Podsumowanie po majówce i odkrycie Tarula – Obecnie pracujemy nad… Cz. 149

Majówka była i minęła, ale gorącą atmosferę i pozytywne nastroje udało się utrzymać! Ciekawi Was co słychać w temacie eventów? A może jak idą nam prace nad kolejnymi elementami Broken Ranks? Poza tym to, co lubicie najbardziej – statystyki! Sprawdźcie, jak prezentuje się ranking koxów serwerowych, jeśli chodzi o ilość pokonanych Drauguli oraz Ivravuli. Może właśnie Twój nick znalazł się na naszej liście. Zapraszamy!

Majówka i plany eventowe

Sezon wiosenno – letni rozpoczął się na dobre, czego niewątpliwym potwierdzeniem był długi weekend majowy. Atmosfera radości i wolności, słońce wysoko na niebie i budząca się do życia roślinność. Czego chcieć więcej? Mimo tego frekwencja w świecie Taernu, w pierwszych dniach miesiąca, była zaskakująco – acz pozytywnie – wysoka. Z drugiej strony, nie ma się co dziwić… Przecież najlepiej jest spędzać czas na tym co się lubi, a przede wszystkim w gronie znajomych, prawda? Tym bardziej, że na serwerach działo się naprawdę sporo! Między innymi spontaniczne HH, zwiększony resp platynowych skrzyń, podniesiony psycho exp i inne atrakcje.

Ponadto, ruszyliśmy z pierwszą edycją zwiększonego expa na konkretnej instancji. Tydzień Komandora już za nami. Jak Wam się podobało? Wpadło sporo łupów?

Nie można też pominąć faktu, że 02.05 – w celu uczczenia Dnia Flagi – w ruchliwych miejscach świata Taernu stanął Hetman oferujący dodatkowy ekwipunek, który mógł znacznie podnieść przeżywalność na co trudniejszych bossach. Itemy od Hetmana będą na postaciach do 01.06. Wykorzystajcie mądrze ten czas 😉

Jeżeli chcecie podyskutować i zarazem wnieść coś dobrego do kwestii eventów na serwerach, to zapraszamy na forum, do specjalnie utworzonego tematu, który znajdziecie TUTAJ. Część graczy już poprosiła o konkretne rozwiązania czy powtórzenie danych eventów, jakie miały miejsce dawno temu. Mamy nadzieję, że wiele z przedstawionych próśb uda się spełnić i będziecie zadowoleni, ale wiadomo – nie wszystko naraz. Jakiego typu eventy najbardziej Wam odpowiadają? Co przypadłoby Wam do gustu i na czym Wam zależy? Zapraszamy do dyskusji! Działamy 😉

Osiągnięcia i statystyki

Już sporo czasu borykamy się z zagrożeniem ze strony Widmowych Orków. Ile to bojów stoczyliście? Ilu dzielnych wojowników poległo? Sami pewnie nie pamiętacie… Mimo to szeregi wroga są regularnie dziesiątkowane. Niejednokrotnie zdołaliście pokonać w boju orkowych dowódców – Draugula i Ivravula – jednocześnie znacznie się przy tym wzbogacając. Pod tym względem, na polu bitwy szczególnym zaangażowaniem i zaciętością wyróżniło się kilku z Was.

TOP 10 zabójców Ivravula:

TOP 10 zabójców Draugula:

Jakby problemów było mało, to niedługo po pokonaniu Maheta, jednego z głównych dowódców widmowej armii, drużyna przeszukująca kręte korytarze ruin natknęła się na całkiem nowe zagrożenie. Wyzwanie, któremu nie dało się jeszcze sprostać. Mimo wszystko, ogromnym wyczynem było samo przebrnięcie przez pułapki i pokonanie czających się wrogów, aby choć dojrzeć bijącą od niego grozę i głód walki. Tarul – w pełnym, bojowym rynsztunku – znajdował się kilka metrów od grupy wojowników. Czas zdać raport i przygotować się do kolejnego starcia!

Postępy nad Broken Ranks:

Wiele lokacji w obecnej wersji gry wygląda wystarczająco dobrze i mogą zostać przeniesione do Broken Ranks w swojej obecnej formie. Jednak mamy też niemało miejsc wymagających stworzenia od nowa. O wielu z nich mieliśmy okazję już pisać, jak np. o scenerii walki w lesie na północ od Trentis, albo o Wymarłej Osadzie. Miejsce na obrazku poniżej jest jednak tak drastycznie inne od tego obecnie w grze, że pozostaje nam zadać pytanie. Czy w ogóle je rozpoznajecie? Zamieszczamy tylko niewielki fragment, by nie poszło Wam zbyt łatwo w odpowiadaniu 😉

Grafika:

– ukończenie konceptów systemu jaskiń Modliszki i Tygrysa,


– ukończenie szczegółowego konceptu Lasu z Ruinami,
– wstępne koncepty wioski Rybackiej oraz Wioski Romana,


– pierwsze koncepty Trentis,
– Góry Koldów – skończony render, wstępne podmalowanie,
– efekty FX do krainek: bagna, górne i dolne jaskinie w Lesie Orków, Przeklęty Las, Pracownia Tryfkina, małe jaskinie w systemie jaskiń pod Alarilem.

Programowanie:

– wersja mobilna – program przygotowujący spakowane paczki plików,
– launcher dla wersji mobilnej: system automatycznej aktualizacji gry, logowanie do konta, logowanie na wybraną postać,
– zoptymalizowany system ekwipunku postaci.

27 thoughts on “Podsumowanie po majówce i odkrycie Tarula – Obecnie pracujemy nad… Cz. 149

  1. Fajnie, że są nowe statystyki, zawsze to lubiłem, jak spore grono graczy. Z tym wzbogacaniem się to jak zawsze, niektórzy maja 5 rarów na 15 bossów, a ja ponad 100 pod rząd bez rara, tylko 2 na 175 Drauguli … pasek kupiłem, pierścionka dalej nie mam żadnego, a na same wejścia poszło 175kk. Cóż, trzeba próbować do skutku.

    Odnośnie eventów ciekaw jestem czy doczekamy się czegoś na Ostlor. Temat powstał, kilka osób się wypowiedziało, teraz czekamy na analizę administracji i kolejne propozycje ze strony graczy.

    Dobre pytanie o mapkę – obstawiam Góry Koldów.

    Pozdro

    • Właśnie ta gra jest chora i coraz mniej osob z starych jak i nowych graczy ma ochotę grać.
      Jeden dropi z 5 inst np.morany 2 dropy w dodatku pod profke , a wziął go ktoś z litości bo nie bylo nikogo innego , ktoś inny robi 200 i nic , albo ktoś gra 6 lat i dalej bez epika a inni mają po 3 lub wiecej – gdzie sprawiedliwośc w stosunku do wlozonego prywatnego czasu – to jest chore !!!!
      Powinien być jakiś system dla tych co nie dropia że z kazdym bosem ma wieksza szanse , a Ci co mają z 1 bosa drop z kolei zanizony aż się worowna.

  2. Mnie już zastanawia jakie lokacje nie będą przemalowane i są dobre do 3d? bo jak dla mnie to przemalowujecie całą grę o.o

  3. Blog wreszcie wraca do pokazywania statystyk, niezmiernie mnie to cieszy 😀
    Czekam na statystyki do porównania z zeszłego roku z ulepszen/ilości rarów/lvlami petów/ poziomem psychoexpa postaci/ największymi ulepszeniami 😉

  4. Dziwia mnie wasze pozytywne nastroje i super atmosfera jak spozniacie się 2 lata prawie z 3d – zanim skonczycie w takim tempie to bedzie już nowa techonologia .
    Nie wspominając że czekamy na podklasy od 6 lat i prawdziwa reforme pvp jak i wojen . Ale jak zwykle kolorowanki wazniejsze . Przez 3 lata ponad zrobiona insta admirala i teraz jakieś 2 na predce – jedna do zrobienia w 20 min i 1 item do expienia żeby gracze mieli co robić ,a druga do zrobienia raz na 100 inst na farcie w celu wypompowania kasy z servow która się nagromadzila prZez brak bosow – pewbje naprawa itemka będzie kosztowac 8 k płaty.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *