Obecnie pracujemy nad… cz. 54

AktualizacjaAktualizacja tuż tuż. Trwają ostatnie testy, wprowadzamy ostatnie poprawki. Wszystko jest generalnie gotowe, pozostają drobne korekty balansu, nagród i stabilności. Od kilku tygodni raczymy Was szczegółami dotyczącymi tego upka, także doskonale znacie wszystkie nowości, jakie wprowadzimy (no, nowy czemp z Beirn będzie dla Was niespodzianką). Dzisiejszy wpis sponsoruje Las Koldów, Beirn, dynamiczny event „Ratujcie Sanę!” oraz zlot. Zapraszamy do lektury.

Las Koldów

Dynamiczny event: ratujmy Sanę!

Pierwsze testy d_eventów z udziałem testerów ad hoc uświadomiły nam, że te „zdarzenia” mogą kojarzyć Wam się z globalnymi eventami takimi jak akcja z rozmrażaniem Morany albo inne ogólnoserwerowe imprezy, organizowane przez GMów. To jednak nie tak. Dynamiczny event to zdarzenie o ograniczonym zasięgu, rozgrywające się w dość krótkim czasie i powtarzające się regularnie. Pokażemy Wam to dokładnie na przykładzie eventu „Ratujmy Sanę!”

Inicjalizacja

Event u Sany uruchamiany jest automatycznie co jakiś czas. Każdy, kto będzie się wtedy znajdował w Lesie Koldów, zobaczy informację o starcie eventu. Będzie to niewielka ikona, która po rozwinięciu ukaże dwa paski postępu. Jeden dotyczący ilości ubitych wymaganych mobów, drugi czas pozostały do ukończenia eventu z sukcesem. Zwróćcie uwagę, że widać również postępy innych graczy biorących udział w evencie i ilość zdobytych przez nich punktów. Możecie się ścigać między sobą 🙂

tlo1

Etap drugi

Po wybiciu wymaganej ilości mobów w odpowiednio krótkim czasie, uczestnicy otrzymają nagrodę. Jej wysokość będzie uzależniona od wielkości wkładu w przebieg eventu. W tym przypadku kto ubije więcej pomiotów, otrzyma więcej expa i złota.

tlo2

Wybicie pomiotów uruchamia kolejny etap. Nasza poczciwa Sana znika, aby zamienić się przerażającą bestię. Trzeba ją pokonać, aby wiedźma wróciła do swojego pierwotnego wyglądu.

walka1Sceneria przedstawia ukrytą lokację 21+

Zabicie Sany kończy event. Szczęśliwa piątka, która zdołała tego dokonać, otrzymuje z tego tytułu nagrodę. Pozostali gracze, którzy na czas nie rzucili się na bestię, jako nagrodę pocieszenia mają do wybicia trójki pomiotów, które będą miały ekstra expa. Od momentu ubicia czempiona Sany zaczyna być odliczany czas do kolejnej aktywacji eventu.

Pozostałe zmiany w lesie koldów

Pisaliśmy o nich już wcześniej, ale można je powtórzyć tuż przed aktualizacją. Ponieważ Las Koldów nieco się powiększył, przybyło mu mieszkańców w postaci 5 nowych mobów oraz jednego czempiona.

Treser otworzy swoją jaskinię, która umożliwi Wam dużo szybsze ekspienie swoich petów.

Beirn

Wspominaliśmy już wcześniej, że Beirn czeka wiele zmian, żeby szczyt Dmorther stał się atrakcyjny dla wysokich leveli. Oprócz znerfienia Lugusa znacząco podniesiemy nagrody za daily quest. Za Grzybobranie będzie można dostać 60 expa do psychorara. Zrobienie DQ u Versteina i zaniesienie Lampy do Landaua przyniesie 180 expa do psychorara. Staska quest to od upka 50 tysięcy expa dla peta oraz 160 lub 90 tysięcy expa dla postaci gracza. To tylko kilka ze zmian, które będą wprowadzone.

Wprowadzamy również nową walutę – vorlińskie dukaty. Będą do zdobycia w każdym zleceniu, każdym daily queście, każdym bossie, każdym czempionie i każdym mobie (20% szansy) na Beirn. Będzie można za nie nabyć: zwiększenie szansy na mega ulepszenie o +2 punkty oraz Wzmacniacz – +20 do wytrzymałości ulepszanego przedmiotu. Stopniowo będziemy dodawać kolejne korzyści do nabycia za vorlińskie dukaty.

Zlot TaernCon 2014

Przypominamy o zlocie. Do tej pory na maila zgłosiło się 70 osób! W tym tempie to będziemy zmieniać knajpę, bo w tej co jest obecnie zaklepana się nie pomieścimy 😀 Słowem: impreza zapowiada się huczna, tłumna i wspaniała.

Oficjalnie ogłaszamy, że boss i borsuk z poprzedniego zlotu są namalowani i… zwycięzca konkursu cosplay otrzyma Borsuka jako peta! Także zgłaszać się do przebieranek! Oprócz tego trzy pierwsze miejsca dostaną skin broni na zamówienie (tak jak Suah i Zuzialol rok temu), a każdy uczestnik cosplay – taernijską koszulkę. Także zgłaszać się mejlowo do cosplay ([email protected])! 😀

Wszystkie niezbędne szczegóły dotyczące zlotu znajdziecie tutaj.

81 thoughts on “Obecnie pracujemy nad… cz. 54

  1. Wzmocnienie wytrzymałości szansy na wyzerowanie przedmiotu będzie stałe i czy można będzie tym ulepszeniem przekroczyć 60% oraz ulepszać 1 przedmiot 2,3 x??

  2. 1.Czy zostanie zmieniona rola mo w Beirn?obecnie mogę stwierdzić,że jedyne co robi to zajmuje slota
    2.Maksymalna wytrzymalosc epika to 75%,75%=20%=95%,dodatkowo szansa na mega ulepszenie,i mozna naprawde wysoko wbic epik:)
    3.Oslabiony lugus,zmiana na +
    4.Czy zostanie zmieniony jastrzebior?12-19h respu,stoi 40min,no coz 7h szukac bezprzerwy bossa by go ubic,to przesada
    5Epizod2?,Podklasy obiecane do 31grudnia 2013?Tarcza ognia nie dziala na zamrozenie-nie blokuje go,kiedy to naprawicie(uznano to za bug)?

      • Co nie zmienia faktu, że facet ma zupełną rację, odnośnie profesji.

        Dzisiaj na forum, wygrzebałem temat z 2010 roku, (minęło od tego czasu AŻ 4 lata!) gdzie admin, wspomniał, że nowe klasy postaci są przygotowywane, i wejdą “W bliżej nieokreślonym czasie” (Hahah :D)

        Była mowa o tzw. “Rycerzu Lodu” oraz “Magu Energii”. Może teraz wejdą jako profesje… “W bliżej nieokreślonym czasie” (czyli poczekajmy kolejne 4 lata) 😉

    • Epizod II nie poszedł w odstawkę, ale w tym upku nie wejdzie. Konspekty questów są gotowe. Później dialogi i wrzucanie questów do gry.

        • Raczej w następnym (lub następnym następnym) i unikam podawania terminów. Konspekty wyszły naprawdę obszerne i będziemy musieli się zastanowić, czy ich nie przykroić. W tej chwili jest to ponad 30 questów ^^ (różnej długości). Być może Epizod II będziemy dodawać partiami 🙂 No nic, czeka nas rozkmina nad rozmiarem Epizodu II, żeby to miało ręce i nogi.

  3. “Wprowadzamy również nową walutę – vorlińskie dukaty. Będą do zdobycia w każdym zleceniu, każdym daily queście, każdym bossie, każdym czempionie i każdym mobie (20% szansy) na Beirn. Będzie można za nie nabyć: zwiększenie szansy na mega ulepszenie o +2 punkty oraz Wzmacniacz – +20 do wytrzymałości ulepszanego przedmiotu. Stopniowo będziemy dodawać kolejne korzyści do nabycia za vorlińskie dukaty.”

    Nareszcie jakieś konkrety poprawiające grywalność rozrgrywki, ileż można chodzić na wieżę czy inne syfy, wreszcie coś zachęci do bicia tych cholernych bossów -,-

    brawo za decyzje, mam nadzieję, że dojdą kolejne bony, zachęcające do gry i rozwijania postaci.

  4. My chcemy demedż łucznika a nie jakieś gunwa … choćby targowisko lub modyfikacje klatek gildiowych i ich AI

  5. Torg a Ty za co sie przebierasz? 😀
    No i ten Borsuk.. bedzie dozywotnio? Czy jak padnie to musze szukać stroju na cosplay 2015? 😛

    • Przedziały levelowe to 30-35 Sana, 35-40 koldy, orki tak jak teraz. Orki to orki 🙂 Nowe czempy? W Lesie Koldów będzie 1 nowy czemp (taki w tradycyjnym znaczeniu). Moby eventowe nie będą agresywne.

  6. aha “W tym przypadku kto ubije więcej pomiotów, otrzyma więcej expa i złota.” juz myslałem ze druid przy tym upku w tyłek nie dostanie ale udało sie kolejny raz gdyz bijemy nim mobki duzo dłuzej od innych postaci 🙂

    • Drut się przyda (mam nadzieję) bo kolejne etapy eventów wymagają PT 🙂 Zwróć uwagę, że ukończenie eventu Sana wymaga ubicia jednego mocnego moba, więc drut powinien znaleźć tam swoje miejsce.

      Poza tym system przyznawania nagród jest tak skonstruowany, że wystarczy ubić jednego moba, żeby nie być stratnym. Zobaczycie w praniu 🙂

      • Wydaje mi się, że ten ostatni etap przejma high lvle 😛 Chyba, że nic oprócz expa i kasy nie proponujecie to może nie zainteresuje to koxów 😀 Mam nadzieje, że to dopiero początek eventów i powstaną jakieś globalne eventy raz na rok w jakimś czasie jak to mają inne gry 🙂 ( i czy w takich eventach zaistnieje tzw. “reward chest”, bo po takim czymś gracze w innych grach oceniają eventy 😛 )

        • Te trzy dynamiczne eventy to taki pilotaż. Zobaczymy, jak się przyjmą. Cykliczne eventy też rozważamy, ale nic nie jest ruszone w tym temacie.

          • ja nie wiem czy z ta saną może być tak samo jak z Wenem ze kto pierwszy ten lepszy i pt może być chaotyczne

      • Rok później. To tak zwane party oznacza tyle, co “kto pierwszy doskoczy, niezależnie od profesji”. Tyle z poprawiania sytuacji druida.

  7. fajnie, że przybywa możliwości expienia eq dla mid i hlvl. Co z expieniem psychoraró dostępnych dla lvl 30+. Przecież oni, żeby wyexpić założony psycho np. fraxy na sensowny poziom tj. 5 muszą chyba dobić lvl postaci do 100lvl, gdzie jest już dostęonych mnóstwo innych psycho.
    Czy coś w tym temacie się zadzieje?
    2-ga kwestia to gildie – zarządzanie nimi praktycznie nie istnieje, gdyż nie ma narzędzi np. przydzielanie ilości bufków na gracza, jedzenie na peta, informacja, kto ile pobrał bufów. Obecnie możliwości są naprawdę znikome.

  8. A ja mam pytanie odnosnie zlotu i do osób które się tam wybierają. Gdzie się zatrzymujecie na nocleg, czy mozecie coś polecić? Bardzo prosze o propozycję bo nie znam Wrocka 🙂 z góry Dzięki !

    • czy herszt babadek ichtion krzyżak to dla ciebie za mało na 20+ lvl? według mnie taka ilość bossów wystarczy

        • Nawet nie chodzi o liczebność, a o problem zebrania większej ekipy. Bijąc herszta, mając 20lvl przyda się jeszcze jedna postać, bijąc krzyżaka przydadzą się już 2x postacie (w tym najlepiej drut+rycek), i tutaj już spotykamy wielkie trudności ze znalezieniem takich osób. Jeżeli jest ktoś zupełnie nowy, to ma nikłe szanse znalezienie dwóch kolejnych ogarniętych graczy. A co dopiero bić ichtiona czy babadeka, gdzie na tym lvl przydałoby większa drużyna… :C

          I tutaj rozwiązaniem powinien być;

          a) więcej graczy, np. po przez scalenia serwerów, lub
          b) Stworzenia HC

          Dlatego HC, ponieważ to zmusi graczy do większej zażyłości, niż obecnie. W innym przypadku, daleko dany gracz samemu nie zajdzie, bo co wychyli głowę z wioski to dednie.

  9. Wsio ok , ale z tym Neonem przegięliście ździebko, wieje od tego pomysłu wiochą. I teraz weź tu zaproś dziewczynę do gry – nic ino siara.

  10. Bedzie sie dalo wylaczyc full ekran? jak dla mnie jest on za duży, zawsze mam pomniejszone jak wczoraj powiekszylem na full to musialem na metr od kompa siedzieć 😀

  11. kilka wpisów temu pisaliście, że będa zlecenia na exp psychorara, szkoda tylko że to jest dla 110+ -.-

  12. Las koldów jak najbardziej na wielki —-
    Wszystko spieprzyliscie, w poprzednim wpisie pisaliscie ze dopracowujecie jeszcze las koldów: własnie widac jak wsyzstko dopracowane…..po zgonie gracze wrzucani są do starej mapy lasu koldów z uniemozliwieniem im wyjscia z niej , nie ma mapy nowej lokacji, zlecenie na maga jest praktycznie niewykonalne jesli klucz znajduje się w lesie koldów ( zasłaniają go drzewa )….., treser niedopracowany i co chwile jakiś błąd wyskakuje, a tekstury hd (pożal się Boze…) co z tego ze włączy się hd skoro ucina ok 1cm dolnej częsci ekranu, podczas spacerowania w rozdzielczosci HD obszar mapy, o który została powiększona każda lokacja jest nieczuły na kliknięcia myszką, mysz poprostu na tym obszarze nie działa, eventy się zawieszają ze nie mozna ich zakonczyc, lub event się rozpoczyna po czym mija cały czas na niego przeznaczony a moby do bicia się nie pojawiają…….jesteście super , juz się boje co zafundujecie nam w następnym upie …. zamiast poprawić błędy wprowadzicie mozliwosc sterowania padem , kierownicą czy joystickiem ….

  13. Ja osobiście jestem zachwycona nowym lasem koldów 😀
    Są bugi, to prawda, ale aministracja już wie nad czym ma pracować. Duży plus za rozdzielczość, tego właśnie brakowało.
    Eventy są dosyć ciekawe, dreszyku emocji dodaje współzawodnictwo. Zrobiłam wszyskie klatki u tresera i też jestem zadowolona, cenę wstępu można by lekko obniżyć do 60k.
    Dobra robota i tylko tak dalej 🙂

    PS. Czekam na epizod II i server hardcore

  14. Hmm tak już z perespektywy Jak napisał ktoś wcześniej 😀 Ewent u Sany przejęli hlvl .
    “Brawo” za pomysł red pola koło tresera :\ .
    Kiedyś był pomysł na forum o resach dla petów i był jeden komentarz coś o krwiożerczej bestii z dużym lvl. Teraz widzę że hlvl skupują kamienie tresera .już widzę graczy z 100-120 lvl z petem na tym samym poziomie 🙂 tu też “brawo” za pomysł . Widzę, że “ręka szybsza od myśli” 🙂 już rozwijam … najpierw robicie, potem się zastanawiacie i jak zwykle wyciągacie błędne wnioski
    P.S. Uff ponarzekałem ^^ będę miał udany dzień

    I jak to jeden taki napisał kiedyś …”Nie pozdrawiam”

  15. Hej, znowu się spóźniacie z nowym wpisem, nie że bym popędzał 😛 Kiedy bd coś wiadomo o epizodzie II, i kiedy wystartuje HC? 🙂

    P.s.
    Zalecam wam zrobienie, takigo myku, że; ….

    1) Obecnie mamy 5 serwerów, gdzie jak chcemy iść powalczyć pvp, czy znaleźć drużyne musimy się nieźle natrudzić i pomęczyć. Co proponuje?

    Zamiast 5 serw + HC (w sumie 6 serwów), zróbcie 2 serwery + HC, da nam to 2x więcej graczy na danym serwerze. Nie oszukujmy się, taern, jak każdy inny mmorpg bazuję na grze zespołowej. A podam przykład, że taki 5 serwer, na którym obecnie gram świeci straszliwymi pustkami.

    Jeżeli dany gracz nie jest aktywny ponad miesiąc, to dlaczego nie usuniecie mu konta? Zamiast tego leży, daje fałszywą złudę i tylko zajmuje nick. Albo ew. dla bezpieczeństwa, 3x normalne serwery + HC.

    2) I na HC polecam wam zrobienie kolejnej modyfikacji. Mam na myśli, żeby wszystkie ataki powyżej 90% liczyć z automatu jak 99%, za to wszystkie ataki poniżej 10% liczyć jak 1%.

    Co nam to da? A to, że sama walka nie bd tak dużo zależeć od szczęścia. Tylko od taktyki i umiejętności danego gracza. Na dzień dzisiejszy, nader często wpadają ataki o raptem kilku procentowej wartości, co jest totalnie kuriozalne.
    Za to 90% zwyż nader żadko. Teraz opłaca się postawić 2x ataki średniego skutku, niż jeden a wydawałoby się “pewniak”. Bo ten “pewniak”, żadziej wchodzi niż 2x średnio precyzyjne ataki, co jak wspomniałem wcześniej jest kuriozalne.
    I nie muszę mówić jak to denerwuję graczy.

    Za duzo, na dzień dzisiejszy zależy od rzutu kością. Ktoś może być szczęściarzem, i bd cześciej wygrywał niż pechowiec, pomimo, że na pierwszy rzut oka, ma słabiej rozwiniętą i rozbudowaną postać. W HC nie może tak być.

    3) Wyżućcie pety recepturowe, które wgl się nie sprwdzają, nie mają nic do zaoferownia, totalny nie wypał[!] i zamiast nich dajcie pety klasowe.

    Czym miał by się różnić pet klasowy, od recepturowego? Każda klasa, miałaby do dyspozycji tzw. ‘peta klasowego’. Pet Klasowy byłby już dostępny od 25 lvl.
    Pewnie spytacie się, dlaczego tak wcześnie? Dlatego, że już od tego lvl, brakuję qestów, które w najlepszy sposób exp naszą postać. Bądź są takie, że sami nie damy radę przejść. Przy obecnym stanie graczy na serwer rozwiązałby to dotychczasowy problem. Po drugie, samo exp jest baardzo nieefektywne. Po trzecie Pan ‘nietoperek’… Ekhem! Na pierwszych etapach, kiedy go zdobywamy lepiej się sprawdza niż ‘groźniejszy’, ale… Później jest jak te piąte koło u wozu. Ani to walczy, ani to się nie broni, ani to pożądnych uroków ni żuca, mało żyć… I już w zamku, na tzw. ‘duszkach’ jest totalnie beznadziejny i się nie sprawdza.

    Ale, ale… Dla każdego byłoby coś innego, aby ten nasz pet klasowy nie potęgował naszej potęgi, lecz uzupełniał[!]. Np. Dla VD, MO, ŁK typowy tank. Dużo żyć, dobre ataki wręcz. Dla: DR, RYC, BARB, typowy buffowiec. Czyli mało żyć, nie walczy wręcz, ALE ZA TO walczy z dystansu, wspomaga debbufami i buffami właściciela.

    4) Nie wiem jak wy, ale mnie to wielce wkurza, że nie mam żadnego pojęcia o statach mojego peta. Ok, nie mogę na niego bezpośrednio wpłynąć i rozwijać.
    Ale dlaczego nie miałbym się dowiedzieć, jaką ma siłę, zrę, wiedze?

    5) Przydałby sie eq dla Petów. Obroże, zbroje itp. itd. Może was dziwić fakt, ale na kartach historii zapisała się, ‘armia’ złożona z agresywnych psów. Dość długo była w modzie. A nawet do dzisiaj, (w mniejszej liczebności, ale jednak) psy są używane w armii, które oprócz zbroi mają jeden tytanowi kieł, do rozpruwania kewlarowych kamizelek kuloodpornych.

    Sam, Cezar zachwał, przydatność ogarów. Jak to mówił; “Nie trzeba dawać żołdu, i nigdy się nie zbuntują…” (W przeciwieństwie do żołnieża) Dlatego, taki pies był na wagę złota i wyposażano go nawet w ZBROJE!

    Ale, ale… Nie dla wszystkich petów byłby dostp. eq. Nie wyobrażam sb aby feniksowi dać zbroje, (którą z pewnością zaraz po założeniu by ją stopił…)

    Załóżmy, że eq byłby dostępny tylko dla psów. Co to by oznaczało? To by oznaczało, że Pan ‘nietoperek’ już nie jednoznacznie, byłby silniejszy od groźniejszego.

    Za to kolejne 2x pieski które są dostp. od 30lvl(mówię tu o białym i czarnym ogarze) już by tak bardzo również nie odstawały np. od Jaguara, czy Pantery.
    To by nadało SENS ich exp na wyższy lvl.
    No bo teraz, jaki jest sens, jak za chwilę i tak trzeba zmienić bo pieski wymiękają na wyższych lvl?

    Myślę, że na dzisiaj styknie tego dobrego 😉 Pozdrawiam

    • Myślę, że zbroje dla petów to dobry pomysł ale pozostaje pytanie: jak to wpłynie na balans rozgrywki? Zobacz: jesteś mo na 100+ i masz psa, który łapie sporo ponad 3k hp. Ogary nie mają powalających resów to fakt, ale przy takiej ilości hp są niezwykle żywotne. Dobieranie im innego eq w postaci (idąc za przykładem psów w armii) czegoś, co może im zwiększyć dmg też nie ma zbytnio sensu – są rycki z koksiastymi piesełami, które podbijają świat ze swoimi właścicielami 🙂 Można ew. próbować coś dograć z petami II klatki, ale i tutaj pojawią się zgrzyty, które wpłyną na balans rozgrywki. Mam ryca na 98 lvl i papugę na 71. Ptak ma fajny dmg, nie powiem. Mogę ją koksić, ale wypada też chronić – resy ma tragiczne. Zbroja wydawałaby się wskazana. Wtedy papug posiadający “pancerz” twiga byłby wprost niesamowicie skuteczny w walce – mocny, żywotny, atakujący tyle razy co pet z III klatki. Innymi słowy: ideał nie tylko dla ryca. Po co zatem komuś jakiś tam twig albo tłuk?

      Ale wiesz, dlaczego nikt tego nie wprowadzi? Niestety, ale tutaj wszystko rozbija się pieniądze: spadłoby zainteresowanie większymi petami, a co za tym idzie – spadłaby również sprzedaż platyny. I w tym przypadku to nie jest jakiś wyrzut z mojej strony. Doskonale to rozumiem, bo ta gra (jak każda inna) powstała po to, aby zarabiać na swojego twórcę i pomysłodawcę. Przecież nikt nie chce pracować za darmo.

      Można by iść za ciosem i zrobić również zbroje dla reszty petów. Tylko jaki miałoby to sens, skoro można niemało pieniędzy zaoszczędzić poprzestając na pecie z drugiej klatki? Albo na psie, który miałby spory level, dużo hp oraz resy godne twiga czy też tłuka albo kudłacza?

      Fakt: petom przydałoby się jakieś wsparcie. Trzeba “tylko” znaleźć złoty środek w jaki sposób go udzielić, aby nam dobrze się grało, a Drygu miał na benzynę 😉

  16. Bardzo fajne zmiany 🙂 Peta expi sie przyjemnie u Pitera, Las Koldow wyglada swietnie a te eventy sa ciekawym urozmaiceniem (choc poki co latwiej tam spotkac graczy 70+ niz 30+ ale moze nowosc sie przeje i beda z eventu korzystac male lvl). Swietna zmiana ze zlecko na kase nie blokuje innych zlecen – umozliwi to szybszy rozwoj gildii 🙂 i na koniec duze brawa za nowe grafiki w tle walk, maly szczegol a cieszy oko. Ps. Ekran HD jest za dlugi na dole i chowa sie za dolna belka windowsa

  17. Bardzo spodobał mi się pomysł, który podsunął VoLo odnośnie EQ dla petów. Duże pole do popisu dla programistów. Ograniczone tylko wyobraźnią. Ja posunę się dalej, tzn. do eq dla petów dorzycił bym jeszcze rary i sety dla petów. Jak szaleć, to szaleć. Nie był by to jakiś upek lecz całkiem nowy “wymiar” gry. Jak będziecie robić “burzę mózgów” to weźcie ten aspekt pod rozwagę. Myślę, że pomysł chwyci i kiedyś ujrzy światło dzienne…

  18. Eq dla petow moze jeszcze wyrzutnie rakiet i po dwa miniguny zamontowacxdd po to macie tresera zeby wykoksic sobie peta ja mam tylko pytanie :1 DLACZEGO CZARNY OGAR PO KUPNIE I JARISA NIEMA FULL HP JAK BIALY, 2. DLACZEGO ATAKUJE TYLKO 4 RAZY??

  19. Hej, jest dzisiaj już 30, naprawdę fajnie by było jakbyście coś więcej napisali o hc. (Zwykła rozgrywka nie daję już takiej frajdy jak kiedyś, bo brakuje wyzwań)
    A możliwość atakowania, każdego, gdzie się chce, to by było jednak coś 😀

    P.s.
    Na dzień dzisiejszy Areny sprawdzają się tylko, w turniejach. Ze świecą szukać, wcześniej nie umówionej walki na pvp.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *