbardziej na plus, ale trzeba rozważyć kilka kwestii.
    Punkt drugi i czwarty.
    Przyrost resów – jak najbardziej okey.
    Ekwipunek dla petów i ulepszanko? – Super.
    Tylko czy te dwie rzeczy w połączeniu nie będą kreowały nazbyt mocnych petów ?
    To zależy ile resów będzie przybywało tym petom i z ilu części i jakie resy/ulepszenia będzie można tam robić. Jak najbardziej trzeba to przetestować i dobrać odpowiednią ilość resów i możliwych ulepszeń, lub z jednego zrezygnować, żeby nie stworzyć potworów 🙂
    To że pet miał kilka więcej leveli od właściciela robiło z niego mutanta, więc tą kwestię jak najbardziej trzeba poddać dokładnym testom, żeby potem nie było wycofywania się z jakichś wprowadzonych zmian.
    Bo Pet z trzeciej klatki, który ma wbity, powiedzmy setny level, do tego te “eq na peta” grubo ulepszone… No nie jednego gracza by taki pet zastąpił.

    Punkt trzeci, siódmy, dziesiąty – bezapelacyjnie potrzebne. Tu nie ma nad czym się nawet zastanawiać.

    Punkt szósty – ( czy to oznacza odpalone np. dwa pety w walce ? powiedzmy motyla i tłuka ? ) Byłby to wielki ukłon w stronę osób, które lubią grę solo, a wbrew pozorom – takich osób jest sporo.
    No i otworzyłoby to postaciom ( które nie są druidem ) możliwość solowania większych bossków – jak najbardziej na plus i przydatne.

    Czuję, ze ten upek będzie dobrym upkiem. Pozdrawiam i czekam na info – co wybierzecie.

  16. Upek z pecikami bardzo fajny pomysl

    – jak eq na peta to cos czuje ze i rarki dla nich z czasem wejda nawet byloby fajnie

    – mozliwosc ustawiania takty i przywolanie go super

    – posiadanie kilku petow … no kontrowersyjne z jednej strony przydatne bez zdania sprzeciwu jednak gracze przestana tworzyc ze soba pt beda latac solo wiec trudno powiedziec czy to dobry czy zly pomysl

    – a co do petow gildyjnych mala sugestia mozliwosc zablokowania peta przez kanclerza/stratega dla osoby nie karmiacej swojego pupila
    Zmiany jak najbardziej na +

    • “..mozliwosc zablokowania peta przez kanclerza/stratega dla osoby nie karmiacej swojego pupila..”

      Propozycje petowe wszystkie na +(mniejszy lub większy), ale to powyzsze jak dla mnie obowiązkowe.

  17. Z reformą poetów strzał w dziesiątkę, jeśli to zrobicie będę wam wdzięczny. W końcu słuchacie trochę graczy 🙂 oby tak dalej ekipo

  18. A i w końcu odpale swojego peciora – hiene. Rok czekałem aż ją ulepszą a teraz będzie tylko moja. Kupiłem ją wcześniej bo złoto było tańsze a teraz wezmę jak jest droższe. Jak to się mówi ” szach mat ekipo” Pozdrowienia chłopaki

  19. przy polaczeniu s3/s4 mozecie od razu zwiekszyc ilosc i resp harpi(po juz teraz gdy 2-3 osoby robia ten dq to masakra, zwiakszyc ilosc pojedynczych kleszczy

  20. Pety nigdy nie zastopią normalnego pt… Jak widzimy wszystko będzie się zmieniać, czasem ciężko zebrać ludzi do drużyny to użyjemy super petów. Więcej petów = więcej platyny. Nie podobają mi się zmiany idące w takim kierunku – to tylko moja opinia. Coraz bardziej mi się wydaje, że twórcy gry biorą pomysły od osób, które już mało grają i jedynie testują nowe rzeczy. Czasem pomysł wydaje się znakomity na samym początku, jednak z czasem w pełnej rozgrywce nie działa już tak dobrze. Pety, pety, pety – zawsze byłem za graniem w drużynie składających się jedynie z graczy, a nie z tych bezmyślnych mobów.

    Zamiast grę rozwijać w perspektywie grywalności, to chcecie wszystko rozbudować w jakimś dziwnym kierunku.
    I pewnie dlatego już w to nie gram. A komentować zawsze mogę 🙂
    :*

  21. Gra z kilkoma petami ? Zaj****y pomysł 😀 Od 3 lat gram i zawsze mi się marzyło żeby expić ze swoją armią ogarów 😛 Naprawdę ogromny “+” 😉

    Co do poprawy “Mądrzejsze pety” to też bardzo się przyda bo pewnie nie raz się komuś zdarzyło że w najbardziej krytycznym momencie nasz pet leci bez defa, a “najlepiej” jak kompletnie nic nie robi i przygląda się naszej walce.
    No i kontynuując z petami to co do eq to to już chyba z lekka przesada… Chociaż z drugiej strony przydałoby się jednoelementowe eq w formie zbroi które by zwiększało odporność naszego pupila 🙂

    I na koniec jak już pisał ktoś przede mną mam nadzieję że nie skończy się ten upek na kolejnym wyzysku platy – np. każdy kolejny wilczur 100 potem 200 i 300 platy…

    Tak czy siak wierzę że będzie tylko lepiej 😉

  22. No co do petow sie wypowiem,ciekawe sa opcje ,tzn pomysly. Eq jednak bym chyba darowal,wystarcza staty+ustawienie sposobu walki zwierzaka 🙂 + gwizdek oczywiscie,czesto wpadlem w cos idac z wylaczonym petem,i nie bylo jak go wezwac :f to moze byc przydatne 🙂

  23. tylko mogli byscie zrobic cos dla barby jakis specialny atak bo mo np. ma podpaleni i z kuli wali i jak walczy z bb np. to deff 51 i oro a bb musi na fizyczne i na dysans wiec to jest troszke zle ;/

    • bardzo źle pod jakim wzgledem ? o celność ci chodzi? jesli zdecydowałes się na gracza to musiałeś się pogodzić z tym ze masz kolosalne dmg, lecz słabo trafiasz…a jeśli się z tym nie pogodziłeś to znaczy że ty wgl nie wiesz nic o swojej profesji…kazda profesja spełnia tu swoją role: jedne są niezastąpione, inne to raczej kwestia gustu…skoro uwazasz ze łuk nie wymaga reformy to wbij 50-60lvl i bij z precyza ze zmysłami z rozbieznością 400-1500 dmg ….skoro nie znasz dobrze swojej profy to co ty mozesz wiedziec o innych profesjach ? hmm….

  24. No no a jednak będzie reforma petów!! 😀 wszystkie punkty oprócz eq dla peta i przywoływania go w walce są jak najbardziej trafne. Jeśli możnaby wpływać na statystyki peta to zwiększanie jego umiejętności byłoby także jak najbardziej dobrym pomysłem 🙂

  25. Trochę przesada z tymi petami, jak ktoś pójdzie z kilkoma z eq na bossa to może ma trochę słabszą drużynę, (chociaż z tego co piszecie to niewiele) a ma pewność że rar będzie dla niego. Czasami po prostu nie będzie si opłacało chodzić z graczami.

    PS: Co do tej tajnej pracy to chyba się domyślam o co chodzi ;-}

  26. Dodała bym mozliwosc ustawienia stretegi petą 🙂
    Jedne umiejetności się bardziej przydaja na danym bosie a inne mniej,np.
    na moim przykladzie, plox po co ma wbijac otepienie grazynie,wolala bym zeby byly same szpile i zatrute, a nie jak do tej pory wszystko po 1x rzuca nigdy podwojnie + def tez samemu ustawiac,bo jak wiadomo w ciagu walki sie to zmieniac,zeby mozna bylo zmniejszac/zwiekszac kiedy sie chce, a nie tak jak Wy piszecie minimalna ilosc Pa w def, da 1 Pa sb sam i i tak wszystkie ataki oberwie ,bezsens. Pozdrawiam.

  27. Gram na s4. Wydaje mi się, że połączenie serwerów jako takie to niezły pomysł. Widzę jednak problem: różnice między s3 i s4 są duże. Przede wszystkim, s3 wystartowało wcześniej, gracze mają tam przewagę kilku miesięcy i nie należy tego bagatelizować. Z kolei gracze z s4 mają lepsze ceny, z tejże samej przyczyny. Nigdy nie widziałem takiej operacji jak gram. Jedynym sposobem, żeby załagodzić tarcia po fuzji będą upy i eventy. I tu kolejny powód na to, by łączyć serwy, będziecie mieli naprawdę dużo niezadowolonych – głównie milczków i mruków, a także zwykłych krzykaczy, którzy zawsze szukają dziur w całym. Ja jednak wracam do gry – po raz czwarty już – i nigdy po powrocie nie byłem rozczarowany. Trzymam kciuki za udaną fuzję.

  28. Moim skromnym zdaniem rozbudowa petów to fajna sprawa. Ci co wolą latać solo z petem nadal będą to robić czy wprowadzą te zmiany czy nie po prostu teraz większa zabawa z nimi będzie. Ogólnie nie wiem czy pomysł tego gwizdka sie będzie sprawdzać gdyż znając dobrych graczy taerna będą przyzywać pety na fiolecie podczas insty po śmierci gracza ^^. Ustawianie strategi bardzo na plus tak samo jak ulepszanie i eq dla peta. To może pomyśleć też o 4 i 5 klatce a także o petach jednorazowych, ale powiedzmy na 100+ lvl

  29. Jeszcze chyba nigdy, zadna zapowiedz zmian nie spotkala sie z takim entuzjazmem ze strony graczy 😉
    W punkcie 6 – mozliwosc posiadania kilku petow – czy ktos z Ekipy moglby wyjasnic czy chodzi o mozliwosc utworzenia pt: gracz + 4 pety czy raczej (jak ja rozumiem) ze gracz ma dostepne do przywolania wszystkie swoje pety ale w walce uzywac moze jednego. Przykladowo Babadka robi z ogarem, Grzesia z motylem a na Grazyne wchodzi z krabem – podczas jednej wyprawy na wieze.

  30. Pomysł z poprawą inteligencji petów, balansu tudzież manualnego sterowania strategią peta – świetne, ale stopniowa poprawa resów to pomysł idealny, oby wszedł do upka 🙂

  31. moim zdaniem powinniście dodać jeszcze pare profesji np. czrnoksiężnik,shaman albo dodać potki na zmiane wyglądu postaci np w łysego ,psa, szkieleta , bandyte.

    P.S.
    to tylko propozycje

  32. Idea poprawy wartości peta jest jak najbardziej słuszna moim zdaniem.

    Zwłaszcza pomysły z rozwojem resów, statystyk, “inteligencją zwierzaka” czy też możliwością dokupienia miejsca w klatkach gildyjnych.

    Eq dla peta czy większa ilość petów mnie nie przekonuje.

    Na pewno nie opowiedziałbym się za pomysłem gwizdka. Nie chciałbym np. dobijając kogoś w pvp nagle zobaczyć peta albo cała zgraję w eq i z wachlarzem większości umiejętności albo żeby mnie na bossie po śmierci jakiś pet zastąpił, bo się komuś nie spodobało to co napisałem w walce.

    Podsumowując większość pomysłów bardzo dobra. Czekam, jak wielu innych graczy na zmiany 🙂
    Pozdrawiam
    Tiamat (s4)

  33. Zrócie czerwone chociaz na stoku zeby mozna było dojsc do jaskini , bo zbierze sie paru dekli i niemozna zlecenia zrobic ,a pumpa tez niema i atakuja po 3-5

  34. robicie cos takiego jak sciaganie czapki ,a niemozecie zrobic zeby w gild przy nicku byl status on czy of line uzytkownikow, wiadomo plata = kasa ,2 zrobic czat sojuszu czyli gild ktore maja sojusz niekazdy moze korzystac z vt czy czegos glosowego

  35. Ubieranie peta zdecydowane nie !
    Najlepsze by bylo gdyby weszla możliwosc mienia max 2-3 pety naraz
    Dobrze by było gdyby można im było robic ustawienia

  36. F**K YEAH! Reformy petów! Może nareście mój Motyl na 70 lvl przestanie umierać na 4 Zimowych orkach? 🙂 Co do łucznika… Ja Tylko proszę o jakieś szanse w walce z druidami. Ja, jak i reszta łuczników ma mocno przekichane w takich walkach.
    A co z łączeniem S1 z S2? Jest coś wiadomo na ten temat? Proszę o więcej informacji.

  37. 1: lucznik ma bardzo wyrownane szanse w pvp’ moze przegrywa z vd/dru ale wygrywa z wieloma innymi profami, mo na przyklad wygra z niektorymi, a przegra z sh/rycem
    2: jak juz mowiliscie o dmg, czy lucznik jest hiterem? Chcecie hitera grajcie mo/brb a nie narzekacie na dmg, to tak samo jak gdy brb na celnosc narzeka
    3: co do petow, nie przesadzcie, aby pet nie przerosl gracza, staty/gwizdek czy tez styl walki- ok ale po co im eq? Jesli juz to max 1 item np. Narzuta czy cos…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *