Majówka, garść statystyk i Broken Ranks – Obecnie pracujemy nad… Cz. 175

Leniwy okres czas zakończyć! Po małym “resecie” bierzemy się do pracy ze zdwojoną siłą. Sprawdźcie ile instancji zaliczyliście podczas “weekendu majowego” i jak wyglądała sytuacja z platynowymi kluczami, podczas zwiększonego respu skrzyń. A może zainteresujecie się rankingiem niegildyjnych zwierzaków? Ponadto, czeka na Was świeżutki raport z Broken Ranks!

 

Wydarzenia

Śmiało można powiedzieć, że ostatni czas był bardziej okresem relaksacji i oderwania od codziennych obowiązków, aniżeli pracy. Pewnie wielu z Was aż nosiło, żeby po prostu się wyłączyć, uciec od rzeczywistości i zatracić się w fantastycznym świecie gier komputerowych. Znamy to – każdy, od czasu do czasu, potrzebuje “resetu” 😉 Po rozpracowaniu Zajęczego Maratonu, wreszcie mieliście okazję, aby pochwalić się zdobytym skinem na wyprawach. Co tu dużo mówić, nie ma lepszej okazji do wspólnych wypadów na bossy niż HH. A może jednak jest? Pewnie, że tak – 10 czy 11 godzin zwiększonego expa! W tym czasie znacznie wzrosła liczba wykonywanych instancji, co niewątpliwie przełożyło się na ilość dropów. Przyznajcie się, komu się poszczęściło z rarami i ile doświadczenia zdobyliście? Co do instancji, sami zerknijcie na statystyki popularności lokacji w czasie HH i zwiększonego psycho expa – KLIK.

Fakt większej ilości wypraw na pewno spotęgowała wizyta – co niektórym dobrze znanego – Hetmana Nawałnicy (KLIK). Boost do HP zawsze na propsie, prawda? 😉 Na pewno o wiele łatwiej przebrnąć przez trudniejsze instancje, nawet w nieco słabszym składzie, przy okazji zwiększając swoje szanse na drop. Tym bardziej, że tym razem – specjalnie dla Was – Hetman zaopatrzył się we flagi i skrzydła dodające aż 400 punktów życia. Oczywiście, po zniknięciu przedmiotów, nie omieszkamy zamieścić statystyk z ilości wypraw na konkretne bossy. Jak myślicie, która lokacja cieszyła się największą popularnością?

Komu nie chciało się zmagać z bossami, mógł poświęcić się polowaniu na platynowe skrzynki, których resp został zwiększony na czas “weekendu majowego”. Na czatach przewijały się informacje o całkiem sporych ilościach złota czy przedmiotów zdobytych ze skrzyń. Chyba jednak mniejszy, ale dłuższy resp (o którym wspominaliśmy wcześniej) sprawdza się nieco lepiej niż intensywny, w krótkim czasie?

Sporo działo się też na serwerze HC: HH, pogoń za oblavenowym szczurkiem i coś dla miłośników walk – turnieje o konta premium! Nie wspominając już o pojawiających się na mapach bossach, również takich z szansą na rar.

Event Vorlingów i terminy

Dostaliśmy ostatnio sporo wiadomości, dotyczących terminu Eventu Vorlingów. Z najróżniejszymi argumentami zgłaszały się do nas zarówno osoby postulujące za zmianą terminu, jak i jego zachowaniem. Śledziliśmy też rozmowy na forum. W tym momencie zmiana terminu byłaby najzwyczajniej nie fair w stosunku do osób, które zaplanowały czas pod wydarzenie. Tym bardziej, że mieliśmy sporą przerwę od Vorlingów, zatem – w wielu przypadkach – szukanie drużyny na czatach wyprawowych odbywało się w krótkim czasie od ogłoszenia dat na poszczególne serwery. Wiadomo, nie wszystkim da się dogodzić – czy to jeśli chodzi o godzinę, czy samą datę. Nie wspominając już, że prośby o przeniesienie terminów od poszczególnych graczy padały już wcześniej. Wtedy również nie uległy one zmianie. To kolejna grupa osób wobec której zachowalibyśmy się nie w porządku, gdyby w tym przypadku było inaczej. Powtórzymy to, o czym pisaliśmy już wcześniej: dni i godziny mogą być inne w każdej edycji wydarzenia (czy to piątki, soboty, czy niedziele). Mamy nadzieję, że takie rozwiązanie pozwoli większej grupie osób zakosztować smaku wspólnej, eventowej przygody. Dodatkowo, musimy też brać pod uwagę własne możliwości realizacji i staramy się wpasować w okresy, w których przebywa statystycznie najwięcej graczy.

Statystyki

Wcześniej wspominaliśmy o podkręconym respie platynowych skrzyń. Do otwarcia skrzynki potrzebujemy platynowego klucza. Każdy to wie… A chcecie się dowiedzieć ile kluczy wykorzystano podczas okresu majowego i kto wykorzystał ich największą ilość?

Całkowita ilość, wykorzystanych kluczy w tym okresie:

  • Ostlor – 97331
  • Tolnor – 184713

A poniżej TOP 20, jeśli chodzi o wykorzystanie kluczy w tym okresie:

Przy okazji ostatnich statystyk, dotyczących rankingu petów, pisaliście, że to nic nowego, a jedyną niespodzianką był nietoperz na wysokim poziomie. Wobec tego, przygotowaliśmy dla Was ranking zwierzaków, które nie pochodzą z Gildii. Może tym razem coś wywołało Wasze zdumienie? 😉 Sprawdźcie TUTAJ. Swoją drogą, trzeba mieć sporo zapału i determinacji, aby wyexpić swoich pomocników na naprawdę wysoki poziom. Szacun!

Raport z Broken Ranks

Programowanie

  • system poruszania się NPC po planszy (70%),
  • asynchroniczne wczytywanie tekstur (poprawa wydajności),
  • implementacja traili (smug za uzbrojeniem) w walce oraz edytor do ich ustawiania,
  • duża ilość poprawek i usprawnień w grze i edytorze do gry.

Grafika

  • Pierwsze koncepty nowej grafiki do siedzib gildiowych,

Szkic do ilustracji gildii

  • Model Angwalf-Htaga,
  • Modele małp,

  • Skończone wszystkie zbroje, spodnie i hełmy dla kobiet,

Kobieca wersja zbroi setowej maga ognia

  • Finalna Karczma w Trentis,
  • Instancja duchów,
  • Wnętrza w garnizonie,
  • Instancja Morany oraz Południowe Alaril zaktualizowane do nowej wersji (większa skala + drobne poprawki),
  • Finałowe sprawdzenie i ostatnie poprawki do wszystkich modeli NPC w grze.

Animacje

  • Upadły kusznik,
  • Ropucha,
  • Szkielety (wojownik, mag, łucznik).

FX

  • Zakończone prace nad kolejnymi 12 krainami.

Questy

  • Dopracowywanie nowego prologu,
  • Koncepcje rozwoju świata gry.

25 thoughts on “Majówka, garść statystyk i Broken Ranks – Obecnie pracujemy nad… Cz. 175

    • Jeśli masz na myśli conajmniej 10 miechów tworzenia, a potem 3-5 miechów testowania to tak, niedługo 😛

      Poza tym nwm na jakim etapie są ze steamem 😛

  1. Z moich obliczeń wynika, ze cześć 200 blogu będzie o starcie br xd może nie zdążę wbić wszystkimi postaciami 140

  2. Dlaczego ilość wejść na bossach w niektórych statystykach jest mniejsza niż ilość pokonanych bossów?

      • Ilość wejść > niż bossy, kumasz? Możliwe przypadki to gdzie na 1 instancji jest więcej niż 1 boss, np: lugus+morana, mahet+tarul, fyo+gmo, duszki. Tutaj wieża traktowana jest zbiorczo, więc mamy 3 bossy. Na misia wchodzi się raz i na tej samej instancji wrzuca mięso.

  3. Sądzę, że do rankingu petów znowu zabrali się nie od tej strony, powinni zrobić ranking polegający na “top 5/10” danego peta, np ruda małpa, nick, 5-10 rekordów, tak to wszystko ładnie piknie :d

    • Liczyłem, że w końcu to będzie ten ranking jaki chciałem zobaczyć. Niestety kolejny raz niewypał.
      Bedzie kiedyś top 5 każdego peta (expiącego) występującego w grze?

  4. Czy system craftingu na zasadzie malowania sprzętu poprzez pigmentowanie zostanie w Broken Ranks zrobiony tak, że przedmiot będzie można pomalować na różnoraki kolor i dokładnie aby nie było żadnych innych odcieni barw? w obecnej wersji niestety tak nie jest i duża część itemów nie poddaje się dobrze temu zabiegowi. Prosiłbym o jakieś małe informacje na ten temat.
    Pozdrawiam

  5. You guys should put more videos about your updates in taern broken ranks.
    We are so excited to play that and since you guys told us that i will be available in 2016, we are waiting day by day. Also wanna ask if it will come this year or not, asking for all EU server.
    Now, i wanna give you guys tips about make this game better than it is.
    First of all : We have already 7 tips of profession, we can make easily at least another 1, i had been thinking in put a ice mage profession, cuz we have good buffs, debuffs and attacks from mobs that uses ice stuff, or you guys create a
    necromancer profession with new skills in game.
    Second : Create more areas with new instances… we all know that have some places that has a passage but we cant go cuz there are nothing there, u guys can take it as a passage to new instances with bosses with differents drops and zones.
    Third : you guys could up the max lvl to 175 or 200, in PL server, we have a lot of 140lvls.
    And the last one : I beg you guys to merge all servers in one, it will help EU server that don’t have a lot players online at same time, will help you guys in updates, u guys can launch one update in one server instead of 2 and we can have all players together at same server for a better team for new up comming bosses and instances

Leave a Reply to DEadpenalty Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *